Cave Games

Studio gamingowe założone przez zespół doświadczonych producentów i projektantów gier. Naszą uwagę skupiamy na platformie Nintendo Switch oraz mobile.
Warszawa, Polska
  • media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 48
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

Cave Games sp. z o.o.

Klimontowska 21F, Warszawa, Polska

KRS: 0000867191 | NIP: 9522210600 | REGON: 38745190300000

https://cavegames.io/
Cel kampanii
800 000 - 1 000 000 zł
Wycena pre-money
10 000 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
80 - 100
Liczba nabytych udziałów
100
Udział % w kapitale
9,09% %
Czas do zakończenia
Zakończone

CAVE GAMES  to studio gamingowe założone w 2020 roku przez zespół doświadczonych producentów i projektantów gier. Członkowie naszego zespołu pracowali przy takich tytułach jak: Destruction AllStars, Phantom: Covert Ops, Get Even, Steel Rats, Inner Chains, Hex Journey, Afterfall i Afterfall: InSanity, Story Cheering, Sniper 2, Alien Rage, Duke Nukem - Critical Mass, Hellion: Mystery of the Inquisition, Sigonyth - Desert Eternity, Mutant Chronicles.

Platformą startową naszych projektów jest Nintendo Switch oraz platformy mobilne. Wydane gry planujemy  wprowadzić na pozostałe platformy: PC Steam, PC Epic, Xbox, Playstation.

Dokładamy wszelkich starań, żeby efekty naszej pracy były interesujące dla jak najszerszego grona odbiorców, zapewniając jednocześnie rozrywkę również najbardziej wymagającym i doświadczonym graczom. Stale poszerzamy naszą wiedzę zawodową śledząc najnowsze trendy w branży gamingowej.


Zdecydowaliśmy się na crowdfunding jako nowoczesną formę pozyskania dodatkowego 
kapitału, odpowiednią dla nowoczesnej spółki. Crowdfunding pozwala pozyskać wielu, 
rozproszonych inwestorów, co ma znaczenie w kontekście rozproszonych inwestorów, co
ma znaczenie w kontekście
naszych planów debiutu ngiełdzie NewConnect. Pomimo nie
długiej historii  istnienia spółki członkowie
zespołposiadają bardzo duże doświadczenie 
w sektorze gamingowymWiedza i umiejętności oraz znajomość rynku pozwoliła wnieść 
nowe pomysły oraz kreatywność w działaniu. Pierwszy tytuł planujemy wydać w Q1 2021
rokuObecnie jesteśmy na etapie prowadzenia rozmów z wydawcą notowanym na giełdzie
NewConnectZajmujemy  się również portowaniem gier dla podmiotów zewnętrznych co
pozwala 
ustabilizować nasze przychody, w okresach pomiędzy kolejnymi premierami.




Rynek gier mobilnych w szczególności zyskuje podczas pandemii, a jego przychody
w 2023 roku powinny przekroczyć 100 mld USD. Szacunki przychodów na 2020 roku
przewidują poziom 77 mld USD, co oznacza wzrost o 13% r/r. Natomiast w 2023 roku
jego wartość przekroczy już 102 mld USD. Pod względem przychodów jest to obecnie
największy segment gier oraz ten najszybciej rosnący.



  1. POZYSKANIE ZEWNĘTRZNEGO FINANSOWANIA W CELU
    ZWIĘKSZENIA SKALI DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI

  2. NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z RENOMOWANYM WYDAWCĄ

  3. WYDANIE 2 TYTUŁÓW MOBILE / SWITCH W Q1 i Q2 2021 
    FANTASY ISLAND / PANDEMIC ZOMBIE ASSAULT

  4. WYDANIE 2 TYTUŁÓW MOBILE / SWITCH W Q3 i Q4 2021
    RICHIE HUSTLERS LIFE / SURVIVAL FORTRESS

  5. PORTOWANIE ISTNIEJĄCYCH ORAZ POWSTAJĄCYCH TYTUŁÓW
    NA POPULARNE PLATFORMY GAMINGOWE.

  6. BUDOWA DZIAŁU GAMING MARKETING – 3 FTE’s

  7. ROZWÓJ PROJEKTU MERC CORPS

  8. WPROWADZENIE SPÓŁKI NA GIEŁDĘ NEW CONNECT W Q4 2021 ROKU



Zostań naszym udziałowcem i miej udział w naszym sukcesie!











Gracz ląduje na archipelagu wysp. Głównym jego celem jest rozwijanie hodowli zwierząt i uprawy roślin. 
Bohater chodząc po swojej wyspie będzie mógł rozbudowywać swoje pola, zasiewać i zbierać rośliny, 
karmić zwierzęta, rozmnażać, doić lub strzyc. Zapraszając innych graczy na swoją wyspę gracz będzie 
mógł uzyskać bonusy. W przyszłości możliwość rozbudowy o dodatkowe krzyżówki roślin, 
nowe zwierzęta i nowe rodzaje wysp.




Planowana data premiery: Q1/Q2 2021





Komediowy shooter z dużą dawką białego, szarego i czarnego humoru. 
Na planecie Ziemia pojawia się nowa pandemia. Wzrost zachorowań jest 
niepodobny do niczego, co miało miejsce w całej historii ludzkości. 
Dodatkowo pojawiają się niespodziewane efekty uboczne.
Skąd wzięła się zaraza? Czy ktoś pomaga się jej rozprzestrzeniać? 
Co z tym wszystkim mają wspólnego pojawiające się wszędzie dezinformacje? 
Komu zależy na utrzymaniu ludzkości w niewiedzy? Jaka jest prawda?
Chwyć broń w dłoń i torując sobie drogę ogniem ruszaj rozwikłać zagadki!


