Cave Games
- media i rozrywka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 48
Dyskusja
Dokumenty
Cave Games sp. z o.o.
Klimontowska 21F, Warszawa, Polska
KRS: 0000867191 | NIP: 9522210600 | REGON: 38745190300000
https://cavegames.io/CAVE GAMES to studio gamingowe założone w 2020 roku przez zespół doświadczonych producentów i projektantów gier. Członkowie naszego zespołu pracowali przy takich tytułach jak: Destruction AllStars, Phantom: Covert Ops, Get Even, Steel Rats, Inner Chains, Hex Journey, Afterfall i Afterfall: InSanity, Story Cheering, Sniper 2, Alien Rage, Duke Nukem - Critical Mass, Hellion: Mystery of the Inquisition, Sigonyth - Desert Eternity, Mutant Chronicles.
Platformą startową naszych projektów jest Nintendo Switch oraz platformy mobilne. Wydane gry planujemy wprowadzić na pozostałe platformy: PC Steam, PC Epic, Xbox, Playstation.
Dokładamy wszelkich starań, żeby efekty naszej pracy były interesujące dla jak najszerszego grona odbiorców, zapewniając jednocześnie rozrywkę również najbardziej wymagającym i doświadczonym graczom. Stale poszerzamy naszą wiedzę zawodową śledząc najnowsze trendy w branży gamingowej.
Zdecydowaliśmy się na crowdfunding jako nowoczesną formę pozyskania dodatkowego
kapitału, odpowiednią dla nowoczesnej
spółki. Crowdfunding pozwala pozyskać wielu,
rozproszonych inwestorów, co ma znaczenie w kontekście rozproszonych inwestorów, co
ma znaczenie w kontekście naszych planów debiutu na giełdzie NewConnect. Pomimo nie
długiej historii istnienia
spółki członkowie zespołu posiadają bardzo duże doświadczenie
w sektorze gamingowym. Wiedza i umiejętności oraz
znajomość rynku pozwoliła wnieść
nowe pomysły oraz
kreatywność w działaniu. Pierwszy tytuł planujemy wydać w Q1 2021
roku. Obecnie jesteśmy na etapie prowadzenia rozmów z wydawcą notowanym na giełdzie
NewConnect. Zajmujemy
się również portowaniem gier dla podmiotów zewnętrznych co
pozwala ustabilizować nasze przychody, w okresach pomiędzy kolejnymi
premierami.
Rynek gier mobilnych w szczególności zyskuje podczas pandemii, a jego przychody
w 2023 roku powinny przekroczyć 100 mld USD. Szacunki przychodów na 2020 roku
przewidują poziom 77 mld USD, co oznacza wzrost o 13% r/r. Natomiast w 2023 roku
jego wartość przekroczy już 102 mld USD. Pod względem przychodów jest to obecnie
największy segment gier oraz ten najszybciej rosnący.
- POZYSKANIE ZEWNĘTRZNEGO FINANSOWANIA W CELU
ZWIĘKSZENIA SKALI DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z RENOMOWANYM WYDAWCĄ
- WYDANIE 2 TYTUŁÓW MOBILE / SWITCH W Q1 i Q2 2021
FANTASY ISLAND / PANDEMIC ZOMBIE ASSAULT
- WYDANIE 2 TYTUŁÓW MOBILE / SWITCH W Q3 i Q4 2021
RICHIE HUSTLERS LIFE / SURVIVAL FORTRESS
- PORTOWANIE ISTNIEJĄCYCH ORAZ POWSTAJĄCYCH TYTUŁÓW
NA POPULARNE PLATFORMY GAMINGOWE.
- BUDOWA DZIAŁU GAMING MARKETING – 3 FTE’s
- ROZWÓJ PROJEKTU MERC CORPS
- WPROWADZENIE SPÓŁKI NA GIEŁDĘ NEW CONNECT W Q4 2021 ROKU
ZWIĘKSZENIA SKALI DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
FANTASY ISLAND / PANDEMIC ZOMBIE ASSAULT
RICHIE HUSTLERS LIFE / SURVIVAL FORTRESS
NA POPULARNE PLATFORMY GAMINGOWE.
Zostań naszym udziałowcem i miej udział w naszym sukcesie!
Gracz
ląduje na archipelagu wysp. Głównym jego celem jest rozwijanie hodowli zwierząt
i uprawy roślin.
Bohater chodząc po swojej wyspie będzie mógł rozbudowywać
swoje pola, zasiewać i zbierać rośliny,
karmić zwierzęta, rozmnażać, doić lub
strzyc. Zapraszając innych graczy na swoją wyspę gracz będzie
mógł uzyskać
bonusy. W przyszłości możliwość rozbudowy o dodatkowe krzyżówki roślin,
nowe
zwierzęta i nowe rodzaje wysp.
Planowana data premiery: Q1/Q2 2021
Komediowy shooter z dużą dawką białego, szarego i czarnego humoru.
Na planecie Ziemia pojawia się nowa pandemia. Wzrost zachorowań jest
niepodobny do niczego, co miało miejsce w całej historii ludzkości.
Dodatkowo pojawiają się niespodziewane efekty uboczne.
Skąd wzięła się zaraza? Czy ktoś pomaga się jej rozprzestrzeniać?
Co z tym wszystkim mają wspólnego pojawiające się wszędzie dezinformacje?
Komu zależy na utrzymaniu ludzkości w niewiedzy? Jaka jest prawda?
Chwyć broń w dłoń i torując sobie drogę ogniem ruszaj rozwikłać zagadki!
