100 Games

O 100 Games mówi się, że to doktorzy od gier. Należąc do grupy kapitałowej Ultimate Games S.A. kładą nacisk na jakość produkcji.
Warszawa, Polska
  • media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 28
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

100 Games sp. z o.o.

Bluszczańska 76, Warszawa, Polska

KRS: 0000833380 | NIP: 5213892893 | REGON: 385754210

https://hundred-games.com/
Cel kampanii
588 000 - 630 000 zł
Wycena pre-money
16 800 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
140 - 150
Liczba nabytych udziałów
150
Udział % w kapitale
3,61% %
Czas do zakończenia
Zakończone


100 Games istnieje na rynku od marca 2020 roku. Należąc do grupy kapitałowej Ultimate Games SA., czuwa nad jakością produkcji Wydawcy oraz innych Podmiotów, z którymi współpracuje.


Zainwestuj w 100 Games i stań się współudziałowcem segmentu gamingu!


Agata Gajewska - Prezes Zarządu


Obecnie tych projektów jest przeszło 40, a prowadzi je Agata Gajewska – Prezes Zarządu. Dziennikarka po UW. Połowę zawodowego życia poświęciła marketingowi i public relations, realizując się w wielu branżach.

Następnie przez sześć lat z powodzeniem prowadziła własne dwa sklepy online, sklep stacjonarny i salon spa dla zwierzaków - w pojedynkę. Zbudowała szerokie i lojalne community, z którym kontakt utrzymuje do dziś.

Z gamedevem związała ją, trwająca od ponad trzech dekad, pasja do gier wszelkiej maści. Już po pół roku od podjęcia odważnej decyzji o przebranżowieniu, objęła stery w 100 Games i z powodzeniem oraz sukcesami rozwija Spółkę.

Od 2019 roku działa w branży gamingowej i spełnia się w project managemencie na tyle mocno, że nie wyobraża sobie już innej ścieżki kariery.


O spółce

Powstawanie Spółki w trudnych czasach pandemii nie stanęło na przeszkodzie jej szybkiego rozwoju. Przebiega on obecnie w trzech głównych obszarach:

  • QA testing & project consulting
  • Porting gier na konsole XBOX, PlayStation oraz Nintendo Swicth
  • Development własnych gier, których Wydawcą jest Ultimate Games

QA + consulting

Dział QA tworzą gracze (obecnie sześć osób) z zapleczem technicznym i znajomością silników Unity i Unreal Engine - najczęściej wykorzystywanych przy tworzeniu gier indie. Spółka nie skupia się tylko na znajdowaniu błędów i ich przyczyn; wychodzi dużo dalej, serwując swoim kontrahentom kompletną wiedzę na temat stanu projektów i potencjalnych zagrożeń - z dużą orientacją na user experience i user interface (design, jakość mechanik, fabuły, grafiki, etc). Doradzają przy konceptach, opiniują dokumentację projektową, a bywa i tak, że weryfikują umiejętności i zdolności osób, których angaż przy danym projekcie jest rozważany. Realnie przyczyniają się do znacznej poprawy jakości projektów.

„Śmiało można powiedzieć, że to doktorzy od gier. Każdemu, kto utknął w trakcie developmentu albo czuje, że projektowi czegoś brakuje – doradzam, by zwrócił się do Agaty” 

- Rafał Jelonek, Prezes Zarządu 3T Games i COO w Ultimate Games SA.

„100 Games ma ogromną wiedzę o tym, jak projekty powinny wyglądać od strony gracza i zawsze proponują rozwiązania z focusem na to. Pomagają wyciągnąć na wierzch emocje, które naszymi grami chcemy u graczy wywołać” 

- Mateusz Adamkiewicz, Prezes Zarządu Gaming Factory

Porting



Porting gier na konsole to druga z trzech gałęzi działalności Spółki. Ten obejmuje silniki Unity, Unreal Engine oraz Game Maker Studio2, ale w zasięgu są też inne środowiska. Spółka obecnie pracuje nad pięcioma tytułami (Switch, Xbox), ale już zakontraktowane są kolejne dwie gry (Xbox, PS), a jeszcze trzy w zaawansowanych planach. Choć teraz 100 Games korzysta ze współpracy z freelancerami - docelowo planuje utworzyć wewnętrzną, stałą komórkę deweloperską Spółki.

