No Gravity Development*

No Gravity Development jest studiem deweloperskim polskiego wydawnictwa gier komputerowych Fat Dog Games S.A. Celem spółki jest tworzenie i portowanie gier.
Warszawa, Polska
  • informatyka
  • , media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 10
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

No Gravity Development*

ul. Zygmunta Słomińskiego 17/14, Warszawa, Polska

KRS: 0000747973 | NIP: 5252762692 | REGON: 381245261

http://www.nogravitydevs.com/
  • Udostępnij:
Cel kampanii
99 000 - 399 600 zł
Wycena pre-money
3 600 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
55 - 222
Liczba nabytych udziałów
73
Udział % w kapitale
3,52% %
Czas do zakończenia
Zakończone

* No Gravity Development jest częścią Fat Dog Games Development

Aktualizacja 04.04.2019


Udało się!

Bardzo dziękujemy za zaufanie i wsparcie kampanii No Gravity Development na FindFunds.pl.

Nie tylko udało się osiągnąć zakładany próg finansowy, ale dzięki inwestorom, którzy wsparli No Gravity Development poza kampanią, znacznie go przekroczyć.

Dzięki temu możemy kontynuować zaplanowane działania, a nawet poszerzać portfolio tytułów o dodatkowe produkcje.

Pierwszą z nich jest StrikeForce Kitty – gra łącząca elementy RPG, gry platformowej i taktycznej z sympatyczną, przyjemną dla oka oprawą graficzną (store.steampowered.com/app/745330/StrikeForce_Kitty/). Gra ukaże się na platformie Nintendo Switch, potencjalnie również na PS4 i Xbox One.


Jednocześnie, jak zapowiadaliśmy wcześniej, aktualizujemy nasz plan wydawniczy. Kampania trwała dłużej niż zakładaliśmy i rozpoczęcie prac nad częścią gier również się przesunęło. 

 

Aktualny plan wydawniczy wygląda następująco:

2 kwartał 2019:

REKT! (Switch + PC),

Dead Horizon Prologue  (Switch + Xbox + PS4)

StrikeForce Kitty (Switch)

3 kwartał 2019:

Death’s Hangover (Switch + PS4/Xbox)

Dead Horizon epizod nr 1 (Switch + PC + PS4/Xbox)

REKT! (PS4 + Xbox)

4 kwartał 2019:

Dead Horizon epizod nr 2 (Switch/PC + PS4/Xbox)

Dead Horizon epizod nr 3 (Switch/PC + PS4/Xbox)

Offroad Transport Simulator (PC Early Access)

1 kwartał 2020:

Offroad Transport Simulator (PC + Switch/PS4/Xbox)

Dead Horizon epizod nr 4 (Switch/PC + PS4/Xbox)

 

Jeszcze raz chcielibyśmy podziękować za okazane zaufanie i wsparcie zbiórki. Teraz wszystko w naszych rękach!


Kampania crowdfundingowa No Gravity Development

Branża gier komputerowych jest obecnie najbardziej dochodową gałęzią rozrywki na świecie. W samym tylko 2017 roku wartość rynku gier przekroczyła 100 miliardów USD a w 2020 sięgnąć ma 128 miliardów USD! Biorąc pod uwagę powyższe, Zarząd Fat Dog Games S.A. podjął decyzję o utworzeniu nowego studia deweloperskiego No Gravity Development.
Idea studia deweloperskiego kontrolowanego przez wydawnictwo nie jest nowością na rynku wydawniczym. Kluczowymi kompetencjami w procesie wydawania gier, obok m.in. marketingu i sprzedaży, jest kontrola jakości produkcji. 
Praca nad coraz lepszymi strategiami marketingowymi oraz stały nadzór nad poprawieniem jakości gier to kwestie, które zajmują nas codziennie, dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że wydawnictwo posiada odpowiednie kompetencje do zorganizowania produkcji gier w spółce zależnej. 
Przykładów z polskiego rynku jest wiele, wymieńmy więc największych: CD Projekt, Techland, Artifex Mundi.

Zapraszamy do współpracy!



