Jesteśmy tu z miłości i pasji do muzyki. Nasze produkty kierujemy do ludzi kochających muzykę, dźwięk i jego czystość. Poznaj świat wyrafinowanych dźwięków.
Łomża, Polska
elektronika
, informatyka
Opis
Inwestorzy 12
Dyskusja
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
Dokumenty
OPIS
Tonemine sp. z o.o.
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 166, Łomża, Polska
Jesteśmy tu z powodu pasji i miłości do muzyki. Ciągłe obcowanie z dźwiękiem wyostrzyło nasz czuły zmysł słuchu do tego stopnia, że postanowiliśmy profesjonalnie zająć się działaniem w branży elektroakustycznej.
Powstaliśmy w wyniku wejścia kapitałowego Pylon S.A. i EBC Incubator sp. z o.o. oraz inwestora indywidualnego w 2015 r. Od tego czasu nieustannie pracujemy nad osiągnięciem najczystszego dźwięku, o najbardziej wyrazistej barwie.
Tonemine sp. z o.o. została zarejestrowana dnia 21 maja 2015 roku. Powstała w wyniku wejścia kapitałowego Pylon S.A. (42%) i EBC Incubator sp. z o.o. (49%) oraz inwestora indywidualnego (9%). Przewaga Spółki tkwi m. in. w zaawansowanych procesach technologicznych na poziomie ich projektowania (system Loudsoft) oraz metod ich produkcji (np. magneśnica, linie produkcyjne) oraz wykwalifikowanej kadrze. Dotychczasowy model rozwoju opierał się o zapotrzebowanie Pylon S.A. (producent zestawów audio) na głośniki produkowane przez Tonemine sp. z o.o. Obecny poziom rozwoju Tonemine umożliwia jej ekspansję produktową i rynkową.
To cała nasza magia. Z wirtuozerią i pełnym zaangażowaniem konstruujemy głośniki, które dostarczamy naszym klientom, aby z przyjemnością rozwijali swoją pasję.
NASZA MISJA
Misja firmy opiera się głównie na realizacji precyzyjnie ustalonych założeń oraz świadomym dążeniu do ciągłego rozwoju. Nieustannie poszerzamy horyzonty firmy w wielu dziedzinach jej działalności. W przyszłości widzimy siebie jako lidera na rynku, nadając kierunek szerokiej branży audio.
Dążymy do tego by być rozpoznawalną marką, kojarzoną z najlepszą jakością i produktami z najwyższej półki. Dzięki opracowanej przez nas technologii wybranych metodach produkcji oraz wykwalifikowanej kadrze, możliwe jest osiągnięcie takiego standardu projektowania głośników, który nadawałby priorytetowy ton wszelkim nowym odkryciom w tej dziedzinie.
Nie bez znaczenia jest dla nas promocja polskiej marki. Chcemy przekonać bardzo wymagający, zagraniczny rynek, że potrafimy zająć przodujące miejsce w szeregu największych, światowych korporacji związanych z przemysłem audio.
Do naszych obecnych celów należy ekspansja na rynki zagraniczne, poszerzenie asortymentu, zwiększenie wolumenu sprzedaży, szybki wzrost przychodów i zysków. Na dziś cechą szczególną, wyróżniającą nasze produkty jest konstrukcyjna wirtuozeria w projektowaniu głośników i produktów pokrewnych.
KIERUNKI ROZWOJU
KLIENCI I MODEL SPRZEDAŻY
W roku 2017 Tonemine osiągnęła poziom gotowości technologicznej i produkcyjnej by zapewnić pełne zapotrzebowanie Pylon S.A. Potencjał dalszej współpracy z Pylon S.A. to wzrost zapotrzebowania Pylon S.A. na głośniki wynikające z jego rozwoju (średnio około 10%-15% rocznie). Tonemine jest przygotowana na powyższy rozwój.
