Turtle Team sp. z o.o.
Producent gier na urządzenia mobilne i webowe, tworzonych przez pasjonatów dla pasjonatów.
Kraków, Polska
- technologie mobilne
- , media i rozrywka
Opis
Inwestorzy 3
Dyskusja
Dokumenty
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
OPIS
Turtle Team sp. z o.o.
Rakowiecka 10b, Kraków, Polska
KRS: 0000627311 | NIP: 6751551146 | REGON: 364922660
http://turtleteam.pl/Cel kampanii
100 000 - 500 000 zł
Wycena pre-money
4 500 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
111 - 556
Liczba nabytych udziałów
21
Udział % w kapitale
0,42%
%
Czas do zakończenia
Zakończone
Turtle Team tworzy grupa pasjonatów od wielu lat ściśle związanych z branżą IT, w szczególności z rynkiem gier wideo. W skład zespołu wchodzą doświadczeni programiści, informatycy, graficy, ale przede wszystkim zapaleni gracze.
Tworzymy gry na urządzenia mobilne i systemy webowe, co daje nam wręcz nieograniczone możliwości w budowaniu grupy docelowej oraz ogromną liczbę odbiorców w każdym wieku. Jeszcze przed formalnym powstaniem spółki, zespół stworzył kilka gier logicznych, przygodowych i zręcznościowych.
Zespół Turtle Team stworzył dla największego parku rozrywki w Polsce - ENERGYLANDII, aplikację mobilną, będącą mobilnym przewodnikiem po parku rozrywki, oraz grę przygodowo-zręcznościową na urządzenia mobilne (Android, iOS) - Energylandia Friends Adventure, która w krótkim czasie osiągnęła 5 tys pobrań w sklepie Google Play.
Wyobraź sobie, że Twoi przyjaciele z Energylandii zniknęli! Żółwik Bartuś wyrusza na ich poszukiwanie w pełnej zabawy i niespodzianek przygodzie! Na koniec każdego świata znajduje przyjaciela i razem wyruszają w dalszą przygodę. Energy Friends Adventure to zupełnie nowa odsłona popularnej gry Mario. Znajdziesz w niej moc atrakcji z największego parku rozrywki ENERGYLANDIA. Kilka światów, wiele postaci, niebanalne atrakcje. Znajdź przyjaciół i zostań mistrzem!
Energy Friends Adventure to gra przygodowa-zręcznościowa, która powstała we współpracy z rodzinnym parkiem rozrywki ENERGYLANDIA w Zatorze. Została wydana w 2016 roku na platformy Android i iOS. Ocena użytkowników wynosi 4.6/5.
SPAcer to logiczna gra przygotowana na zlecenie Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP, która powstała jako innowacyjna promocja polskich uzdrowisk. Celem gry jest utworzenie właściwej drogi, w jak najkrótszym czasie. Należy połączyć ze sobą właściwe fragmenty, poprzez kliknięcie, tworząc kompletną trasę. Po stworzeniu właściwej ścieżki i sprawdzeniu trasy, stópki ukazują drogę do mety. Po drodze wyświetlać się będą zdjęcia charakterystyczne dla danego uzdrowiska. Ogólna informacja o uzdrowisku wyświetli się po przejściu całej trasy.
To prosta gra edukacyjno-rozrywkowa, w której użytkownik opiekuje się własnym, wirtualnym kotkiem lub pieskiem. Gra zainspirowana jest bestsellerową serią książek Holly Webb o tym samym tytule i wykonana została na zlecenie Wydawnictwa Zielona Sowa. Wersja przygotowana na smartfony i tabletów z systemem Android jest rozwinięciem serwisu internetowego www.zaopiekujsiemna.com.pl. Użytkownik może teraz opiekować się swoim pupilem w czasie podróży lub np. w oczekiwaniu na wizytę u lekarza. Gra została wydana w 2013 roku i nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczy niespełna 500 tys pobrań. Ocena użytkowników wynosi 4/5.
Jest to gra typu łamigłówki, w której celem jest odpowiednie ustawienie skrzyń. Gra jest stworzona w klimacie Powstania Warszawskiego. Użytkownik wciela się w rolę powstańca, który musi dostarczyć rozkazy. Gra jest w końcowej fazie produkcji i zostanie wydana w kwietniu 2017 roku.
Gra
zręcznościowa, której fabuła opiera się na morskiej przygodzie. Główny bohater
rozbitek płynie na tratwie, a jego zadaniem jest sprawne omijanie
niebezpiecznych przeszkód oraz zmierzanie się z przeciwnikami poprzez zrzucanie
do wody niechcianych pasażerów, którzy próbują dostać się na jego tratwę. Gra
zostanie wydana na platformy Android i iOS. Premiera gry planowana jest na II
kwartał 2017 r.