Planowana data premiery: Q1/Q2 2021
Gra
nastawiona na przetrwanie bohatera w odległym świecie. Akcja podzielona jest
na
różne fazy rozgrywki: rozbudowa fortecy, wyprawy poszukiwania surowców i
skarbów,
nocna obrona fortecy. Mapy poszukiwania surowców generowane losowo.
Zwiedzanie map,
unikanie lub walka z przeciwnikami i znajdowanie surowców
zwiększa możliwości przeżycia bohatera.
Bohater musi odzyskiwać siły przez
odpoczynek i jedzenie surowców które znalazł.
Planowana data premiery: Q3/Q4 2021
Richie
Hustlers Life to prosta, ale bardzo uzależniająca gra na Nintendo Switch oraz
platformy mobilne.
Zbieraj monety i moc jak prawdziwy hustler, poprzez ciągłe
prowadzenie gracza, ale to nie jedyne cechy i cel tej gry.
Będziesz musiał
utrzymać swojego gracza przy życiu, omijając przeszkody i chroniąc go przed
innymi hustlerami,
którzy czekają na Ciebie po drodze próbując ukraść Twój
majątek.
Planowana data premiery: Q3/Q4 2021
BARTOSZ KOTLINSKI
‘W44TA’
PREZES SPÓŁKI/CEO
Start-up founder, Investor ,Gaming Enthusiast.
Od 5 lat Prezes i właściciel software house’u.
W portfolio spółki start-upy finansowane na poziomie
4 milionów złotych. Stała współpraca ze spółkami z
sektora gamingowego notowanymi na giełdzie
New Connect oraz GPW.
WOJCIECH SIENKIEWIECZ
‘hENDryk’
ARCHITEKT / PROGRAMISTA
Projektant i wykonawca profesjonalnych, certyfikowanych
przez Władzę Lotniczą symulatorów lotniczych. Architekt i
analityk systemów klasy CRM i ERP oraz systemów zarządzania
telefonii stacjonarnej i komórkowej. Programista aplikacji mobilnych
na platformach iOS oraz Android. Developer Unreal Engine 4.
RAFAEL BUDNIK
'RaFaeLLo'
COO / FX
sektorze gamingowym budował pracując przy projektach na całym
świecie. Obecnie pracuje nad tytułem "Destruction AllStars"
na platformę PlayStation 5. Phantom: Covert Ops, Get Even,
Steel Rats, Inner Chains, Hex Journey, After Story Cheering,
Sniper 2, Alien Rage, Duke Nukem - Critical Mass, Hellion.
Projektant z 20 letnim doświadczeniem w branży. Doświadczenie w
BARTOSZ PTASZYNSKI
‘FooBarTO’
HACKER / BACKEND
Programista, architekt systemów, administrator sieciowy i
profesjonalny etyczny hacker. Wieloletnie doświadczenie w
tworzeniu oprogramowania serwerowych protokołów sieciowych,
portali internetowych, wdrażaniu zautomatyzowanych procesów
aktualizacji systemów.
ANDRZEJ KOZAKOWSKI
‘SOULLESS’
STORY TELLER / WRITER
Człowiek renesansu. Filozofujący technokrata. Krótkie formy z
gatunku Science Fiction, tworzenie gier planszowych, skład DTP,
grafika komputerowa. Publikacje w miesięczniku "Science Fiction",
"Science Fiction Fantasy & Horror”, antologii "Tarnowskie
Góry Fantastycznie" i magazynach sieciowych: Fahrenheit,
Esensja, Szortal. Wydał grę planszową "Alchemicus".
MIKOŁAJ KRAWCOW
‘CroW’
ANIMATIO N / 3D / MOTION CAPTURE
Od 2005 roku zajmuje się animacją bajkową. Od 2007 roku
stricte projekty w branży gamingowej. Współpraca z wieloma
znanymi wydawcami gier komputerowych między innymi Techland,
City Interactive, Vivid Games, i3D, Platige Image. Przy projektach
takich jak: World War 3, Dead Island, Call of Juarez: Bound in Blood,
Speedway Liga 2009
UDZIAŁOWCAMI SPÓŁKI JEST:
ZESPÓŁ (60% UDZIAŁÓW SPÓŁKI)
ORAZ
ASPESI INVESTMENTS LTD (40% UDZIAŁÓW SPÓŁKI)
Znaczączy udziałowiec w spółkach notowanych na giełdzie NewConnect:
Red Dev Studio S.A. (wycena spółki 14mln zł)
Shock Work Games S.A. (wycena spółki 22mln zł)
No Gravity Games S.A. (wycena spółki 45mln zł)
Spółka
w pierwszym roku planuje sprzedaż gier na poziomie 10 000 zł – 15 000 zł
miesięcznie
per tytuł. Dodatkowe przychody spółka zamierza realizować
poprzez portowanie gier na różne
platformy dla zewnętrznych
zleceniodawców.
Spółka zakłada zwiększenie udziału zleceń zewnętrznych w przychodach do 30%
GŁÓWNYM KANAŁEM SPRZEDAŻOWYM SPÓŁKI JEST
NINTENDO SWITCH ORAZ PLATFORMY MOBILNE.
SPÓŁKA ZAMIERZA ZWIĘKSZAĆ ILOŚĆ NOWO POWSTAJĄCYCH
PROJEKTÓW POPRZEZ SUKCESYWNE POWIĘKSZANIE ZESPOŁU
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Odpis z KRS
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temu