POTENCJAŁ RYNKOWY
Obecnie nasze możliwości pozwalają również skierować produkty Tonemine do nowych klientów z segmentu B2B i B2C. Każdy nowy klient z sektora B2B (zamawiający głośniki) to wzrost przychodów o kilkanaście – kilkadziesiąt punktów procentowych. Rozwój sektora B2C (głośniki) jest nieograniczony. Zgodnie z raportem TechNavio światowy wzrost sprzedaży głośników (w oparciu wskaźnik CAGR) wyniesie do 2021 - 7,47%.
Raport przygotowany przez Euromonitor International LTD (UK, London, Britton Street) potwierdza główne wskazania TechNavio. Rynek głośników będzie się zwiększał w ujęciu ilościowym, zwiększa się przy tym również segment propozycji mobilnych. Zestawy głośnikowe oferujące wysoką jakość dźwięku przy stosunkowo wyższej cenie są traktowane przez klientów jako dobro luksusowe, jednakże coraz więcej klientów decyduje się zakupić system kina domowego jako uzupełnienie wyposażenia mieszkania.
W każdym z państw analizowanych przez Euromonitor International duże znaczenie mają narzędzia mobilne. Ze względu na ich możliwości techniczne, coraz częściej służą jako nośnik muzyki. Segment audio umożliwiający podłączanie do urządzeń mobilnych niewielkich zestawów głośnikowych rozwija się bardzo dynamicznie.
Produkcja w Polsce „głośników pojedynczych i zestawów głośnikowych” wynosiła (dane w tysiącach):
Udział sektora elektronicznego w PKB Polski kształtuje się na poziomie 1,6 - 1,7%. Sprzedaż w sektorze elektronicznym stanowiła w ostatnich latach około 2,2% sprzedaży w całym polskim przemyśle. Niewielki jak do tej pory udział tego sektora w tworzeniu PKB oraz udział wyrobów elektronicznych w całości sprzedaży wyrobów w Polsce wskazują na ogromny potencjał rozwoju rynku elektronicznego.
Wartość polskiego rynku elektronicznego to około 7,3 mld EUR, podczas gdy wartość produkcji sprzedanej polskiego przemysłu elektronicznego to około 4 mld EUR. Największy udział w strukturze rynku elektronicznego w Polsce [pod względem wartości] miał segment sprzętu telekomunikacyjnego (34%), sprzętu komputerowego (28%), komponentów i części elektronicznych (21%) oraz wyrobów powszechnego użytku (17%).
Produkcja Tonemine należy do segmentu „komponentów i części elektronicznych” na które przypada 21% sektora ICT.
KONKURENCJA
KIERUNEK ROZWOJU SPÓŁKI
Obecnie jest obserwowany powrót części produkcji audio hi-fi z Azji do Europy. Trend ten wynika z faktu, że głównym odbiorcą europejskiego rynku audio hi-fi są państwa azjatyckie, które preferują zakup produktu wyprodukowanego w Europie. Zważywszy na wzrost kosztów pracy oraz materiałów w Chinach i Indiach, część europejskich producentów zdecydowało się znaleźć bazę produkcyjną w krajach Europy Centralno-Wschodniej.
Stwarza to niezwykłą szansę dla Tonemine mającą duże możliwości produkcyjne i technologiczne. Trend ten wzmacnia dotychczasową sprzedaż zwrotnic (Physic Audio), oraz przyczyni się do wzrostu sprzedaży głośników, bądź ich półproduktów do europejskich partnerów.
Tonemine sp. z o.o. z sukcesem wykorzystuje efekt współpracy i synergii z Pylon S.A. który jest istotnym producentem obudów głośnikowych dla europejskich firm audio. Umożliwia to zaoferowanie przez Tonemine zwrotnic klientom Pylon S.A. Efektem tego działania jest bieżąca produkcja zwrotnic dla europejskiego giganta audio - niemieckiej firmy Physic Audio.
