White Pig Games

White Pig Games Sp. z o.o. powstała w 2001 r. Początkowo tworzyła specjalistyczne oprogramowanie oraz animacje. Od 2012 produkuje gry mobilne i komputerowe.
Warszawa, Polska
  • media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 25
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

White Pig Games Sp. z o.o.

Franciszka Klimczaka 17, Warszawa, Polska

KRS: 0000032717 | NIP: 5213159649 | REGON: 17250933

  • Udostępnij:
Cel kampanii
989 000 - 1 242 000 zł
Wycena pre-money
13 800 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
43 - 54
Liczba nabytych udziałów
54
Udział % w kapitale
8,26% %
Czas do zakończenia
Zakończone


White Pig Games

White Pig Games sp. z o.o. rozpoczęła działalnośc w 2001 roku, zajmując się początkowo tworzeniem postprodukcji obrazu, animacją oraz tworzeniem specjalistycznego oprogramowania na potrzeby światowych marek.

Nasz zespół pracował dla takich marek jak:

Netflix, Platige Image, TVP, TVP Polonia, TVN, TV4, IBM, Microsoft, Samsung, 3M, Disney, Ferrero, Polpharma, GSK, Maxfactor, T-Mobile, Play, Bakoma, Kamis, Gazeta Prawna, Decathlon.

Od 2012 roku firma zajęła się projektowaniem gier, czego ukoronowaniem jest powstanie w 2021 roku studia WhitePigGames. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy od najmłodszych lat wiedzieli co chcą w życiu robić. Naszym celem jest zapewnienie dobrej rozrywki i kreowania światów, gdzie każdy znajdzie chwilę wytchnienia od trudów dnia codziennego. Stąd też wieloletnie doświadczenie z filmem, animacjami czy też rekonstrukcjami historycznymi.

W 2021 do spółki jako nowy udziałowiec dołączył silny partner, notowany na giełdzie w Warszawie. Spółka Duality Games objęła udziały w spółce w zamian za wsparcie merytoryczne, wydawnicze i powierzenie zlecenia na kilka projektów, w tym projekt Plane Accident, który będzie kontynuacją Car Accident. Tytuł odniósł duży sukces wydawniczy i podobnych rezultatów spodziewamy się po Plane Accident.

W planach Spółki wysoki priorytet stanowi rozwój kolejnych projektów opartych o założenia serii Accident z pełnym wsparciem wydawniczym Duality Games.

Projekty

EMPEROR



Emperor Galactics Domination to gra strategiczna na urządzenia mobilne, wydana przez WhitePigGames w 2012 roku. W rozległej galaktyce, gracz wciela się w przywódcę jednej z kosmicznych frakcji, której zadaniem jest opanowanie jak największej ilości układów planetarnych. W projekcie główny nacisk położyliśmy na dużą grywalność, która została doceniona przez odbiorców. Emperor przez 2 tygodnie był numerem jeden na liście najlepszych gier strategicznych w App Store. Łączna ilość pobrań wyniosła około 50 000 sztuk.

Trailer:

Gameplay:



WarsawRace


Warsaw Race to gra edukacyjno–zręcznościowa, stworzona na zamówienie warszawskiego Ratusza. Projekt powstał jako jedna z atrakcji zaplanowanych na obchody sylwestrowe w 2018/19 roku. Tematem gry był wyścig na elektrycznych hulajnogach po wiernie odtworzonej, warszawskiej starówce oraz okolicznych ulicach. W wyścigu mogło brać udział do 4 graczy jednocześnie. Uczestnicy nie tylko musieli wykazać się zręcznością w pokonywaniu przeszkód, ale również poznawali rozmieszczenie i historię mijanych zabytków. Gra spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców oraz bardzo przychylnymi recenzjami ze strony Ratusza.

