Squibly Interactive
- informatyka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 26
Dyskusja
Dokumenty
O NAS
Squibly Interactive sp. z o.o. to studio deweloperskie należące do grupy kapitałowej notowanej na giełdzie No Gravity Games SA. Mając wykwalifikowany i międzynarodowy zespół możemy stawiać sobie wysoko poprzeczkę i osiągać nasze cele. Skupiamy się na tworzeniu wysokiej jakości gier wideo ze średniego segmentu cenowej (tzw. “AA”), a nasze działanie opieramy na sprawdzonych recepturach i zdobytym w ramach grupy doświadczeniu.
Genezą powstania spółki był rozwój mocy produkcyjnych w ramach grupy kapitałowej. Dzięki doświadczeniu zespołu NGG wiemy jakie gry dobrze się sprzedadzą przy kalkulowanym ryzyku, a często rynek nie jest w stanie nam ich dostarczyć. Więc chcemy je przygotowywać sami. Mając zaplecze testerskie, wydawnicze, portingowe i sieć kontaktów, kontrahentów i ekspertów wiemy jak te gry przygotować.
Squibly Interactive to kolejny krok w rozwoju wydawnictwa No Gravity Games. Jeszcze niecałe 2 lata temu w ramach grupy z sukcesem została przeprowadzona kampania No Gravity Development, która dzięki nowym inwestorom rozwinęła skrzydła, a premiery gier pokrywały koszty ich produkcji w przeciągu kilku dni. Dzisiaj, dzięki dziesiątkom stworzonych, sportowanych i wydanych gier jesteśmy w miejscu, w którym pragnęliśmy być od zawsze – oddziaływać na rynek gier produkcjami przez nas tworzonymi.
Dołącz do nas, zainwestuj w Squibly Interactive i miej udział w naszym sukcesie!
ZESPÓŁ
Squibly Interactive jest firmą międzynarodową, zarządzaną przez polsko - australijski duet (Dave Traeger i Aleksander Sierżęga). Wiele kluczowych stanowisk zajmują ludzie mieszkający i pracujący w innych strefach czasowych. To także nasza przewaga - międzynarodowe spojrzenie to filar tworzenia produkcji, które kierowane będą bezpośrednio do globalnego odbiorcy, poszerzając rynek sprzedaży na najwyższą skalę.
PREZES SPÓŁKI
Dave Traeger
Dave Traeger pochodzi z Australii i pracuje w branży gier od 15 lat. W latach 2007-2011 był dyrektorem portali IndieDB i ModDB - największych serwisów związanych z grami niezależnymi. W latach 2011-2014 pracował w portalu Desura, gdzie był odpowiedzialny za wydawanie gier. W 2015 roku był Business Developerem w Humble Bundle, jednej z największych cyfrowych platform dystrybucji. Następnie w latach 2015-2017 w G2A jako Specjalista ds. Rozwoju Biznesu. W przeszłości współpracował także m.in. z IndieRoyale.com i Linden Labs (twórcy Second-Life). W swojej karierze pracował z 7 tysiącami gier niezależnych. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Business Owner w No Gravity Games S.A., a następnie zajął się rozwojem No Gravity Development S.A.
CZŁONEK ZARZĄDU
Aleksander Sierżęga
Aleksander Sierżęga jest prezesem No Gravity Games S.A. i twórcą No Gravity Development S.A. Tworzy i pracuje z grami od ponad 17 lat. Zaczynając od małego niezależnego studia w 2009 roku, przeszedł od tworzenia gier i symulacji do kierowania produkcją i zarządzania. Od czasu do czasu znajduje czas na pracę ze studentami i prowadzenie zajęć na Uczelni Vistula.
MISTRZ PROTOTYPÓW I GŁÓWNY ARTYSTA
Johnny Edward Cordova III
Johnny Edward Cordova III AKA Skyb0y pochodzi z USA i od 6 lat tworzy gry, wydając w tym czasie 5 tytułów. W przeszłości pracował z licznymi zespołami, pełniąc rolę od głównego projektanta do programisty. Wysoko wykwalifikowany. Dobrze zna Unreal Engine, co pozwala szybko budować prototypy. Współpracował z Momoirosoft jako niezależny wykonawca. Pracoholik.
MUZYK I KOMPOZYTOR
Andrew Young
Andrew Young produkuje muzykę pod pseudonimem Drumurboy od czasu, gdy był nastolatkiem, a po ukończeniu szkoły w 2017 roku przeszedł do pracy nad muzyką i dźwiękiem w pełnym wymiarze godzin. Podczas studiów w college'u muzycznym produkował muzykę do internetowych pokazów Dungeons & Dragons, takich jak RollPlay i Roll20 Presents obok wydawania własnej muzyki na bandcamp, a później w głównych serwisach streamingowych, takich jak Spotify, Apple Music, iTunes i Amazon Music, zajmował się również projektowaniem dźwięku i efektami dźwiękowymi, w szczególności pakietami dźwiękowymi z NerdorDie.com, która jest głównym nazwiskiem w produkcji zasobów na żywo. Jego główne atuty to szybkie uchwycenie atmosfery i nastroju dzięki muzyce opartej na bardzo abstrakcyjnych odniesieniach, takich jak grafika koncepcyjna lub po prostu ogólnej atmosferze świata lub sceny.