Sprzedaż zwrotnic do niemieckiego partnera stanowi już około 10% przychodów spółki. Temat jest rozwojowy. Obecnie prowadzimy również rozmowy z klientem z Danii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. W przypadku brytyjskiego partnera mamy już wypracowane wstępne porozumienie a sprzedaż zwrotnic rozpocznie się pod koniec sierpnia 2018. Minimalny poziom zamówień wyniesie 1 000 sztuk rocznie.
OBECNE WYNIKI FINANSOWE
Tonemine sp. z o.o. w latach 2016-2017 obsługiwał jednego klienta. Pylon S.A. jest dla Tonemine stałym odbiorcą głośników gwarantującym bezpieczeństwo płynności finansowej. Od roku 2018 Tonemine prowadzi szereg działań pro sprzedażowych których celem jest silny wzrost przychodów.
Również w roku 2018 Tonemine rozpoczął seryjną sprzedaż zwrotnic do Audio Physic – legendarnej firmy audio na światowym rynku audio. Każdy klient na poziomie partnera biznesowego Pylon S.A. staje się dźwignią sprzedaży i wpływa na podwojenie przychodów Tonemine.
CEL KAMPANII
Cel kampanii: 390 000 zł
150 000 zł na działania marketingowe, dzięki którym będziemy mogli zaprezentować nasz wyjątkowy produkt szerszemu gronu odbiorców, eksportować produkty do kolejnych krajów oraz pozyskać nowych klientów.
240 000 zł na budowę automatycznej linii głośników. Automatyzacja procesu pozwoli na zwielokrotnienie produkcji oraz udoskonalenie produktu, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
PRZYKŁADOWA OFERTA
Oceniając Tonemine względem konkurencji, należy dostrzec jak szybko firma, która funkcjonuje 3 lata, zaczyna zrównywać swoją ofertę z firmami funkcjonującymi na rynku nieraz 50 lat. Wejście produktowe na rynek hi-fi nie jest często obserwowany a na pewno nie w tak krótkim czasie. Ten przeskok którego dokonuje każdego dnia Tonemine wynika z posiadanej technologii i wiedzy jak się buduje głośniki.
Unikatowy głośnik oparty o membranę wykonaną z materiału Endomax. Jest to obecnie jedyny na świecie głośnik oparty o tą technologię.
Bardzo ciekawa budżetowa oferta. 6,5 calowy głośnik niskośredniotonowy wyposażony w kosz stalowy oraz klasyczną celulozową membranę impregnowana firmowym coatingiem, która nadaje jej unikatowe brzmienie. Zabieg ten ograniczył rezonanse własne membrany.
6,5 calowy głośnik niskośredniotonowy zaprojektowany specjalnie dla high-endowych zestawów głośnikowych. Głośnik wyposażono w solidny aluminiowy kosz oraz membranę celulozowo - jedwabną.
W układzie magnetycznym znajdziemy redukujący zniekształcenia nieliniowe pierścień Faraday'a. Głośnik optymalizowany do pracy w obudowach bassreflex. Głośnik porównywalny do konkurencyjnych propozycji firmy Seas.
Najtańsza propozycja Tonemine to 6,5 calowy głośnik niskośredniotonowy wyposażony w kosz stalowy oraz membranę wykonaną z włókna szklanego.
Obecna oferta jest rozwijana. Spółka skupia się obecnie na głośnikach wysokotonowych, których jeszcze nie ma w swojej ofercie.
UNIKALNE CECHY PRODUKTU
PRZEWAGI PROJEKTU
ZADOWOLENI KLIENCI
ZESPÓŁ
KONTAKT
Telefon: 22 451 02 06
Mail: office@tonemine.pl
Dane adresowe:
Tonemine sp. z o.o. z siedzibą w Łomży , przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 166 wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem
KRS: 0000559406
NIP: 7182141878
REGON: 36113901400000
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temu