Gameplay:



Pozostałe

DEVSys (PC/Mobile/VR/AR)

System wizualizacji czasu rzeczywistego na rynek deweloperski
Demo:


AIRSys (PC/Mobile iOS/VR)

System konfiguracji samolotów biznesowych

Zamek Książąt Mazowieckich w Czersku (Platforma www)

Innowacyjna platforma internetowa przedstawiająca rekonstrukcje historyczne Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku. Platforma: www.zamekczersk.pl

Zespół

JACEK URYŚ – Prezes, Lead Programmer


Programista, inżynier, artysta plastyk.
Programista z ponad 30 letnim doświadczeniem, specjalizujący się w tworzeniu wydajnych rozwiązań będących połączeniem sztuki i problemów algorytmicznych. Wieloletni działacz środowisk demosceny związanych z komputerem Amiga. O jego dokonaniach można było przeczytać na łamach legendarnego Secret Service już w 1995 roku. Autor i współautor wielu dem technologicznych oraz gier. Współtwórca takich tytułów jak: „In Your Dreams”, „Tridonis”, „Elmech”, „Thunderdrome”. Rozwijał nowe technologie, współtworząc rozwiązania na platformy mobilne - konfiguratory 3d, aplikacje VR i AR oraz wiele innych.
Biegła specjalizacja: Unity3D, C#, PHP, MySQL, HLSL/Cg/ComputeShader, OpenGL/DirectX, Audodesk 3Ds Max, Lightwave3D, Blender, Adobe Creative Suite


MATEUSZ WIŚNIEWSKI - Lead Graphic Designer


Grafik, specjalista od efektów specjalnych, kompozytor obrazu.
Od 16 lat nie chodzi do pracy, ponieważ to czym się zajmuje, to pasja a nie obowiązek. Zaczynał od projektów reklamowych, ale dzięki swemu zaangażowaniu jego talentem szybko zainteresował się świat filmowy. Współpracował z największymi studiami post-produkcyjnymi w Polsce: Platige Image, Odeon, Orka, The Chimney Pot, gdzie zajmował się integrowaniem wygenerowanego tła z obrazem, tworzeniem efektów graficznych, artystycznym wizerunkiem postaci, dodawaniem postaci CGI, supervisingiem, VFX na planach oraz lead compostingiem. Niektóre z tytułów przy których ostatnio brał udział to: "Rambo - ostatnia krew" (2019), "Wiedźmin" (Netflix, 2019), "Liberator" (Netflix, 2020), "Mr Jones" (reż. Agniezska Holland, 2019), "Mały zgon" (reż. Juliusz Machulski, 2020), "7 uczuć" (reż. Marek Kotereski, 2018).
Biegła specjalizacja: Foundry NUKE, Adobe Creative Suite, Blender


MICHAŁ PROKOPIAK – Lead Game Designer


Rekonstruktor historyczny, scenarzysta, pisarz, youtuber.
Od 2003 roku związany z rekonstrukcją historyczną. Jest prezesem Bractwa Rycerskiego Smocza Kompania - jednej z najstarszych grup rekonstrukcyjnych w Polsce, założonej w 1992 roku. Pomysłodawca i organizator licznych imprez historycznych. Za swe dokonania na tle działania na rzecz kultury i historii nagrodzony: Perła Mazowsza za najciekawsze wydarzenie kulturalne (2015, 2016), Srebrny Krzyż Zasługi od Prezydenta RP (za całokształt działań). Założyciel jednego z pierwszych kanałów historycznych na polskim YouTube „Tylko Historia” (ponad 100 tys. subskrybentów, 10 mln wyświetleń) oraz współtwórca treści na anglojęzyczny kanał historyczny „It’s History” (260 tys. subskrypcji, 17 mln wyświetleń). Ponadto autor scenariuszy filmowych, autor powieści, twórca prototypów gier planszowych. W latach 2010 - 2020 współtworzył niezależne studio filmowe Crusader Films, gdzie był odpowiedzialny za kierownictwo produkcji i montaż. Studio specjalizowało się w realizacji krótkich form historycznych, teledysków, dokumentów oraz reklam. W 2018 roku, przy współpracy z brytyjską Lion Television, realizował materiały wideo do jednej z najpopularniejszych gier segmentu AAA (do czasu premiery gry, zobowiązany do zachowania tajemnicy).

Struktura udziałowców



Projekty w realizacji

RADIANCE


Gra Radiance znajduje się na globalnej liście życzeń Steam „Witajcie w Radovii - zapomnianej, górzystej krainie słynącej z braku jakichkolwiek zasobów naturalnych, upadającego rolnictwa, mocnego Antidotum i wielce agresywnych szerszeni. Ale wkrótce to się zmieni. Za milionowe, zagraniczne dotacje, wybudowano nowoczesną elektrownię atomową. Dzięki niej, elektryczność popłynie szerokim strumieniem, a dobrobyt zapuka do każdego domostwa. I to Ty, drogi Ivanie,dzięki twym zerowym talentom i pokaźnej łapówce, dostałeś przywilej pracy w najnowocześniejszym zakładzie pracy w Radovii! Nie schrzań tego…”. 

