No Gravity Development

No Gravity Development to studio deweloperskie i porting house z sukcesami. Idziemy jak burza i przyśpieszymy jeszcze przed debiutem giełdowym!
Warszawa, Polska
  • informatyka
  • , media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 23
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

No Gravity Development

ul. Zygmunta Słomińskiego 17, Warszawa, Polska

KRS: 0000747973 | NIP: 5252762692 | REGON: 381245261

http://www.nogravitydevs.com/
Cel kampanii
151 200 - 300 000 zł
Wycena pre-money
4 975 200zł
Liczba udziałów w ofercie
63 - 125
Liczba nabytych udziałów
125
Udział % w kapitale
5,69%
Czas do zakończenia
Zakończone




No Gravity Development jest studiem deweloperskim i porting housem wywodzącym się z polskiego wydawnictwa gier komputerowych – notowanej na NewConnect No Gravity Games S.A. 

Celem spółki jest tworzenie i portowanie gier na konsole Nintendo Switch, Xbox One i PS4.

Prawie rok temu przeprowadziliśmy małą kampanię crowdfundingową, z której środki w pełni przeznaczyliśmy na rozwój i produkcję gier – teraz zbieramy tego owoce, które znacząco przerosły nasze oczekiwania. Skuteczna strategia działania studia, świetny zespół deweloperski i portujący dały wyraz w sukcesie naszej pierwszej gry Rekt! High Octane Stunts.

Mamy wszystko co potrzebne, więc wrzucamy 6 bieg i intensyfikujemy działania jeszcze przed debiutem giełdowym, który jest planowany na 2020/2021 rok!

Nową kampanię przeznaczymy na poszerzenie portfolio oraz przejmowanie praw / licencji do nowych tytułów. 



Branża gier komputerowych odnotowuje bardzo dynamiczny rozwój, z rynkiem liczonym obecnie na poziomie 150 mld USD (źródło: Forbes.pl) stanowi obecnie najbardziej dochodową gałąź rozrywki na świecie, a ostatnie wzrosty szacuje się na o ponad 10% rok do roku. 

Ze względu na silnie wzrastający popyt na to co tworzymy, Zarząd No Gravity Development podjął decyzję o intensyfikacji działań i zwiększeniu liczby gier będących jednocześnie w produkcji.

Rozszerzona strategia spółki zakłada dostarczanie na rynek ok. 15 gier w skali roku (1-2 miesięcznie), przy szczególnym uwzględnieniu dobrej jakości i aktualnie panujących trendów wydawniczych. Aby zagwarantować sukces sprzedażowy, wynikający m.in. z odpowiedniego wsparcia marketingowego i innych działań wydawniczych, spółka planuje podjęcie współpracy z firmami specjalizującymi się w wydawaniu gier - wyselekcjonowanymi każdorazowo pod kątem danego produktu. Jednocześnie spółka utrzymuje własny zespół QA gwarantujący najwyższą jakość produkowanych gier.





Studio planuje produkować / portować ok. 15 gier w skali roku.


Szczególny nacisk położony zostanie na produkcję gier na konsolę Nintendo Switch, ze względu na chłonność tego segmentu rynku.


W ciągu 2 lat spółka planuje wejść na rynek NewConnect.

No Gravity Development będzie się skupiać na tworzeniu i budowaniu wartości portfela gier (IP).

Gry produkowane przez No Gravity Development z założenia mają być multiplatformowe, tzn. dostosowane do wydania na wielu platformach growych (np. PC, Nintendo Switch, Xbox, PS4) w celu zmaksymalizowania zysków.

Wydawcy produkowanych / portowanych gier będą starannie wybierani z uwzględnieniem doświadczenia i wcześniejszych sukcesów wydawniczych.



No Gravity Development działa jako samodzielne studio deweloperskie stworzone przez notowane na giełdzie wydawnictwo gier komputerowych No Gravity Development S.A. 

Celem studia jest tworzenie i portowanie (przenoszenie z jednej platformy sprzętowej na inne) gier, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. 

Zespół zarządzających stanowią osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w branży, mający na koncie sukcesy wydawnicze i wieloletnie doświadczenie w branży i biznesie.