GHOSTWRITER
Piotr Kulczycki
Piotr Kulczycki - scenarzysta, reżyser, autor sztuk teatralnych, menedżer sektora kreatywnego. Uzyskał absolutorium z Wydziału Reżyserii Akademii Teatralnej w Warszawie, absolwent podyplomowych Studiów Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej. Założyciel i dyrektor artystyczny Teatru Wolandejskiego w Warszawie. Specjalizuje się w grach wideo i planszowych oraz produkcjach teatralnych i edukacji.
OBECNA STRUKTURA UDZIAŁÓW
CEL EMISJI
Celem spółki jest wzbogacenie polskiego i zagranicznego rynku gier o unikalne, konkurencyjne tytuły AA, zrodzone z pasji i stworzone przez doświadczonych deweloperów, profesjonalistów w dziedzinie produkcji gier wideo.
Projekty, którymi zajmuje się spółka charakteryzują się wysoką złożonością, ciekawą historią bohaterów, oraz oddziaływaniem na zmysły odbiorców. Inspirowane klasykami gatunku, wywołują w graczu pozytywną nostalgię. Squibly Interactive z dokładnością analizuje rynek gier i zapełnia niszę tytułami, których gracze potrzebują.
Squibly Interactive skupi się na produkcji gier przeznaczonych na popularne konsole.
NASZE PROJEKTY
Topple (tytuł roboczy)
Topple to strategia akcji osadzona w dystopijnej cyberpunkowej przyszłości. Mega korporacje kontrolują każdy aspekt życia szarych obywateli, jedynie kilka osób jest na tyle odważnych, by stanąć do walki. Korporacja znana jako MEGA dba tylko o zyski, zagrażając życiu tych, którzy stają jej na drodze. Nadszedł czas, aby MEGA została powstrzymana. Zbuduj swój arsenał, stwórz swoją talię i powstań przeciw uciskowi korporacji!
Wybierz swojego operatora spośród trzech wyjątkowych osób, z których każda walczy w inny sposób i posiada swoje własne, unikalne umiejętności. Wspinając się na wieżę MEGA, będziesz miał okazję zdobywać nowe karty, umiejętności i broń! Zbuduj swoją talię, dobierz strategię i pokonaj przeciwników!
Dead Waters (tytuł roboczy)
Dead Waters to przygodowa gra akcji osadzona na bezlitosnych Lśniących Wyspach. Jako kapitan swojego nowo nabytego statku, żegluj i prześcignij w rankingach innych piratów, szukając własnych łupów i fortuny. Każdy zdobyty poziom rozgłosu przybliża cię o krok do przerażającego kapitana piratów, Yellowjacketa, który nikt jeszcze nie pokonał. Jednak te Wyspy nie są dla osób o słabym sercu, będziesz musiał zmierzyć się z plagą z głębin, duszami zmarłych marynarzy, które chcą zrekrutować cię do ich armii umarlaków. W końcu kto powiedział, że załoga musi oddychać?
Uderz w odpowiednim momencie, aby pokonać wrogów zabójczą kombinacją!
Standardowy temat piracki połączony z klimatem Armii Ciemności i Draculi.
Last Rail (tytuł roboczy)
Last Rail to strzelanka typu twin stick w świecie, w którym ludzkość walczy z bezlitosnymi rojami obcych. Ostatnią nadzieją ludzkości są Rail Runners, kolektyw osób, które dbają o lokomotywy i dostarczają ładunki między ostatnimi bastionami ludzkości. Twój pociąg, znany jako Iron Breaker, jest jednym z takich pojazdów, wyposażonym w wystarczającą ilość zbroi i broni, aby odeprzeć fale obcych.
Utrzymuj swój pociąg w ruchu, jednocześnie chroniąc ładunek. Niszcz bazy obych, przeszukuj ruiny i utrzymuj ludzkość na kołach!
Lokacje bez wątpienia będą roiły się od obcych, więc przygotuj się na twardą przeprawę! Zbieraj zasoby, amunicję, jedzenie i paliwo, aby Iron Breaker nie przestał się ruszać, a jego broń nie przestała strzelać. Twoje decyzje wpłyną na losy całej ludzkości, powodzenia!
PROGNOZA PRZYCHODÓW 2022-2023
Od października 2023 firma będzie w pełni samowystarczalna.
PRZEWAGI KONKURENCYJNE
ROAD MAP
Weź udział w dyskusji na stronie naszej kampanii lub napisz bezpośrednio na adres: contact@squiblyinteractive.com
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Jak zostać inwestorem z Find Funds
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuSławomir Dudek
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temu