Cel globalny kampanii 400 000 PLN


Na co przeznaczymy środki:
  1. Produkcja wersji gry REKT! na konsole.
  2. Produkcja gry Dead Horizon 2 oraz przystosowanie jej na konsole.
  3. Produkcja gry Offroad Transport Simulator.
  4. Produkcja wersji gry Death’s Hangover na konsole.
Za zebrane środki przygotujemy łącznie 22 wersje podanych wyżej gier, zgodnie z poniższym, planowanym harmonogramem produkcji:
1 kwartał 2019: Dead Horizon 1 (Switch + Xbox)
2 kwartał 2019: REKT! (Switch + PC), Dead Horizon 2 epizod nr 1 (Switch + PC)
3 kwartał 2019: Death’s Hangover (Switch + PS4/Xbox), Dead Horizon 2 epizod nr 1 (PS4/Xbox), Dead Horizon 2 epizod nr 2 (Switch/PC + PS4/Xbox), REKT! (PS4 + Xbox)
4 kwartał 2019: Dead Horizon 2 epizod nr 3 (Switch/PC + PS4/Xbox), Offroad Transport Simulator (PC Early Access)
1 kwartał 2020: Offroad Transport Simulator (PC + Switch/PS4/Xbox)

Przewidywana sprzedaż gier:

REKT!, cena 14,99 USD
50 000 sztuk w pierwszym roku (konsole: 40 000 sztuk, PC: 10 000 sztuk) 
Dead Horizon 1, darmowa
500 000 pobrań (konsole)
Dead Horizon 2, cena 24,99 USD (zestaw) oraz 5,99 USD (za epizod)
25 000 sztuk pełnej gry w pierwszym roku (konsole: 17 000 sztuk, PC: 8 000 sztuk)
8 000 sztuk epizodu nr 1 w pierwszym roku (konsole: 5 000 sztuk, PC: 3 000 sztuk)
4 000 sztuk epizodu nr 2 w pierwszym roku (konsole: 3 000 sztuk, PC: 1 000 sztuk)
1 500 sztuk epizodu nr 3 w pierwszym roku (konsole: 900 sztuk, PC: 600 sztuk)
Death’s Hangover, cena 9,99 USD
30 000 sztuk w pierwszym roku (konsole)
Offroad Transport Simulator, z uwagi na objęcie tajemnicą handlową posiadanej oferty wydawniczej (dt. wydania gry w wersji cyfrowej oraz w wersji pudełkowej w globalnym zasięgu), szacunkowe ilości sprzedaży nie mogą zostać na tym etapie ujawnione.

Kim jesteśmy?

No Gravity Development jest studiem deweloperskim polskiego, notowanego na giełdzie, wydawnictwa gier komputerowych Fat Dog Games S.A. Celem studia jest tworzenie i portowanie (czyli tworzenie wersji gier na konsole) wyselekcjonowanych przez wydawnictwo tytułów. 

Zarząd Fat Dog Games S.A. podjął decyzję, że grupa kapitałowa potrzebuje własnego studia tworzącego gry, ponieważ wydawnictwo otrzymuje dużo propozycji przejęcia tytułów mających dobrą historycznie sprzedaż na rynku PC i wymagających portowania i odświeżenia. Dodatkowo w portfolio wydawnictwa znajdują się tytuły, które z przyczyn niezależnych od wydawnictwa są przejmowane od deweloperów (np. Offroad Transport Simulator). 




Założenia

  • Studio planuje produkować 1-2 gry i 4 wersje konsolowe w roku.
  • W ciągu 2 lat spółka planuje wejść na rynek NewConnect.
  • Wydawcą gier produkowanych przez studio zostanie Fat Dog Games S.A.
  • Spółka wykorzysta kompetencje wydawnictwa do stworzenia produkcji oraz tworzenia społeczności wokół produktów.
  • No Gravity Development będzie się docelowo skupiać na tworzeniu i budowaniu wartości portfela gier (IP).
  • Gry produkowane przez No Gravity Development z założenia mają być multiplatformowe, tzn. dostosowane do wydania na wielu platformach growych (np. PC, Switch, Xbox, PS4).

