No Gravity Development
- informatyka
- , media i rozrywka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 23
Dyskusja
Dokumenty
No Gravity Development sp. z o.o.
ul. Zygmunta Słomińskiego 17, Warszawa, Polska
KRS: 0000747973 | NIP: 5252762692 | REGON: 381245261
http://www.nogravitydevs.com/
No Gravity Development jest studiem deweloperskim i porting housem wywodzącym się z polskiego wydawnictwa gier komputerowych – notowanej na NewConnect No Gravity Games S.A.
Celem spółki jest tworzenie i portowanie gier na konsole Nintendo Switch, Xbox One i PS4.
Prawie rok temu przeprowadziliśmy małą kampanię crowdfundingową, z której środki w pełni przeznaczyliśmy na rozwój i produkcję gier – teraz zbieramy tego owoce, które znacząco przerosły nasze oczekiwania. Skuteczna strategia działania studia, świetny zespół deweloperski i portujący dały wyraz w sukcesie naszej pierwszej gry Rekt! High Octane Stunts.
Mamy wszystko co potrzebne, więc wrzucamy 6 bieg i intensyfikujemy działania jeszcze przed debiutem giełdowym, który jest planowany na 2020/2021 rok!
Nową kampanię przeznaczymy na poszerzenie portfolio oraz przejmowanie praw / licencji do nowych tytułów.
Branża gier komputerowych odnotowuje bardzo dynamiczny rozwój, z rynkiem liczonym obecnie na poziomie 150 mld USD (źródło: Forbes.pl) stanowi obecnie najbardziej dochodową gałąź rozrywki na świecie, a ostatnie wzrosty szacuje się na o ponad 10% rok do roku.
Ze względu na silnie wzrastający popyt na to co tworzymy, Zarząd No Gravity Development podjął decyzję o intensyfikacji działań i zwiększeniu liczby gier będących jednocześnie w produkcji.
Rozszerzona strategia spółki zakłada dostarczanie na rynek ok. 15 gier w skali roku (1-2 miesięcznie), przy szczególnym uwzględnieniu dobrej jakości i aktualnie panujących trendów wydawniczych. Aby zagwarantować sukces sprzedażowy, wynikający m.in. z odpowiedniego wsparcia marketingowego i innych działań wydawniczych, spółka planuje podjęcie współpracy z firmami specjalizującymi się w wydawaniu gier - wyselekcjonowanymi każdorazowo pod kątem danego produktu. Jednocześnie spółka utrzymuje własny zespół QA gwarantujący najwyższą jakość produkowanych gier.
Studio planuje produkować / portować ok. 15 gier w skali roku.
Szczególny nacisk położony zostanie na produkcję gier na konsolę Nintendo Switch, ze względu na chłonność tego segmentu rynku.
W ciągu 2 lat spółka planuje wejść na rynek NewConnect.
No Gravity Development będzie się skupiać na tworzeniu i budowaniu wartości portfela gier (IP).
Gry produkowane przez No Gravity Development z założenia mają być multiplatformowe, tzn. dostosowane do wydania na wielu platformach growych (np. PC, Nintendo Switch, Xbox, PS4) w celu zmaksymalizowania zysków.
Wydawcy produkowanych / portowanych gier będą starannie wybierani z uwzględnieniem doświadczenia i wcześniejszych sukcesów wydawniczych.
No Gravity Development działa jako samodzielne studio deweloperskie stworzone przez notowane na giełdzie wydawnictwo gier komputerowych No Gravity Development S.A.
Celem studia jest tworzenie i portowanie (przenoszenie z jednej platformy sprzętowej na inne) gier, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych.
Zespół zarządzających stanowią osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w branży, mający na koncie sukcesy wydawnicze i wieloletnie doświadczenie w branży i biznesie.
Dave Traeger pochodzi z Australii i jest w branży gier od 12 lat. W latach 2007-2011 sprawował funkcję dyrektora portali IndieDB oraz ModDB - największych serwisów dotyczących gier niezależnych. W latach 2011-2014 pracował przy portalu Desura, w którym odpowiadał za wydawanie gier. W roku 2015 działał w Humble Bundle, jednej z największych platform do dystrybucji cyfrowej jako Business Developer. Następnie w latach 2015-2017 w G2A jako Business Development Specialist. W przeszłości współdziałał także między innymi z IndieRoyale.com oraz Linden Labs (twórcami Second-Life). W trakcie swojej kariery pracował przy wydawaniu 5000 gier niezależnych. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Business Owner w No Gravity Games SA, a następnie zajął się rozwojem No Gravity Development.