Według raportu Global Games Market Report 2015 przygotowanego przez agencję Newzoo, oczekiwany wzrost wartości globalnego rynku gier wideo w 2015 r. w stosunku do 2014 r. wynosił 9,4%. Prognozowana wartość rynku w 2015 r. wynosiła 91,5 mld USD. Analitycy przewidują, że przy zachowaniu obecnego tempa rozwoju, na koniec 2017 r. wartość rynku gier na świecie może osiągnąć nawet 107 mld USD.
Globalna gospodarka coraz bardziej opiera się o nowe technologie, innowacje i cyfryzacje, a gry komputerowe są jedną z najbardziej popularnych form spędzania wolnego czasu. W efekcie rynek rośnie w tempie 6-10 proc. rocznie i taka dynamika w kolejnych latach wydaje się minimalną prognozą wzrostu. Dlatego obecne szacunki zakładają, że w ciągu kolejnych dwóch lat wartość polskiego rynku gier komputerowych może wzrosnąć nawet o ponad 100 mln dolarów.
Na tle Europy Wschodniej, polski rynek (431 mln USD) zajmuje drugie miejsce w rejonie, za Rosją (1,3 mld USD), która pozostaje niekwestionowanym liderem w tej części Europy. Daje nam to ponad 7% wzrost w stosunku do 2014 roku. Trzecie miejsce należy do Ukrainy (160 mln USD), dalej są Czechy (128 mln USD) i Rumunia (123 mln USD). Polski rynek, w przeciwieństwie do pozostałych, jest skupiony w szczególności na grach na komputery PC, dzięki niższym cenom jednostkowym niż w innych krajach. Łącznie segment gier przeznaczonych na tradycyjne platformy (PC i konsole) odpowiadał w 2015 r. za 68% przychodów z gier i wynosił 290 mln USD, który szacuje się, że do 2020 roku wzrośnie do 376 mln USD.
Połączenie gry strategicznej z grą czasu rzeczywistego. Bohater będzie budował określone typy budynków, w których wytwarzane będą różnego rodzaju towary, niezbędne do produkcji wielorakich przedmiotów i broni. Nadmiar towarów będzie można sprzedać innym graczom w zamian za wirtualną walutę. Gracz zdobyte fundusze będzie przeznaczał na rozbudowę swojego imperium. Gra będzie dostępna na systemy Android i iOS. Prace nad grą rozpoczęły się w marcu 2017 roku. Planujemy wydać grę w III kwartale 2017 roku.
Great War to strategiczna gra przeglądarkowa przenosząca użytkownika w czasy II wojny światowej. Celem gry jest pokonanie wszystkich Państw znajdujących się na mapie. Gracz będzie zarządzał jednym Państwem - tworzył wojska, badał technologię, wznosił budynki potrzebne do wytwarzania sprzętu wojennego, czy rozwijał infrastrukturę. Dla użytkowników będzie również dostępna aplikacja mobilna na systemy Android i iOS, za pomocą której będą mogli zarządzać swoim imperium. Planujemy wydać grę w III kwartale 2017 roku.
Tricky adventure
Gra zręcznościowa polegająca na ucieczce przed stróżami prawa i omijaniu różnych przeszkód. Tricky (nasza postać) za każdym razem robi innego psikusa stróżom prawa, po czym przed nimi ucieka omijając przeszkody, m.in.: przechodniów, samochody, rowery itd. Dzięki takiej fabule i zastosowanej technologii, bez problemu będzie można wzbogacać grę o nowe poziomy i światy. Aplikacja będzie zoptymalizowana pod kątem grafiki HD i stworzona w najnowszej technologii 3D. Planujemy wydać grę w II kwartale 2018 roku na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS.
Jujubee S.A.
studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Firma produkuje doceniane - grwalne, o wysokiej jakości grafiki gry na takie platformy sprzętowe, jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC. Realizuje gry wideo oparte na własnych pomysłach, jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych.
QubicGames S.A.
podstawową działalnością spółki jest tworzenie wieloplatformowych gier komputerowych na platformy iOS, Android, PC (w tym wersji Steam oraz wersji Web HTML5), Nintendo 3DS, Sony PS4 i PS Vita oraz Xbox One, dystrybucja własnych gier na wybrane platformy (w szczególności na urządzenia Nintendo oraz iOS).
T-Bull S.A.
spółka specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji gier na urządzenia mobilne. Publikacja produktów odbywa się pod własną marką ThunderBull i za pośrednictwem globalnych platform dla urządzeń mobilnych: iOS (Apple), Android (Google), Windows Phone (Microsoft) i BlackBerry (BlackBerry).