Dave Traeger pochodzi z Australii i jest w branży gier od 12 lat. W latach 2007-2011 sprawował funkcję dyrektora portali IndieDB oraz ModDB - największych serwisów dotyczących gier niezależnych. W latach 2011-2014 pracował przy portalu Desura, w którym odpowiadał za wydawanie gier. W roku 2015 działał w Humble Bundle, jednej z największych platform do dystrybucji cyfrowej jako Business Developer. Następnie w latach 2015-2017 w G2A jako Business Development Specialist. W przeszłości współdziałał także między innymi z IndieRoyale.com oraz Linden Labs (twórcami Second-Life). W trakcie swojej kariery pracował przy wydawaniu 5000 gier niezależnych. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Business Owner w No Gravity Games SA, a następnie zajął się rozwojem No Gravity Development.


Absolwent ISNS UW, z wykształcenia socjolog, z zawodu przedsiębiorca i menedżer kreatywnego IT. Grami zawodowo zajmuje się od 10 lat. Pierwsze studio deweloperskie otworzył w 2009 roku odchodząc z Telekomunikacji Polskiej. Stworzył kilkadziesiąt gier, symulacji i programów różnego typu, pracując m.in. dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, Parlamentu Europejskiego, PARP-u i klientów komercyjnych. Jeden z założycieli i członków zarządu No Gravity Games S.A, odpowiedzialny za produkcję gier i QA. Od listopada 2018 objął funkcję Prezesa Zarządu No Gravity Games i No Gravity Development.

W latach 2014-2018 Prodziekan i Dyrektor Programowy Wydziału Inżynierskiego AFiB Vistula oraz kierownik ścieżki specjalizacyjnej “Projektowanie gier komputerowych”. Zapalony gracz i edukator.

UDZIAŁOWCY NO GRAVITY DEVELOPMENT SP. Z O.O.


BUDOWANIE WARTOŚCI SPÓŁKI W CZASIE

Celem zarządu jest solidny wzrost wartości spółki w czasie. Pierwsza kampania crowdfundingu inwestorskiego na FindFunds.pl zakończyła się sukcesem przy wycenie 3,6 mln zł. Przy okazji udało nam się pozyskać strategicznego partnera wydawniczego - Qubic Games SA. I pierwsze efekty tej współpracy już widać. Po 10 dniach na rynku, gra Rekt! High Octane Stunts sprzedała się w 8888 sztukach, znacząco przekraczając pierwotne założenia sprzedażowe.

Dalsze budowanie wartości Spółki będzie oparte na powiększaniu portfolio gier. Działania biznesowe będą realizowane w dwóch kierunkach równocześnie: pozyskiwanie licencji od deweloperów i tworzenie własnych niskokosztowych gier w wybranych gatunkach.


Aby móc zrealizować te założenia planujemy do dwóch istniejących zespołów dewelopersko-portujących dodać jeszcze trzeci.




REKT! High Octane Stunts

Data premiery: 8 listopad 2019

Prognoza sprzedaży za pierwsze 12 msc: konsole: 40.000 szt. 
Realizacja: po 10 dniach od premiery gra sprzedała się w 8888 szt. egzemplarzy, realizując prawie 25% celu rocznego.
Gra została bardzo dobrze przyjęta przebijając prognozy na premierę. Prace nad wersją na PC i pozostałymi konsolami rozpoczną się w I kw. 2020.


REKT! High Octane Stunts to doskonale oceniana multiplayerowa gra wyścigowa, będąca skrzyżowaniem Rocket League, jazdy na deskorolce i absolutnie czystej frajdy. Elementem wyróżniającym grę jest niezwykła łatwość i płynność w wykonywaniu trików, co w znacznym stopniu ułatwia super realistyczna fizyka. 

Gra znalazła się na liście najpopularniejszych gier na Nintendo Switch w pierwszym tygodniu po premierze. Zajęła siedemnaste miejsce na liście najlepiej sprzedających się gier cyfrowych. W drugim tygodniu gra znalazła się na 24 miejscu w rankingu globalnym najlepiej sprzedających się gier na Nintendo Switch:


Link do pełnej listy.

Od prestiżowego portalu Nintendo Life Rekt otrzymał doskonałą notę 8/10.

""Get Rekt!" is not something one would expect to write or read in a professional video game review, but there is truly no other conclusion we could end with. For the tiny asking price you get a complete and charming single experience that will keep rewarding your efforts with extra content that, in turn, helps to expand the multiplayer portion of the game. Tight controls and enjoyable in-game physics seal the deal, and while a more traditional racing mode would have been nice, what's on offer more than justifies the low asking price.”

Pełna recenzja tutaj.

REKT! oferuje adaptacyjną szatę graficzną, która dostosowuje się do stylu gry, dzięki czemu oferuje wyjątkowe doświadczenie, którego gracze nie znajdą nigdzie indziej. REKT! ma ponad 20 zróżnicowanych modeli samochodów, które odblokowują się po wykonaniu kolejnych trików.

Platformy docelowe: PC, Switch, Xbox, PS4


  • Wysokie miejsce na Appstorze w sekcji: Premium
  • Ocena 86% (4,3 na 5) z 200 opinii użytkowników
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za stworzenie wersji gry w wersji PC i na pozostałe konsole


“Niemożliwa do nie polubienia. Jeśli szukasz wyróżniającej się zręcznościowej ścigałki, zdecydowanie warto spróbować!”

Pocket Gamer (wiodący i opiniotwórczy serwis o grach)

Rekt! High Octane Stunts w sklepie Nintendo.

Grasz? Sprawdź tutaj!




STRIKE FORCE KITTY

Data premiery: 29.11.2019


Strike Force Kitty to gra łącząca elementy RPG, gry platformowej i taktycznej z sympatyczną, przyjemną dla oka oprawą graficzną. Celem gracza jest odpowiednie przygotowanie wojowniczych kotów do walki, poprzez wzmacnianie ich cech i dobieranie odpowiednich strojów, nawiązujących do postaci znanych z popkultury, a następnie przeprowadzenie ich przez poziomy pełne niebezpieczeństw, ale i cennych skarbów. 

Platformy docelowe: Nintendo Switch

  • Gra w wersji PC otrzymała bardzo pozytywne oceny (Very Positive na Steam).
  • Edycja na urządzenia z systemem Android może się pochwalić średnią ocen 84% od ponad 800 użytkowników.
  • Liczba pobrań gry w wersji mobilnej - ponad 50 tysięcy.
  • Szerokie zainteresowanie influencerów na platformie YouTube i innych.
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portu na konsolę Nintendo Switch.

Strike Force Kitty na SteamZobacz też trailer gry.





OFFROAD TRANSPORT SIMULATOR

Data premiery: Q4 2019 / Q1 2020

Usiądź za kierownicą ciężkich maszyn i realizuj dostawy towarów w najtrudniejszych terenach świata. Staw czoła trudnym warunkom terenowym i utrzymuj swoje pojazdy i sprzęt, aby skutecznie przewozić cenny ładunek na duże odległości! Uważaj, aby nie utknąć w błocie, ponieważ czas to pieniądz, a Twoja konkurencja nigdy nie zasypia!

Platformy docelowe: PC, Switch, Xbox, PS 4


  • Gracze oczekują nowego wymiaru symulacyjnej rozrywki na wysokim poziomie, podobnej do tej oferowanej w symulatorze Spintires.
  • Mała konkurencja na platformie Nintendo Switch.
  • 10.000 osób posiada grę na liście życzeń platformy Steam.
  • Zainteresowanie influencerów o zasięgu 5,5 mln obserwujących.
  • Gra zostanie wydana jednocześnie na PC i Nintendo Switch.
  • Negocjujemy wydanie gry w wersji pudełkowej.

Offroad Transport Simulator na SteamZobacz też trailer gry.




GOOD NIGHT, KNIGHT

Data premiery: Q1 2020

Good Night, Knight to produkcja kreatywnie nawiązująca do klasycznych gier z serii The Legend of Zelda, wzbogacona o elementy rogue-lite. Wcielając się w śniącego rycerza, gracz musi przedzierać się przez hordy wrogów, wykorzystując ukształtowanie pomieszczeń, skradanie się i manewrowanie między oponentami. Gra okraszona jest dopracowaną grafiką pixel-art, przywołującą na myśl dawne produkcje z konsoli SNES. Dostępny będzie także tryb kooperacji.

Platformy docelowe: PC, Switch, Xbox, PS4



  • Gra w wersji alfa dostępna jest w sprzedaży w serwisie itch.io, niebawem trafi do programu Early Access na Steam.
  • Systematyczny przyrost dodania gry na listę życzeń na Steam świadczy o zainteresowaniu produktem przed premierą i wysokimi oczekiwaniami po debiucie.
  • Produkcja idealnie nadaje się do przeniesienia na platformę Nintendo Switch, ze względu na proste, przystępne sterowanie.
  • Szerokie zainteresowanie graczy w serwisach społecznościowych.
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji gry na konsolę Nintendo Switch i PC.
Good Night, Knight na SteamZobacz też trailer gry.





