Squibly Interactive
- informatyka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 26
Dyskusja
Dokumenty






O NAS
Squibly Interactive sp. z o.o. to studio deweloperskie należące do grupy kapitałowej notowanej na giełdzie No Gravity Games SA. Mając wykwalifikowany i międzynarodowy zespół możemy stawiać sobie wysoko poprzeczkę i osiągać nasze cele. Skupiamy się na tworzeniu wysokiej jakości gier wideo ze średniego segmentu cenowej (tzw. “AA”), a nasze działanie opieramy na sprawdzonych recepturach i zdobytym w ramach grupy doświadczeniu.
Genezą powstania spółki był rozwój mocy produkcyjnych w ramach grupy kapitałowej. Dzięki doświadczeniu zespołu NGG wiemy jakie gry dobrze się sprzedadzą przy kalkulowanym ryzyku, a często rynek nie jest w stanie nam ich dostarczyć. Więc chcemy je przygotowywać sami. Mając zaplecze testerskie, wydawnicze, portingowe i sieć kontaktów, kontrahentów i ekspertów wiemy jak te gry przygotować.
Squibly Interactive to kolejny krok w rozwoju wydawnictwa No Gravity Games. Jeszcze niecałe 2 lata temu w ramach grupy z sukcesem została przeprowadzona kampania No Gravity Development, która dzięki nowym inwestorom rozwinęła skrzydła, a premiery gier pokrywały koszty ich produkcji w przeciągu kilku dni. Dzisiaj, dzięki dziesiątkom stworzonych, sportowanych i wydanych gier jesteśmy w miejscu, w którym pragnęliśmy być od zawsze – oddziaływać na rynek gier produkcjami przez nas tworzonymi.
Dołącz do nas, zainwestuj w Squibly Interactive i miej udział w naszym sukcesie!
ZESPÓŁ
Squibly Interactive jest firmą międzynarodową, zarządzaną przez polsko - australijski duet (Dave Traeger i Aleksander Sierżęga). Wiele kluczowych stanowisk zajmują ludzie mieszkający i pracujący w innych strefach czasowych. To także nasza przewaga - międzynarodowe spojrzenie to filar tworzenia produkcji, które kierowane będą bezpośrednio do globalnego odbiorcy, poszerzając rynek sprzedaży na najwyższą skalę.
PREZES SPÓŁKI
Dave Traeger
Dave Traeger pochodzi z Australii i pracuje w branży gier od 15 lat. W latach 2007-2011 był dyrektorem portali IndieDB i ModDB - największych serwisów związanych z grami niezależnymi. W latach 2011-2014 pracował w portalu Desura, gdzie był odpowiedzialny za wydawanie gier. W 2015 roku był Business Developerem w Humble Bundle, jednej z największych cyfrowych platform dystrybucji. Następnie w latach 2015-2017 w G2A jako Specjalista ds. Rozwoju Biznesu. W przeszłości współpracował także m.in. z IndieRoyale.com i Linden Labs (twórcy Second-Life). W swojej karierze pracował z 7 tysiącami gier niezależnych. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Business Owner w No Gravity Games S.A., a następnie zajął się rozwojem No Gravity Development S.A.
CZŁONEK ZARZĄDU
Aleksander Sierżęga
Aleksander Sierżęga jest prezesem No Gravity Games S.A. i twórcą No Gravity Development S.A. Tworzy i pracuje z grami od ponad 17 lat. Zaczynając od małego niezależnego studia w 2009 roku, przeszedł od tworzenia gier i symulacji do kierowania produkcją i zarządzania. Od czasu do czasu znajduje czas na pracę ze studentami i prowadzenie zajęć na Uczelni Vistula.
MISTRZ PROTOTYPÓW I GŁÓWNY ARTYSTA
Johnny Edward Cordova III
Johnny Edward Cordova III AKA Skyb0y pochodzi z USA i od 6 lat tworzy gry, wydając w tym czasie 5 tytułów. W przeszłości pracował z licznymi zespołami, pełniąc rolę od głównego projektanta do programisty. Wysoko wykwalifikowany. Dobrze zna Unreal Engine, co pozwala szybko budować prototypy. Współpracował z Momoirosoft jako niezależny wykonawca. Pracoholik.
MUZYK I KOMPOZYTOR
Andrew Young
Andrew Young produkuje muzykę pod pseudonimem Drumurboy od czasu, gdy był nastolatkiem, a po ukończeniu szkoły w 2017 roku przeszedł do pracy nad muzyką i dźwiękiem w pełnym wymiarze godzin. Podczas studiów w college'u muzycznym produkował muzykę do internetowych pokazów Dungeons & Dragons, takich jak RollPlay i Roll20 Presents obok wydawania własnej muzyki na bandcamp, a później w głównych serwisach streamingowych, takich jak Spotify, Apple Music, iTunes i Amazon Music, zajmował się również projektowaniem dźwięku i efektami dźwiękowymi, w szczególności pakietami dźwiękowymi z NerdorDie.com, która jest głównym nazwiskiem w produkcji zasobów na żywo. Jego główne atuty to szybkie uchwycenie atmosfery i nastroju dzięki muzyce opartej na bardzo abstrakcyjnych odniesieniach, takich jak grafika koncepcyjna lub po prostu ogólnej atmosferze świata lub sceny.
GHOSTWRITER
Piotr Kulczycki
Piotr Kulczycki - scenarzysta, reżyser, autor sztuk teatralnych, menedżer sektora kreatywnego. Uzyskał absolutorium z Wydziału Reżyserii Akademii Teatralnej w Warszawie, absolwent podyplomowych Studiów Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej. Założyciel i dyrektor artystyczny Teatru Wolandejskiego w Warszawie. Specjalizuje się w grach wideo i planszowych oraz produkcjach teatralnych i edukacji.
OBECNA STRUKTURA UDZIAŁÓW

CEL EMISJI
Celem spółki jest wzbogacenie polskiego i zagranicznego rynku gier o unikalne, konkurencyjne tytuły AA, zrodzone z pasji i stworzone przez doświadczonych deweloperów, profesjonalistów w dziedzinie produkcji gier wideo.
Projekty, którymi zajmuje się spółka charakteryzują się wysoką złożonością, ciekawą historią bohaterów, oraz oddziaływaniem na zmysły odbiorców. Inspirowane klasykami gatunku, wywołują w graczu pozytywną nostalgię. Squibly Interactive z dokładnością analizuje rynek gier i zapełnia niszę tytułami, których gracze potrzebują.
Squibly Interactive skupi się na produkcji gier przeznaczonych na popularne konsole.
NASZE PROJEKTY
Topple (tytuł roboczy)
Topple to strategia akcji osadzona w dystopijnej cyberpunkowej przyszłości. Mega korporacje kontrolują każdy aspekt życia szarych obywateli, jedynie kilka osób jest na tyle odważnych, by stanąć do walki. Korporacja znana jako MEGA dba tylko o zyski, zagrażając życiu tych, którzy stają jej na drodze. Nadszedł czas, aby MEGA została powstrzymana. Zbuduj swój arsenał, stwórz swoją talię i powstań przeciw uciskowi korporacji!
Wybierz swojego operatora spośród trzech wyjątkowych osób, z których każda walczy w inny sposób i posiada swoje własne, unikalne umiejętności. Wspinając się na wieżę MEGA, będziesz miał okazję zdobywać nowe karty, umiejętności i broń! Zbuduj swoją talię, dobierz strategię i pokonaj przeciwników!
Dead Waters (tytuł roboczy)
Dead Waters to przygodowa gra akcji osadzona na bezlitosnych Lśniących Wyspach. Jako kapitan swojego nowo nabytego statku, żegluj i prześcignij w rankingach innych piratów, szukając własnych łupów i fortuny. Każdy zdobyty poziom rozgłosu przybliża cię o krok do przerażającego kapitana piratów, Yellowjacketa, który nikt jeszcze nie pokonał. Jednak te Wyspy nie są dla osób o słabym sercu, będziesz musiał zmierzyć się z plagą z głębin, duszami zmarłych marynarzy, które chcą zrekrutować cię do ich armii umarlaków. W końcu kto powiedział, że załoga musi oddychać?
Uderz w odpowiednim momencie, aby pokonać wrogów zabójczą kombinacją!
Standardowy temat piracki połączony z klimatem Armii Ciemności i Draculi.
Last Rail (tytuł roboczy)
Last Rail to strzelanka typu twin stick w świecie, w którym ludzkość walczy z bezlitosnymi rojami obcych. Ostatnią nadzieją ludzkości są Rail Runners, kolektyw osób, które dbają o lokomotywy i dostarczają ładunki między ostatnimi bastionami ludzkości. Twój pociąg, znany jako Iron Breaker, jest jednym z takich pojazdów, wyposażonym w wystarczającą ilość zbroi i broni, aby odeprzeć fale obcych.
Utrzymuj swój pociąg w ruchu, jednocześnie chroniąc ładunek. Niszcz bazy obych, przeszukuj ruiny i utrzymuj ludzkość na kołach!
Lokacje bez wątpienia będą roiły się od obcych, więc przygotuj się na twardą przeprawę! Zbieraj zasoby, amunicję, jedzenie i paliwo, aby Iron Breaker nie przestał się ruszać, a jego broń nie przestała strzelać. Twoje decyzje wpłyną na losy całej ludzkości, powodzenia!
PROGNOZA PRZYCHODÓW 2022-2023
Od października 2023 firma będzie w pełni samowystarczalna.
PRZEWAGI KONKURENCYJNE
ROAD MAP
Weź udział w dyskusji na stronie naszej kampanii lub napisz bezpośrednio na adres: contact@squiblyinteractive.com
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Jak zostać inwestorem z Find Funds
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
8 mies. temuAnonim
8 mies. temuAnonim
8 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
9 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuSławomir Dudek
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temuAnonim
10 mies. temu