VeCube Sp. z o.o. to studio założone w 2016 r., które zajmuje się tworzeniem gier komputerowych o tematyce horror, survival i przygodowych. Obecnie jest w trakcie realizacji jednocześnie dwóch projektów. Jeden z nich to projekt autorski, natomiast drugi jest zleceniem zewnętrznym od zaprzyjaźnionej spółki. Wśród dotychczasowych osiągnięć Spółki, znalazły się międzynarodowe nagrody branżowe, w tym Nagroda The Best PC Indie Game Award przyznana na Gali Game Connetion 2022 we Francji za grę „Puppet House”, a także Nasz największy projekt „Wild Side” został uznany w 2020 r. za jedną z najbardziej oczekiwanych gier.
Zainwestuj w VeCube i zostań naszym wpólnikiem!
O nas
Zarząd Spółki reprezentowany jest przez Marka Dembowskiego. Pełni on funkcję nie tylko Prezesa Zarządu, ale jest również pomysłodawcą wszystkich projektów i głównym programistą. Posiada 15letnie doświadczenie na silniku Unreal Engine. Umiejętnie kieruję grupą developerską, a stworzony przez Niego team współpracuje ze sobą od wielu lat.
Cały zespół obecnie liczy 9 osób. Główną wartością Naszej Spółki jest tworzenie projektów najwyższej jakości. Staramy się, aby były one w 100% dopracowane.
Marek Dembowski - Prezes/Project Manager
Założyciel Studia VeCube. Główny programista i osoba zarządzająca projektami w zespole. Odpowiedzialny za prawidłowe budowanie środowiska i logiki w grach oraz tworzenie zaawansowanych mechanik. Jego początki związane z tworzeniem gier przypadają na lata 90., za czasów panowania komputerów Atari. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze narzędzi do tworzenia gier komputerowych. Stawiając na wysoką jakość projektowania gier stworzył w pełni zaufany i zaangażowany zespół, z którym współpracuje od kilku lat.
Grzegorz Dembowski - Level Designer
Zajmuje się wizualizacją i konstruowaniem poziomów w grach oraz integrowaniem kodu gry z obiektami. Tworzy mechaniki i wizualne efekty specjalne.
Marcin Dembowski - Grafik 3D
Kreatywny reprezentant działu grafiki 3D. Doskonała znajomość programów do modelowania i teksturowania fotorealistycznych obiektów 3D.
Fernando Pueyo - Muzyk
Kompozytor idealnie komponujący się z klimatem naszych produkcji. Organizuje castingi pozwalające na dobór najlepszych głosów lektorskich. Dzięki niemu nasze produkcje wyróżniają się pod względem muzyki.
Sylwia Dembowska- Narrator
Stawia na wysoki poziom jakości elementów narracyjnych w grach. Patronka dokumentacji i wszystkiego co związane z prawidłową retoryką.
Nasze projekty
Puppet House
Horror prezentowany z pierwszej osoby. Gra, w której wcielasz się w postać Ricka i jedziesz zwiedzić opuszczony dom brzuchomówcy w którym straszy. Na miejscu spotykasz Kukłę z duszą zmarłego właściciela domu, która za wszelką cenę próbuje Cię stamtąd przepędzić. Musisz rozwiązać szereg zostawionych przez nią łamigłówek i uważać, bo w każdej chwili może Cię zaatakować. Gra jest bogata w mechanizmy interakcji, klucze dwuetapowe, przekładnie, elementy strzelectwa oraz konieczność zapamiętywania znaków, które otwierają nam drzwi do kolejnych etapów.
Aligned Sights
Gra będąca symulatorem strzelectwa sportowego i taktycznego, zgodna z wytycznymi zawodów IPSC oraz ITS. Znajdziesz w niej precyzyjnie odwzorowane modele broni i poczujesz się jak na prawdziwej strzelnicy. Powstaje ona przy udziale Mistrza Świata IPSC Piotra Sienkiewicza. Dzięki utytułowanym instruktorom strzelectwa ubranym w Motion Capture w grze idealnie odwzorowana będzie postawa strzelecka gracza, jego motoryka, a także odrzut broni. Gracz sam może konstruować sobie tor przeszkód oraz elementy do jakich chce strzelać. Na koniec rozgrywki podliczany jest tzw. Hit Factor. Dzięki niemu możesz sprawdzać swoje postępy w grze.
Wild side
W tej grze bez wychodzenia z domu możesz poczuć klimat podkarpackich lasów. Głównego bohatera obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a w momencie konstruowania narzędzi kamera przełącza się w tryb pierwszej osoby. Gracz będzie musiał sam zapewnić sobie pożywienie i bezpieczne schronienie. Spośród znalezionych rzeczy w lesie będzie musiał konstruować narzędzia, które pomogą mu przetrwać w dziczy. W miarę upływu czasu będzie tracił siły i szybkość. To polowanie na zwierzynę, zbieranie owoców i grzybów oraz łowienie ryb zapewni mu regenerację sił. Najlepszej jakości grafiki oraz idealnie wykonane animacje. Gra typowo survivalowa.
Adventures of Wubin
Gra logiczno-platformowa w grafice 2,5D. Gracz to nastolatek, który jest na wycieczce szkolnej na pustyni. Aby ukryć się przed burzą piaskową, wchodzi przez wąską szczelinę między skałami do jaskini. Tam napotyka wiele łamigłówek i musi wykazać się spostrzegawczością. Znajdzie tam zapadające się przejścia i pomosty. Grę wyróżnia jej unikatowy klimat i świetna oprawa graficzna.