EGO PROTOCOL REMASTERED

Data premiery: styczeń 2020

Ego Protocol Remastered jest grą platformową, w której duży nacisk położono na rozwiązywanie zagadek logicznych. Celem gracza jest odnalezienie drogi do wolności na opuszczonej stacji orbitalnej, w czym pomoże mu broń, spryt i zwinne palce. Gra składa się z 60 starannie przygotowanych poziomów, co zapewni długą i emocjonującą rozgrywkę.

Platforma docelowa: Switch



  • Gra zadebiutowała na Steam w 2016 roku, obecnie planowany jest port na konsolę Nintendo Switch.
  • Ego Protocol może się pochwalić starannie przygotowaną, przykuwającą oko retro oprawą wizualną.
  • Dzięki podziałowi na mniejsze poziomy, gra idealnie pasować będzie do stylu gry w przenośnym trybie Nintendo Switch.
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie  portu na konsolę Nintendo Switch wraz z jej lekkim odświeżeniem gry.
Ergo Protocol na Steam. Zobacz też trailer gry.





MAKE WAR

Data premiery: Q1 2020

Make War to gra strategiczna, w której gracz przejmuje kontrolę nad armiami wzorowanymi na wojownikach z różnych okresów historycznych - od czasów starożytnego Rzymu i Wikingów, aż po II Wojnę Światową. Kluczowym elementem gry jest dobre poznanie pola bitwy i dostępnego uzbrojenia, a następnie taktyczne rozmieszczenie broni i oddziałów, by pokonać wroga. Make War zawiera również elementy sandboksu, gdzie kreatywność gracza jest jednym z czynników decydujących o zwycięstwie.

Platforma docelowa: Switch



  • Edycja PC zadebiutowała w październiku 2019. Wcześniej dostępna była w programie Early Access, co wpłynęło pozytywnie na ostateczną jakość produkcji.
  • W naszej opinii gra ma bardzo duży potencjał dla Nintendo Switch.
  • Make War stworzone zostało przez Deqaf Studio, odpowiedzialne również za bardzo popularną produkcję Strike Force Kitty.
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portu na konsolę Nintendo Switch i wydanie gry.
Make War na SteamZobacz też trailer gry.




DEATH’S HANGOVER

Data premiery: Q4 2019 / Q1 2020

Death's Hangover to gra zręcznościowa, stanowiąca unikalne połączenie horroru i komedii z mechaniką zręcznościową znaną z kultowych gier casualowych, takich jak Pong i Arkanoid - czyli odbijania piłeczki za pomocą sterowanej przez gracza paletki.

Platformy docelowe: Switch, Xbox, PS4


  • Bardzo pozytywne oceny wersji PC (ponad 280 recenzji użytkowników).
  • Idealna gra na konsole z naciskiem na Nintendo Switch.
  • Projekt od szanowanego i dobrze znanego studia Retro Army Limited.
  • Wszystkie nowoczesne konsole do wydania.
  • No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portów konsolowych i wydanie gry..

Death’s Hangover na SteamZobacz też trailer gry.



W związku z dynamicznym rozwojem spółki i poszerzeniem zakresu działalności o nowe gry, bazowy harmonogram produkcji uległ zmianie. Aktualne plany wraz z przewidywaną liczbą sprzedanych sztuk i przychodów przedstawiamy poniżej.

Tytuł gryPlatformy doceloweData premieryPlanowana sprzedaż (1 rok)
REKT! High Octane StuntsPC, Switch, Xbox, PS4
08.11.201940 000 szt.
Strike Force KittySwitch29.11.201915 000 szt.
Offroad Transport SimulatorPC, Switch, Xbox, PS4
Q4 2019/Q1 2020 30 000 szt.
Death's HangoverSwitch, Xbox, PS4Q4 2019/Q1 202020 000 szt.
Ego Protocol RemasteredSwitchStyczeń 20207 000 szt.
Make WarSwitchQ1 202012 000 szt.
Good Night KnightPC, Switch, Xbox, PS4
Q1 202050 000 szt.

A kolejne tytuły w planach po zakończeniu kampanii dlatego zakasujemy rękawy i działamy! 

Pobierz teraz pierwszy dokument:


Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.