Gracz wciela się w postać Ivana – młodego chłopaka, który właśnie otrzymał pracę w nowo otwartej elektrowni atomowej. Niestety jak to bywa w Radovii, 50% budżetu na budowę zakładu, rozkradziono gdzieś po drodze. Dlatego dzień i noc, czujna załoga niewykształconych specjalistów czuwa nad tym, aby elektrownia z taśmy i kartonu, wytrzymała kolejny dzień. Wraz z kolejnymi awansami, gracz będzie naprawiał co raz bardziej skomplikowane awarie, nawiąże
obiecujący romans z bufetową, a także odkryje intrygę na najwyższych szczeblach zakładowej władzy.

Trailer:



PLANE ACCIDENT

„Ted Harris to ambitny, młody człowiek, który od zawsze pragnął zmieniać świat na lepsze. Dlatego wstąpił na studia lotnicze. Specjalizacja – wypadki w lotnictwie cywilnym. Po ukończeniu szkoły z wyróżnieniem, udaje mu się rozpocząć pracę w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego jako młodszy inspektor ds. katastrof lotniczych. Zaczyna swą służbę i dostaje przydział do… Donkey Hole. Miejscowość dość ciężko znaleźć na mapach. Całe szczęście, na miejscu trafia pod skrzydła Jeffa Bluma – jednego z weteranów badań nad przyczynami katastrof lotniczych. Pech chce, że zaledwie po dwóch dniach, nowy przełożony dostaje rozległego zawału po zjedzeniu 18 pączków. Nadchodzi czas aby Ted wykazał się swymi talentami.” 

Zadaniem gracza jest zabezpieczanie miejsc katastrof lotniczych, udzielanie pomocy osobom, które przeżyły wypadek oraz rozwiązanie przyczyn ich wystąpienia. Do przygotowania końcowego raportu, będziemy musieli zabezpieczyć jak największą ilość szczątków maszyny oraz poddać je wnikliwej analizie. Każde zdarzenie jest inne. Aby odkryć przyczyny zajścia będziemy przeczesywać połacie terenu w poszukiwaniu wraku, zapewniać zapasy rozbitkom uwięzionym w rozległej tundrze, czy też mierzyć się z członkami kartelu narkotykowego, którzy będą chcieli odzyskać przemycany w awionetce towar.

Trailer:



GENERATIONS


„Siądź przy ogniu, mój synu i wsłuchaj się w me słowa. Kiedyś to ty będziesz wodzem tej osady. Pamiętaj, że tak jak matka dba o twe rodzeństwo, tak ty musisz dbać o poddanych. Zapewnij im strawę i dach nad głową. Niech drużyna będzie dobrze wyszkolona, aby mogła bronić ziemi i swych domostw. Niech rzemieślnicy wytwarzają dobra, a ty z zyskiem sprzedawaj je kupcom. Ale przede wszystkim pamiętaj, że gdy będziesz w moim wieku, to przekaż te mądrości swym dzieciom, by nasz ród trwał w zdrowiu i dostatku na wieki.”

„Generations” to strategiczny symulator wczesnośredniowiecznej osady, gdzie gracz wciela się w rolę wodza wioski. Zadaniem gracza jest rozbudowanie osady do rozmiarów książęcego grodu oraz zapewnienie ciągłości swojego rodu. W przeciwieństwie do innych gier polegających na budowaniu miast, chcemy postawić na bardzo realistyczny model zarządzania, gdzie mieszkańcy obdarzeni są własną inteligencją i nie będą wykonywać rozkazów mogących negatywnie wpływać na ich egzystencję. W praktyce oznacza to, że rolnicy nie oddadzą nam ziarna, dopóki nie uzbierają odpowiedniej ilości dla przetrwania swych rodzin. Całość zarządzania prezentujemy przez pryzmat wodza, więc aby wydać polecenia, gracz musi swą postacią udać się do konkretnych mieszkańców i wydać im rozkazy.
Drugim celem gracza jest zapewnienie przetrwania swojej rodzinie. Poprzez spędzanie czasu z bliskimi, będziemy mieli więcej potomków, będą lepiej wyedukowani (mieli lepsze charakterystyki), a po śmierci wodza, to właśnie synowie przejmą władzę i będą nowymi postaciami gracza.