Zespół zarządzający

No Gravity Development jest w trakcie organizacji i przejmowania praw/licencji do wybranych tytułów. 

Za organizację produkcji będą odpowiedzialni:



Dave Traeger pochodzi z Australii i jest w branży gier od 11 lat. W latach 2007-2011 sprawował funkcję dyrektora portali IndieDB oraz ModDB - największych serwisów dotyczących gier niezależnych. W latach 2011-2014 pracował przy portalu Desura, w którym odpowiadał za wydawanie gier. W roku 2015 pracował w Humble Bundle, jednej z największych platform do dystrybucji cyfrowej jako Business Developer. Następnie w latach 2015-2017 pracował w G2A jako Business Development Specialist. W przeszłości współpracował także między innymi z IndieRoyale.com oraz Linden Labs (twórcami Second-Life). W trakcie swojej kariery pracował przy wydawaniu 5000 gier niezależnych. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Business Owner w Fat Dog Games, obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego.




Absolwent ISNS UW, z wykształcenia socjolog, z zawodu przedsiębiorca i menedżer kreatywnego IT. Pierwszą firmę otworzył w 2009 roku odchodząc z Telekomunikacji Polskiej. Stworzył kilkadziesiąt gier, symulacji i programów różnego typu, pracując m.in. dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, Parlamentu Europejskiego, PARP-u i klientów komercyjnych. Jeden z założycieli i członków zarządu Fat Dog Games S.A, odpowiedzialny za produkcję gier i QA. W latach 2014-2018 Prodziekan i Dyrektor Programowy Wydziału Inżynierskiego AFiB Vistula oraz kierownik ścieżki specjalizacyjnej “Projektowanie gier komputerowych”. Zapalony gracz i edukator.

Gry No Gravity Development








Dead Horizon 2


Dead Horizon 2 to niezwykle wciągająca gra przygodowa z elementami strzelanki. Została ona przygotowana jako seria trzech, osobno wydanych części, które łączą w sobie niesamowitą rozrywkę z zestawem dobrze rozbudowanych postaci i scenografią dopracowaną do najmniejszego szczegółu.

Dead Horizon 2 to kontynuacja przygodowej gry Dead Horizon, z ponad 200 bardzo pozytywnymi opiniami użytkowników na Steam-ie i prawie milionem pobranych kopii. Plan produkcji zakłada stworzenie 3 części w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Planowane platformy: Switch, Xbox, PS4, PC

Dodatkowe informacje

  • Sprawdzony i udany pomysł na grę - ponad 200 bardzo pozytywnych recenzji użytkowników na Steam.
  • 1 000 000 unikalnych pobrań na samym portalu Steam.
  • Zespół deweloperski gotowy do startu od stycznia.
  • Produkcję poprowadzi twórca gry Dead Horizon - Matthew Ritter, znany i doświadczony amerykański deweloper. 
  • Wydajemy wersję demonstracyjną i 3 gotowe epizody Dead Horizon 2 na wszystkich platformach w ciągu 12 miesięcy.
  • Na podstawie oryginalnej gry Dead Horizon zostanie stworzona wersja demonstracyjna gry na PC oraz gotowymi wersjami na konsole.



Recenzje ze Steam:

"Chcę więcej. Bardzo dobra, ale krótka gra. Musicie zrobić następną albo rozszerzyć obecną."

"Świetna gra skupiająca się wokół historii. Prosta i krótka, z fajną mechaniką. Zagraj a będziesz chciał więcej"

"Krótka ale super! Chciałbym aby powstało z niej coś większego!"




REKT!


REKT! to doskonale oceniana multiplayerowa gra wyścigowa, będąca skrzyżowaniem Rocket League, jazdy na deskorolce i absolutnie czystej frajdy. Elementami wyróżniającymi grę jest niezwykła łatwość w wykonywaniu trików, które wyprowadzane są bardzo płynnie i w łatwy dla gracza sposób, co w znacznym stopniu ułatwia super realistyczna fizyka. 

REKT! zaprojektowano z adaptacyjną grafiką, która dostosowuje się do Twojej gry, dzięki czemu REKT! oferuje wyjątkowe doświadczenie, którego nie znajdziesz nigdzie indziej. REKT! ma ponad 20 zróżnicowanych modeli samochodów, które odblokowują się po wykonaniu kolejnych trików. 