Quest
To kolejny nasz autorski projekt. W tym przypadku wcielamy się w postać archeologa, który eksploruje ruiny z czasów epoki Majów. Tutaj stawiamy na precyzyjne odwzorowanie wspomnianych ruin. Jest to gra przygodowa-akcji dlatego nie zabraknie w niej interakcyjnych potyczek z mitycznymi stworami zamieszkającymi podziemia. Będą różnego rodzaju przyciski uruchamiające mechanizmy; platformy, które po nadepnięciu mogą się zapaść; koła obrotowe, które trzeba ustawić w odpowiedniej pozycji a także dźwignie pozwalające na przesuwanie się kolumn. Gra bogata także w animacje tj otwieranie sarkofagów i skrzyń.
Cele emisji
Jako spółka jesteśmy obecnie w okresie wytężonych prac i dynamicznego rozwoju. Celem emisji jest zabezpieczenie kapitału na powiększenie zespołu oraz produkcję.
Główny cel emisji - „Wild Side” - 1 000 000 zł
Budżet ten zostanie przeznaczony na stworzenie demo gry tak, aby móc go pokazać wydawcom. Gra jest kluczowym i najbardziej wymagającym projektem Spółki. Do tego projektu chcemy powiększyć nasz zespół, a także zainwestować w najwyższej jakości Motion Capture, dzięki któremu animacje będą jak najbardziej odzwierciedlały rzeczywistość.
„Wild Side” został wytypowany przez portale gamingowe jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier 2020 r. Chcemy, aby był to projekt w pełni dopracowany zarówno pod względem oprawy audiowizualnej jak i mechanik i interakcji. Gra będzie rozwijana bez względu na pozyskanego wydawcę.
„Quest” - 300 000 zł
Gra posiada już ukończony poziom techniczny, a postać głównego bohatera zawiera mechaniki potrzebne do dalszej konstrukcji projektu. Ze względu na zainteresowanie projektem przez graczy planujemy stworzyć grywalną wersję gry w celu pozyskania wydawcy, który zapewni nam osiągnięcie pełnego budżetu na ukończenie projektu, zachowując przy tym najwyższą jakość i wysoki poziom grywalności.
„Adventures of Wubin” - 200 000 zł
Projekt posiada już ukończone cztery grywalne poziomy oraz mechanikę postaci. Dodatkowy budżet pozwoli nam na zrobienie pozostałych leveli i na poprawienie jakości oprawy audiowizualnej. Gra jest na zaawansowanym etapie prac i zostanie ukończona zgodnie z planem wydawniczym.
Spółka VeCube zamierza się rozwijać. Planujemy dokończyć obecne projekty, a także rozpocząć kolejne. Jesteśmy zespołem ambitnym i posiadamy wiele ciekawych pomysłów na kolejne realizacje.
Planowana struktura udziałowa
Plan wydawniczy
Pierwszy tytuł w naszym planie wydawniczym, na który już wiemy, że czekają gracze z całego świata jest gra „Puppet House”. W trzecim kwartale tego roku będzie dostępna w wersji na PC, natomiast na konsolę już w pierwszym kwartale 2024 r.
W przyszłym roku planujemy ukończyć trzy kolejne projekty. Zgodnie z umową produkcyjną w drugim kwartale 2024 r. na premierę będzie czekała gra „Aligned Sights”, która jest projektem zleconym od zaprzyjaźnionej Spółki. Natomiast w trzecim kwartale 2024 r. odsłonimy kolejny nasz autorski projekt - „Adventures of Wubin”, który będzie dostępny zarówno na PC jak i Switch. Koniec przyszłego roku to także planowana premiera naszego flagowego projektu „Wild Side” na PC. Wersja na konsolę będzie dostępna w drugim kwartale 2025 r.
W 2025 r. wydana zostanie gra „Quest”, zarówno na PC w trzecim kwartale jak i na konsolę w czwartym kwartale.
Prognozy finansowe
Przychody obliczone na podstawie sprzedaży gier podobnych gatunkowo.
Plany giełdowe
Przekształcenie spółki w S.A. w ciągu dwóch miesięcy od zakończenia emisji.
W ciągu 6 miesięcy od zmiany formy prawnej spółki w KRS złożenie DI.
Debiut w 2024r. na New Connect.
Niski Free Float.
Angażujący się akcjonariat.
Niska wycena spółki.
Wszyscy udziałowcy z podpisaną umową lock up przed startem emisji do momentu upłynięcia 12 miesięcy obecności na giełdzie. Umowy zawierają kary umowne.
VeCube od kilka lat pracując nad projektami pokazuje, że są one przemyślane i dopracowane w każdym szczególe. Przede wszystkim stawia na ich jakość, budując tym swoją pozycję wśród zespołów developerskich nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej. Kampania crowdfundingowa to kolejny krok w budowaniu wartości Spółki i jej strategii rozbudowy. Po emisji chcemy w jak najszybszym czasie przekształcić się w Spółkę Akcyjną. W ciągu 6 miesięcy złożymy Dokument Informacyjny, tak aby w 2024r. móc zadebiutować na giełdzie New Connect. Dla Inwestorów dość istotne jest, że Spółka po zakończeniu emisji będzie posiadała niski Free Float, a także podpisane umowy lock-up przez wszystkich udziałowców przed startem emisji, aż do momentu upłynięcia 12 miesięcy obecności na giełdzie.
Zainwestuj w VeCube i zostań naszym wpólnikiem!
Masz dodatkowe pytania? Weź udział w dyskusji na stronie naszej kampanii lub napisz bezpośrednio na adres dev@vecubestudio.com.
Anonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temuPiotr Piątek
1 rok temuAnonim
1 rok temuAnonim
1 rok temu