The Farm 51 Group S.A.
tworzy gry komputerowe na PC, konsole stacjonarne (Xbox 360 i PlayStation 3) oraz konsole przenośne, aplikacje VR oraz uczestniczy w dynamicznym rozwoju nowych technologii. Skupia się także na rozwoju nowatorskiej technologii “Reality 51”, wykorzystującej elementy wirtualnej rzeczywistości poza rynkiem gier.
Bloober Team S.A.
niezależny deweloper gier komputerowych i gier wideo z przeznaczeniem do cyfrowej dystrybucji na rynek światowy. Skupia się na psychologicznych horrorach, bogatych w mroczną atmosferę.
EXAMOBILE S.A.
spółka produkuje i tworzy rozwiązania wykorzystując internet i technologie mobilne. Podstawowe produkty to aplikacje użytkowe i gry dla użytkowników indywidualnych oraz aplikacje dedykowane dla klientów biznesowych.
Forever Entertainment S.A.
pełni funkcję dewelopera i zajmuje się produkcją gier komputerowych oraz szeroko pojętej multimedialnej rozrywki na wszystkie dostępne obecnie platformy (iPad, iPod, Nintendo, PS VITA, Android system itd.). Dodatkową działalnością spółki jest aktywność jako wydawca gier innych deweloperów.
iFun4all S.A.
studio deweloperskie z grupy Bloober Team, produkujące niezależne gry komputerowe. Spółka specjalizuje się w grach indie wykorzystujących w czasie rzeczywistym dane typu “real-world data” (tj. informacje pobierane ze świata rzeczywistego do modyfikacji rozgrywki).
Dotychczas funkcjonowaliśmy w modelu tworzenia gier na zlecenie konkretnego klienta, w którym klient płacił jednorazowe wynagrodzenie po wykonaniu zlecenia.
Aktualnie planujemy się skupić na tworzeniu gier w modelu In App Purchase, w tym też modelu będą działały m.in. najnowsze gry nad którymi pracujemy: Medieval Heroes, Great War, Tricky Adventure.
Dlaczego Free2Play?
Model wykorzystujący mikropłatności polega na tym, że użytkownik może w każdym momencie dokupić dodatkową zawartość aplikacji, np. dodatkową walutę, opcje, ułatwienia, wirtualną walutę. Można go stosować zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych aplikacjach.
Według Velti PLC, cytowanej przez The Wall Street Journal, ok. 77% z 100 najlepiej zarabiających aplikacji w AppStore opiera się właśnie na takim modelu (źródło: The Wall Street Journal).
Jak wskazuje Newzoo w swoich prognozach gry online oraz mobilne w modelu Free2Play (kupowanie w drodze mikrotransakcji dodatków do gier) będą stanowić główny segment odpowiedzialny za dalszy wzrost wartości całej branży. Do końca 2017 r. globalna liczba graczy ma się powiększyć o 600 mln osób, osiągając poziom 2,2 mld. Stanie się to głównie dzięki dynamicznemu rozwojowi i dostępowi do gier online oraz mobilnych. Wskaźnik CAGR 2014-2018 na polskim rynku w odniesieniu do gier działających w modelu Free2Play szacowany jest na poziomie 13 proc., czyli powyżej średniej światowej.
Polski rynek Free2Play jest wymieniany jako jeden z czterech najbardziej perspektywicznych rynków Europy Wschodniej pod względem monetyzacji, obok Rosji, Czech i Węgier. Eksperci szacują, że udział gier w modelu Free2Play w przychodach rynku polskiego waha się między 20% a 30%. Z kolei procentowy udział płacących graczy w zależności od gatunku plasuje się w przedziale od 5% do 15%.
Conquest of space
Gra zręcznościowa, w której gracz steruje pojazdem kosmicznym na obcej planecie. Musi omijać przeszkody, przeskakiwać nad nimi za pomocą pola antygrawitacji. Ponadto zadaniem użytkownika będzie niszczenie obcych, którzy nie chcą pozwolić na kolonizację ich planety. Gra zostanie wydana II kwartale 2017 roku na platformy Android i iOS.
Sky hunters
Gracz zasiada za sterami samolotu. Jego zadaniem jest niszczenie za pomocą rakiet samolotów i śmigłowców wroga. Na końcu każdego poziomu konieczne będzie zniszczenie celu za pomocą dostępnych broni pokładowych: rakiety, karabiny maszynowe, bomby. Aby dolecieć do celu konieczne będą między tankowania. Jeżeli przez przypadek zostanie zniszczona powietrzna cysterna, samolot spadnie. Premiera planowana jest na III kwartał 2017 roku i zostanie wydana jednocześnie na platformy Android i iOS.
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Umowa spółki w formie aktu notarialnego
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temu