ICEHELL – When Hell Freezes Over


„W 1812 roku, Napoleon Bonaparte wydał rozkaz ataku na Rosję. Okazało się, że była to najgorsza decyzja w jego życiu. Po serii krwawych bitew, wojsku udało się zająć Moskwę, ale miasto zostało ogołocone z zapasów. Nadchodziła surowa, mroźna zima. W tych okolicznościach można było podjąć tylko jedną decyzję – odwrót. Przemarznięci, głodni żołnierze, rozpoczęli powrotny marsz do domu. Przed nimi 1200 km lodowej pustki, gdzie zdobycie pożywienia i zapasów graniczy z cudem.”

W grze wcielamy się w oficera wojsk napoleońskich, którego zadaniem jest przeprowadzić swój oddział z powrotem do domu. Przy olbrzymich brakach w zaopatrzeniu, przy braku ciepłego schronienia, każde najprostsze zadanie wymaga wiele poświęceń. W trakcie odwrotu spada morale, żołnierze porzucają ekwipunek i z karnego wojska przekształcają się w bandę wyczerpanych maruderów. Większość umiera z głodu bądź zamarza na bezdrożach Rosji.Do tego wszystkiego, armia Rosyjska jest żądna zemsty i na każdym kroku kąsa atakami niedoszłych najeźdźców. Śmierć jest prawie pewna. Jednak naszym zadaniem jest do tego nie dopuścić. Musimy tak zarządzać zasobami oraz tak delegować zadania, aby oddział przekroczył linię rzeki Niemen w jak najlepszym stanie.

Trailer:



ESCAPE


„Aaaa! Pożar!”
„Aaaa! Toniemy!”
„Aaaa! Porywacze!”

Czy zastanawialiście się co byście zrobili w sytuacji zagrożenia życia? Co byście zrobili, gdyby w wieżowcu w którym przebywacie wybuchł pożar? Jak byście starali się uciec ze statku opanowanego przez somalijskich piratów? Z czego zrobisz łopatę w zasypanym salonie fryzjerskim? W grze Escape będziecie mieli taką okazję. Gracz zostanie postawiony w sytuacji z pozoru bez wyjścia. Pożar, powódź, trzęsienie ziemi, porwanie. Od naszego sprytu i pomysłowości zależy czy uda się nam znaleźć drogę ucieczki. W tym celu będziemy musieli dokładnie przeczesać lokację, a ze znalezionych przedmiotów wykonać narzędzia niezbędne do realizacji zadania.

Cele firmy

  • Nadrzędnym celem jest zapewnienie dobrej rozrywki odbiorcom naszych gier. Stawiamy na wysoką jakość naszych projektów: pogłębiony research podczas developmentu, autorska grafika, rozbudowana fabuła, intrygujący scenariusz, wciągający game play.
  • Premiera 2-3 tytułów do końca 2022 roku.
  • Rozbudowa obecnego zespołu produkcyjnego.
  • Nawiązanie ścisłej współpracy z twórcami mającymi ciekawe pomysły, rozpoczęte projekty.
  • Złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki Akcyjnej do Alternatywnego Systemu Obrotu.
  • NewConnect w terminie do dnia 31 maja 2022 r.

Przewagi

  • 20 lat doświadczenia w programowaniu oraz tworzeniu grafik i animacji.
  • 10 lat doświadczenia z silnikiem Unity3D
  • Wieloletnie doświadczenie biznesowe w prowadzeniu Spółki
  • Wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier i aplikacji na urządzenia mobilne w tym AR i VR
  • Produkcja kolejnych tytułów z popularnej i docenionej przez graczy serii Accident.
  • Wykorzystanie atutów zespołu przy pracy na tytułami gier strategicznych, historycznych i ekonomicznych.
  • Tworzenie autorskich mechanik i ich implementowanie w różnych tytułach. Dzięki temu zwiększymy tempo produkcji kolejnych projektów.
  • Rozległe i sprawdzone kontakty biznesowe do osób i firm posiadających wiedzę ekspercką z zakresu animacji, grafiki 3D, produkcji i kompozycji dźwięku.

Roadmap



Szacowane przychody z bieżących produkcji






Pytania? Weź udział w Dyskusji na stronie naszej kampanii, z przyjemnością na nie odpowiemy!

Pobierz teraz pierwszy dokument:

White Pig Games sp. z o.o. - aktualny eKRS

Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.