Absolwent ISNS UW, z wykształcenia socjolog, z zawodu przedsiębiorca i menedżer kreatywnego IT. Grami zawodowo zajmuje się od 10 lat. Pierwsze studio deweloperskie otworzył w 2009 roku odchodząc z Telekomunikacji Polskiej. Stworzył kilkadziesiąt gier, symulacji i programów różnego typu, pracując m.in. dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, Parlamentu Europejskiego, PARP-u i klientów komercyjnych. Jeden z założycieli i członków zarządu No Gravity Games S.A, odpowiedzialny za produkcję gier i QA. Od listopada 2018 objął funkcję Prezesa Zarządu No Gravity Games i No Gravity Development.
W latach 2014-2018 Prodziekan i Dyrektor Programowy Wydziału Inżynierskiego AFiB Vistula oraz kierownik ścieżki specjalizacyjnej “Projektowanie gier komputerowych”. Zapalony gracz i edukator.
UDZIAŁOWCY NO GRAVITY DEVELOPMENT SP. Z O.O.
BUDOWANIE WARTOŚCI SPÓŁKI W CZASIE
Celem zarządu jest solidny wzrost wartości spółki w czasie. Pierwsza kampania crowdfundingu inwestorskiego na FindFunds.pl zakończyła się sukcesem przy wycenie 3,6 mln zł. Przy okazji udało nam się pozyskać strategicznego partnera wydawniczego - Qubic Games SA. I pierwsze efekty tej współpracy już widać. Po 10 dniach na rynku, gra Rekt! High Octane Stunts sprzedała się w 8888 sztukach, znacząco przekraczając pierwotne założenia sprzedażowe.
Dalsze budowanie wartości Spółki będzie oparte na powiększaniu portfolio gier. Działania biznesowe będą realizowane w dwóch kierunkach równocześnie: pozyskiwanie licencji od deweloperów i tworzenie własnych niskokosztowych gier w wybranych gatunkach.
Aby móc zrealizować te założenia planujemy do dwóch istniejących zespołów dewelopersko-portujących dodać jeszcze trzeci.
REKT! High Octane Stunts
Data premiery: 8 listopad 2019 Prognoza sprzedaży za pierwsze 12 msc: konsole: 40.000 szt. Realizacja: po 10 dniach od premiery gra sprzedała się w 8888 szt. egzemplarzy, realizując prawie 25% celu rocznego. Gra została bardzo dobrze przyjęta przebijając prognozy na premierę. Prace nad wersją na PC i pozostałymi konsolami rozpoczną się w I kw. 2020. |
REKT! High Octane Stunts to doskonale oceniana multiplayerowa gra wyścigowa, będąca skrzyżowaniem Rocket League, jazdy na deskorolce i absolutnie czystej frajdy. Elementem wyróżniającym grę jest niezwykła łatwość i płynność w wykonywaniu trików, co w znacznym stopniu ułatwia super realistyczna fizyka.
Gra znalazła się na liście najpopularniejszych gier na Nintendo Switch w pierwszym tygodniu po premierze. Zajęła siedemnaste miejsce na liście najlepiej sprzedających się gier cyfrowych. W drugim tygodniu gra znalazła się na 24 miejscu w rankingu globalnym najlepiej sprzedających się gier na Nintendo Switch:
Od prestiżowego portalu Nintendo Life Rekt
otrzymał doskonałą notę 8/10.
""Get Rekt!" is not something one
would expect to write or read in a professional video game review, but there is
truly no other conclusion we could end with. For the tiny asking price you get
a complete and charming single experience that will keep rewarding your efforts
with extra content that, in turn, helps to expand the multiplayer portion of
the game. Tight controls and enjoyable in-game physics seal the deal, and while
a more traditional racing mode would have been nice, what's on offer more than
justifies the low asking price.”
REKT! oferuje adaptacyjną szatę graficzną, która dostosowuje się do stylu gry, dzięki czemu oferuje wyjątkowe doświadczenie, którego gracze nie znajdą nigdzie indziej. REKT! ma ponad 20 zróżnicowanych modeli samochodów, które odblokowują się po wykonaniu kolejnych trików.
Platformy docelowe: PC, