BeardedBrothers.games
- media i rozrywka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 20
Dyskusja
Dokumenty
Na początku listopada powołaliśmy BeardedBrothers.games sp. z o.o. Spółka otrzymała na starcie prawa do opisanych poniżej projektów oraz akcje warte ok. 750 000 zł notowanej na GPW spółki Fat Dog Games S.A.
- doświadczony zespół (ponad 20 gier wydanych, zarządzanie spółką notowaną na giełdzie)
- dwie gry w produkcji (ponad 5500 członków społeczności po ponad miesiącu działania i wzrost o około 100 dziennie)
- doświadczenie w publikowaniu na różnych platformach(PC, Nintendo Switch, Xbox One, Mobile),
- doświadczenie programistyczne, graficzne, zarządcze w produkcji gier.
Nasze gry
Zostań mechanikiem motocyklowym. Kupuj okazyjnie motocykle, naprawiaj je i sprzedawaj z zyskiem. Rozwijaj warsztat i zdobywaj coraz więcej klientów. Pokazuj swoje motocykle w Internecie i sprzedawaj jeszcze więcej. Mnóstwo części do wykorzystania.
Biker Garage ma już ponad 5500 członków społeczności w fazie prototypowania. Po tym świetnym wyniku gra przeszła do etapu produkcji oraz budowania społeczności. Gra zostanie finalnie opublikowana w wersji PC, Mobile, Nintendo Switch, Xbox One.
- Planowana premiera: Q3/Q4 Steam, Switch, Xbox One, Mobile
- Karta gry na Steam: https://store.steampowered.com/app/989770/Biker_Garage/
- Etap produkcji: Przygotowanie grywalnego dema, pozyskiwanie fanów
Be the Ruler: A Game of Britannia
Zjednocz Anglię w symulatorze króla - prosty interfejs Be the Ruler: A Game of Britannia łączymy z rozgrywką w której Twoje wybory mają znaczenie. Buduj dynastię, zarządzaj krajem, podbijaj sąsiadów i zjednocz Anglię przed inwazją Wilhelma Zdobywcy.
Be the Ruler osiągnęło ponad 300 fanów w fazie prototypu. Kontynuujemy tą fazę by sprawdzić czy gra szybko osiągnie 1000 osób . Pracujemy nad pierwszą wersją grywalną (10 minutową) oraz nowymi stylami graficznymi. Gra finalnie będzie wydana na PC, mobile, Nintendo Switch oraz Xbox One.
- Planowana premiera: Q3/Q4 Steam, Switch, Xbox One, Mobile
- Etap produkcji: Przygotowywanie grywalnego dema, sprawdzanie koncepcji wśród graczy
- Karta gry na Steam: https://store.steampowered.com/app/990970/Be_the_Ruler_A_Game_of_Britannia/
Strange Years
Pracujemy nad pierwszą wersją prototypu gry bazującego na Polskim sukcesie komiksowym - Strange Years. Nasza gra to połączenie RPG, strategii turowej oraz gry w której liczą się decyzje w postapokaliptycznym świecie przedstawionym.
- Planowana premiera: Q4, Steam, Switch, Xbox One, Mobile
- Etap produkcji: Przygotowywanie prototypu.
Rynek gier
Wzrost rynku
Branża gier wyprzedziła branżę filmowa jako najbardziej dochodową część rozrywki już w 2015 roku. Od początku lat 2000 widzimy skokowy wzrost przychodów, który przekroczył 100 mld $ w ciągu roku. Cała branża rośnie głównie z powodu tego, że gry przestały być rozrywką tylko dla zagorzałych fanów, a stały się produktem masowym, dla wszystkich.
w miliardach dolarów.
Zmienność rynku
Ta kluczowa społeczna zmiana oznacza, że granie nie jest już postrzegane jako dziwne hobby - jest to normalna, codzienna rozrywka dla każdego, w której możesz bawić się niemal we wszystko. W tym nowym wielkim torcie, gry indie są idealne dla osób szukających nowej i dedykowanej pod nich rozrywki - w przeciwieństwie do gier dla masowego gracza.
Twórcy gier indie (skrót od “independent”, tj niezależność) są lepiej przygotowani do tego rynku w porównaniu do największych firm - poprzez elastyczność oraz bezpośredni kontakt z społecznością. Dzięki temu mogą adaptować się do zmiennych warunków rynkowych (a te zachodzą co kilka miesięcy - Nintendo Switch, streamowanie gier, rynek azjatycki) oraz dzięki bezpośredniemu kontaktowami tworzyć gry bardziej dedykowane pod gracza oraz pozwalać klientom poczuć się jak współtwórcy gier.
Droga do sukcesu
Nasz plan
Etap 1: Prototyp
Testowanie pomysłow na szybko tworzonych prototypach (2-6 tygodni). Jeśli społeczność polubi grę, to kontynujemy proces tworzenia.
Etap 2: Fani
Kontynuujemy tworzenie gry i próbujemy osiągnąć 15 tys. osób zainteresowanych grą. To najważniejszy moment - jeśli zbudujemy tą społeczność, to reszta już będzie prosta:)
Etap 3: Masa
Pracujemy ze społecznością nad nowymi wersjami gry. Naszym celem jest 60 tys. w społeczności wokół gry. Na tym etapie zdobywamy wsparcie platform sprzedażowych, mediów czy influencerów.
Etap 4: Konsole
Finalna część procesu tworzenia to stworzenie wersji na jak największą liczbe platform (mobile, Switch, Xbox). Media kochają gry wydawane na wielu platformach.
Jak pracujemy
Nad produkcją, prototypowaniem i marketingiem pracujemy z zaangażowanymi podwykonawcami głównie w rozliczeniu godzinowych oraz z małym "success fee" zależnym od efektu całego projektu. Pracowaliśmy z tym partnerami wcześniej - jesteśmy pewni, że współpraca będzie przebiegała sprawnie i produkcje zostaną ukończone na czas.
Cele 2019-2022
- Conajmniej 13 premier.
- 500 000 sprzedanych gier.
- 20 mln zł przychodu.
Założyciele
ŁukaszSkrzypkowskiProjekt: Biker Garage Prowadził inkubator przedsiębiorczości, zarządzał 8 grami w ostatnim roku. Specjalista od widoczności produktów i rozwoju społeczności. Twórca filmów promocyjnych.
| ArturKurasińskiProjekt: Strange Years Mentor i doradca start-upów, seryjny przedsiębiorca, miłośnik technologii oraz gracz. Twórca najważniejszego eventu polskiej branży startupowej - Aula Polska.
| DarekSkrzypkowskiProjekt: Be the Ruler Przedsiębiorca, były prezes notowanej na GPW spółki Fat Dog Games. Ponad 30 wyprodukowanych i wydanych gier. W przeszłości producent, grafik, programista.
|
Dodatkowe materiały:
Anonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuPiotr Dobroszczyk
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuMateusz Pastewka
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temu