„Dla Agaty nie ma zadań niemożliwych. Nawet, jak się wydaje, że nie ma rozwiązania, ona je znajdzie” 

- Tomasz Supeł, Prezes Zarządu Games Box

„Niesamowity wręcz profesjonalizm. Współpraca sprawna, terminowa, a do tego w bardzo przyjacielskim klimacie; brawo! Życzę wszystkim przedsiębiorcom takich partnerów biznesowych.” 

- Piotr Nelkowski, Prezes Zarządu Dev4Play


Prowadzone projekty

Fishing Adventure


Lada moment premierę na Xbox będzie miała Fishing Adventure, której Spółka nabyła prawa własności. Już przygotowuje się też do prac nad wersją na konsole PlayStation. Fishing Adventure otrzymała solidny lifting w zakresie jej podstawowych założeń, co przełożyło się na znaczną poprawę odbioru tytułu i jeszcze lepszego, niż dotąd, feelingu rozgrywki.



Wisienką na torcie działalności 100 Games jest development własnych tytułów. Obecnie w produkcji są dwa: „Kidnap Me” oraz „SpellDash”.

Kidnap Me



"Kidnap Me" to niepokojący horror z autorsko modelowanym enviro, własną muzyką i voice overami. Gracz może się wcielić w jedną z dwóch postaci (osobny setting dla każdej z nich) i poznać historię z różnych perspektyw. W zależności od podjętych decyzji gracza, również zakończenia będą się od siebie różniły. Spółka postawiła na szerokie spectrum zagrożeń (również te natury psychicznej, jak fobie czy halucynacje), ale i na rozwiązania, które można spotkać w grach AAA: system Wwise, który odpowiada za realizm dźwięku przestrzennego oraz funkcję zbierania odgłosów przez mikrofon, co w grze będzie wychwytywane przez wrogie AI.

Grę dopełnią easter eggi, które gracze z pewnością docenią.

Premiera tytułu przewidziana na przełom II i IIIQ 2021 – na macOS i Windows. Na IVQ przewidywane porty gry na Xbox i PlayStation.


SpellDash


We wczesnej fazie produkcji (przewidywana premiera na PC i konsolę Switch na przełomie 2021 i 2022 r.) jest SpellDash - gra z gatunku bullethell roguelike, z proceduralnie generowanymi poziomami - co zapewnia tytułowi wysoką regrywalność. Bullethell wskazuje natomiast na konieczność unikania dużej ilości pocisków (dashowanie), co zaskarbia sobie sympatię zarówno graczy "casualowych", jak i "hardcore'owych" - zgodnie z zasadą "easy to play, hard to master".

Gatunek roguelike sięga jeszcze lat 80. i do dziś zainteresowanie tego rodzajem gier nie słabnie wśród graczy w wielu grupach wiekowych.

Przewidziany jest w tytule lokalny tryb dwuosobowy, a także edytor modyfikacji, który pozwoli graczom dodawać do gry poziomy, przeciwników oraz przedmioty, co przedłuży znacznie „życie” gry, co za tym idzie – monetyzację.


Flying Heads


Jednocześnie Spółka pracuje nad preprodukcją gry "Flying Heads". To z kolei mroczny, dynamiczny, klasyczny shooter, którym chce ukłonić się fanom gier w klimacie Dooma, Painkillera czy Serious Sama. I w tym przypadku enviro, muzyka i efekty dźwiękowe będą dziełem autorskim, a w projekt 100 Games planuje zaangażować znane nazwiska, tworząc kolektyw twórców, i dążąc tym samym do standardów AAA. To będzie tytuł, na który Spółka przewiduje budżet ca 500 tys. zł, a development potrwa (już z poduszką bezpieczeństwa, którą należy przy takich projektach zakładać) około 36 miesięcy.

Obecnie trwają bardzo zaawansowane prace nad trailerem Flying Heads, a ich efekt będzie można zobaczyć w najbliższych tygodniach.

Cele

  1. Tworzenie własnych gier z autorskimi rozwiązanami
  2. Tworzenie jakościowych portów
  3. Dalsze budowanie dobrych relacji ze studiami developerskimi
  4. Powiększanie portfela kontrahentów - testing QA oraz porting
  5. Rozwój działu QA
  6. Sukcesywne i znaczne zwiększanie przychodów i zysków Spółki
  7. Debiut na NewConnect w III Q 2022


Przychody

Wynik za 2020 (wynik za trzy kwartały)



Przewidywany zysk netto w 2021



Kontakt

Napisz do nas: 100games@findfunds.pl
Zadzwoń: +48 501 248 800 lub napisz agata@hundred-games.com

Pobierz teraz pierwszy dokument:

100 Games - aktualny odpis eKRS

Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.