Planowane platformy: Switch, Xbox, PS4, PC

Dodatkowe informacje

  • Stworzenie modułu Multiplayer i local multiplayer dla wszystkich platform.
  • Wysokie miejsce na Appstorze w sekcji: Premium.
  • Ocena 86% (4,3 na 5) z 200 opinii użytkowników.
  • W wersji mobilnej pojawi się informacja o portach wraz z zachętą do zakupu.
No Gravity Development będzie odpowiedzialny za stworzenie wersji gry na konsole: Xbox, PC i PS4.

Wersja gry na Nintendo Switch jest już gotowa! Premiera gry na tę platformę planowana jest na przełom lutego i marca.

Recenzja wersji mobile REKT:
“Niemożliwa do nie polubienia. Jeśli szukasz wyróżniającej się zręcznościowej ścigałki, zdecydowanie warto spróbować!”
Pocket Gamer (wiodący i opiniotwórczy serwis o grach)







Death’s Hangover


Death's Hangover to gra zręcznościowa, stanowiąca unikalne połączenie horroru i komedii z mechaniką zręcznościową znaną z kultowych gier casualowych Pong i Arkanoid - czyli odbijania piłeczki za pomocą sterowanej przez gracza paletki.

Planowane platformy: Switch, Xbox, PS4

Dodatkowe informacje

  • Bardzo pozytywne oceny oryginalnego wydania na PC z ponad 230 dobrymi recenzjami użytkowników przemawiają za tą grą.
  • Idealna gra na konsole z naciskiem na Nintendo Switch.
  • Projekt od szanowanego i dobrze znanego studia Retro Army Limited.
  • Wszystkie nowoczesne konsole do wydania.
No Gravity Development będzie odpowiedzialny za przygotowanie portów na konsole.









Offroad Transport Simulator


Usiądź za kierownicą ciężkich maszyn i realizuj dostawy towarów w najtrudniejszych terenach świata. Zarabiaj pieniądze jeżdżąc przez śnieżne pustynie, górskie szlaki i bezdroża. Kupuj nowe pojazd oraz ich wyposażenie i ulepszaj je tak, aby pokonać w jak najlepszym czasie najtrudniejsze szlaki. Uważaj aby nie utknąć, nie dać się okraść i pamiętaj o wyciągarce!

Ulepsz swoje pojazdy

Wykorzystaj swoje zarobki, aby kupić nowe, ciężkie pojazdy i koparki, które pomogą załadować i przetransportować towary do miejsca przeznaczenia lub zmodernizować istniejący pojazd.

Załaduj!

Załaduj pojazd i transportuj drewno, skały, wodę, beczki, żwir lub palety załadowane różowymi słoniami. Każda udana dostawa zapewni Ci pieniądze.

Dodatkowe informacje

  • Najnowsze trendy wskazują, że gracze oczekują nowego wymiaru rozrywki, na wysokim poziomie - w klimacie gry Spintires, który jesteśmy w stanie dostarczyć.
  • Gra ma na obecną chwilę już 7000 osób na wishliście na platformie Steam.
  • Posiadamy ponad 100 zgłoszeń po recenzję gry.
  • Zainteresowanie influencerów o zasięgu 5,5 mln obserwujących.
  • Gra osiągnęła to wszystko bez akcji promocyjnych!
No Gravity Development będzie odpowiedzialny za stworzenie gry i przygotowanie wersji na konsole.

Plan na premierę Early Access po starcie produkcji to Q4 2019 na PC, premiera PC, Xbox One i Nintendo Switch Q1 2020.

Zespół deweloperski jest już zakontraktowany i od stycznia rusza z pracą.




Zaplecze wydawnicze - Fat Dog Games S.A.




Wzrost rynku


Od 2016 do 2019 zakładany roczny średni wzrost rynku gier wynosi 6,5% (liczony w miliardach dolarów).




Kluczowe informacje dotyczące rynku





Wzrost rynku





Pobierz teraz pierwszy dokument:


Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.