Planowana data premiery: Q1/Q2 2021



Gra nastawiona na przetrwanie bohatera w odległym świecie. Akcja podzielona jest
na różne fazy rozgrywki: rozbudowa fortecy, wyprawy poszukiwania surowców i skarbów,
nocna obrona fortecy. Mapy poszukiwania surowców generowane losowo. Zwiedzanie map,
unikanie lub walka z przeciwnikami i znajdowanie surowców zwiększa możliwości przeżycia bohatera.
Bohater musi odzyskiwać siły przez odpoczynek i jedzenie surowców które znalazł.

 

Planowana data premiery: Q3/Q4 2021




Richie Hustlers Life to prosta, ale bardzo uzależniająca gra na Nintendo Switch oraz platformy mobilne.
Zbieraj monety i moc jak prawdziwy hustler, poprzez ciągłe prowadzenie gracza, ale to nie jedyne cechy i cel tej gry.
Będziesz musiał utrzymać swojego gracza przy życiu, omijając przeszkody i chroniąc go przed innymi hustlerami,
którzy czekają na Ciebie po drodze próbując ukraść Twój majątek.


Planowana data premiery: Q3/Q4 2021



    BARTOSZ KOTLINSKI
    ‘W44TA’
    PREZES SPÓŁKI/CEO

    Start-up founder, Investor ,Gaming Enthusiast.
    Od 5 lat Prezes i właściciel software house’u.
    W portfolio spółki 
start-upy finansowane na poziomie
    4 milionów złotych. 
Stała współpraca ze spółkami z
    sektora gamingowego 
notowanymi na giełdzie
    New Connect oraz GPW.




   WOJCIECH SIENKIEWIECZ
    ‘hENDryk’
   ARCHITEKT / PROGRAMISTA 

   Projektant i wykonawca profesjonalnych, certyfikowanych
   przez Władzę Lotniczą symulatorów lotniczych. Architekt i
   analityk systemów klasy CRM i ERP oraz systemów zarządzania
   telefonii stacjonarnej i komórkowej. Programista aplikacji mobilnych
   na platformach iOS oraz Android. Developer Unreal Engine 4.




   RAFAEL BUDNIK
    'RaFaeLLo'
    COO / FX
   sektorze gamingowym budował pracując przy projektach na całym
   świecie. Obecnie pracuje nad tytułem "Destruction AllStars" 
   na platformę PlayStation 5. Phantom: Covert Ops, Get Even,
   Steel Rats, Inner Chains, Hex Journey,  After Story Cheering,
   Sniper 2, Alien Rage, Duke Nukem - Critical Mass, Hellion.
   Projektant z 20 letnim doświadczeniem w branży. Doświadczenie w

  

   BARTOSZ PTASZYNSKI
    ‘FooBarTO’
   HACKER / BACKEND 

   Programista, architekt systemów, administrator sieciowy i
   profesjonalny etyczny hacker. Wieloletnie doświadczenie w
   tworzeniu oprogramowania serwerowych protokołów sieciowych,
   portali internetowych, wdrażaniu zautomatyzowanych procesów
   aktualizacji systemów.




   ANDRZEJ KOZAKOWSKI
    ‘SOULLESS’
   STORY TELLER / WRITER 

   Człowiek renesansu. Filozofujący technokrata. Krótkie formy z
   gatunku Science Fiction, tworzenie gier planszowych, skład DTP,
   grafika komputerowa. Publikacje w miesięczniku "Science Fiction",
   "Science Fiction Fantasy & Horror”, antologii "Tarnowskie
   Góry Fantastycznie" i magazynach sieciowych:  Fahrenheit, 
   Esensja, Szortal. Wydał grę planszową "Alchemicus".




   MIKOŁAJ KRAWCOW
    ‘CroW’
   ANIMATIO N / 3D / MOTION CAPTURE

   Od 2005 roku zajmuje się animacją bajkową. Od 2007 roku
   stricte projekty w branży gamingowej. Współpraca z wieloma
   znanymi wydawcami gier komputerowych między innymi Techland,
   City Interactive, Vivid Games, i3D, Platige Image. Przy projektach
   takich jak: World War 3, Dead Island, Call of Juarez: Bound in Blood,
   Speedway Liga 2009





UDZIAŁOWCAMI SPÓŁKI JEST:
ZESPÓŁ (60% UDZIAŁÓW SPÓŁKI)
ORAZ
ASPESI INVESTMENTS LTD (40% UDZIAŁÓW SPÓŁKI)
Znaczączy udziałowiec w spółkach notowanych na giełdzie NewConnect:
Red Dev Studio S.A. (wycena spółki 14mln zł)
Shock Work Games S.A. (wycena spółki 22mln zł)
No Gravity Games S.A. (wycena spółki 45mln zł)



Spółka w pierwszym roku planuje sprzedaż gier na poziomie 10 000 zł – 15 000 zł miesięcznie
per tytuł. Dodatkowe przychody  spółka zamierza realizować poprzez portowanie gier na różne
platformy dla zewnętrznych zleceniodawców.


Spółka zakłada zwiększenie udziału zleceń zewnętrznych w przychodach do 30%





GŁÓWNYM KANAŁEM SPRZEDAŻOWYM SPÓŁKI JEST 
NINTENDO SWITCH ORAZ PLATFORMY MOBILNE.

SPÓŁKA ZAMIERZA ZWIĘKSZAĆ ILOŚĆ NOWO POWSTAJĄCYCH
PROJEKTÓW POPRZEZ SUKCESYWNE POWIĘKSZANIE ZESPOŁU






Weź udział w dyskusji na stronie naszej kampanii lub bezpośrednio na adres: office@cavegames.io


Pobierz teraz pierwszy dokument:

Odpis z KRS

Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.