BeardedBrothers.games

Studio gier. Trzy premiery w 2019 roku na Nintendo Switch, Xbox One, Mobile oraz PC.
Warszawa, Polska
  • media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 20
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

BeardedBrothers.games

ul. Grzybowska 4 lok. U9B, Warszawa, Polska

KRS: 0000769489 | NIP: 5252779215 | REGON: 382492122

  • Udostępnij:
Cel kampanii
199 500 - 400 400 zł
Wycena pre-money
7 000 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
285 - 572
Liczba nabytych udziałów
177
Udział % w kapitale
1,74% %
Czas do zakończenia
Zakończone


Na początku listopada powołaliśmy BeardedBrothers.games sp. z o.o. Spółka otrzymała na starcie prawa do opisanych poniżej projektów oraz akcje warte ok. 750 000 zł notowanej na GPW spółki Fat Dog Games S.A.


  • doświadczony zespół (ponad 20 gier wydanych, zarządzanie spółką notowaną na giełdzie)
  • dwie gry w produkcji (ponad 5500 członków społeczności po ponad miesiącu działania i wzrost o około 100 dziennie)
  • doświadczenie w publikowaniu na różnych platformach(PC, Nintendo Switch, Xbox One, Mobile),
  • doświadczenie programistyczne, graficzne, zarządcze w produkcji gier. 

Nasze gry

 



Zostań mechanikiem motocyklowym. Kupuj okazyjnie motocykle, naprawiaj je i sprzedawaj z zyskiem. Rozwijaj warsztat i zdobywaj coraz więcej klientów. Pokazuj swoje motocykle w Internecie i sprzedawaj jeszcze więcej. Mnóstwo części do wykorzystania.

Biker Garage ma już ponad 5500 członków społeczności w fazie prototypowania. Po tym świetnym wyniku gra przeszła do etapu produkcji oraz budowania społeczności. Gra zostanie finalnie opublikowana w wersji PC, Mobile, Nintendo Switch, Xbox One.





Be the Ruler: A Game of Britannia




Zjednocz Anglię w symulatorze króla - prosty interfejs Be the Ruler: A Game of Britannia łączymy z rozgrywką w której Twoje wybory mają znaczenie. Buduj dynastię, zarządzaj krajem, podbijaj sąsiadów i zjednocz Anglię przed inwazją Wilhelma Zdobywcy.

Be the Ruler osiągnęło ponad 300 fanów w fazie prototypu. Kontynuujemy tą fazę by sprawdzić czy gra szybko osiągnie 1000 osób . Pracujemy nad pierwszą wersją grywalną (10 minutową) oraz nowymi stylami graficznymi. Gra finalnie będzie wydana na PC, mobile, Nintendo Switch oraz Xbox One.




Strange Years

Pracujemy nad pierwszą wersją prototypu gry bazującego na Polskim sukcesie komiksowym - Strange Years. Nasza gra to połączenie RPG, strategii turowej oraz gry w której liczą się decyzje w postapokaliptycznym świecie przedstawionym.

  • Planowana premiera: Q4, Steam, Switch, Xbox One, Mobile
  • Etap produkcji: Przygotowywanie prototypu.

 

Rynek gier

Wzrost rynku

Branża gier wyprzedziła branżę filmowa jako najbardziej dochodową część rozrywki już w 2015 roku. Od początku lat 2000 widzimy skokowy wzrost przychodów, który przekroczył 100 mld $ w ciągu roku. Cała branża rośnie głównie z powodu tego, że gry przestały być rozrywką tylko dla zagorzałych fanów, a stały się produktem masowym, dla wszystkich.

w miliardach dolarów.

Zmienność rynku

Ta kluczowa społeczna zmiana oznacza, że granie nie jest już postrzegane jako dziwne hobby - jest to normalna, codzienna rozrywka dla każdego, w której możesz bawić się niemal we wszystko. W tym nowym wielkim torcie, gry indie są idealne dla osób szukających nowej i dedykowanej pod nich rozrywki - w przeciwieństwie do gier dla masowego gracza.

Twórcy gier indie (skrót od “independent”, tj niezależność) są lepiej przygotowani do tego rynku w porównaniu do największych firm - poprzez elastyczność oraz bezpośredni kontakt z społecznością. Dzięki temu mogą adaptować się do zmiennych warunków rynkowych (a te zachodzą co kilka miesięcy - Nintendo Switch, streamowanie gier, rynek azjatycki) oraz dzięki bezpośredniemu kontaktowami tworzyć gry bardziej dedykowane pod gracza oraz pozwalać klientom poczuć się jak współtwórcy gier.

Droga do sukcesu

Nasz plan

Etap 1: Prototyp

Testowanie pomysłow na szybko tworzonych prototypach (2-6 tygodni). Jeśli społeczność polubi grę, to kontynujemy proces tworzenia.

Etap 2: Fani

Kontynuujemy tworzenie gry i próbujemy osiągnąć 15 tys. osób zainteresowanych grą. To najważniejszy moment - jeśli zbudujemy tą społeczność, to reszta już będzie prosta:)

Etap 3: Masa

Pracujemy ze społecznością nad nowymi wersjami gry. Naszym celem jest 60 tys. w społeczności wokół gry. Na tym etapie zdobywamy wsparcie platform sprzedażowych, mediów czy influencerów.

Etap 4: Konsole

Finalna część procesu tworzenia to stworzenie wersji na jak największą liczbe platform (mobile, Switch, Xbox). Media kochają gry wydawane na wielu platformach.

Jak pracujemy

Nad produkcją, prototypowaniem i marketingiem pracujemy z zaangażowanymi podwykonawcami głównie w rozliczeniu godzinowych oraz z małym "success fee" zależnym od efektu całego projektu. Pracowaliśmy z tym partnerami wcześniej - jesteśmy pewni, że współpraca będzie przebiegała sprawnie i produkcje zostaną ukończone na czas.

Cele 2019-2022

  • Conajmniej 13 premier.
  • 500 000 sprzedanych gier.
  • 20 mln zł przychodu.

Założyciele


Łukasz 

Skrzypkowski

Projekt: Biker Garage

Prowadził inkubator przedsiębiorczości, zarządzał 8 grami w ostatnim roku. Specjalista od widoczności produktów i rozwoju społeczności. Twórca filmów promocyjnych.

 


Artur 

Kurasiński

Projekt: Strange Years

Mentor i doradca start-upów, seryjny przedsiębiorca, miłośnik technologii oraz gracz. Twórca najważniejszego eventu polskiej branży startupowej - Aula Polska.

 


Darek 

Skrzypkowski

Projekt: Be the Ruler

Przedsiębiorca, były prezes notowanej na GPW spółki Fat Dog Games. Ponad 30 wyprodukowanych i wydanych gier. W przeszłości producent, grafik, programista.

 

Dodatkowe materiały:

Intro Pitch Download

Teaser Inwestycyjny Download

Pobierz teraz pierwszy dokument:


Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.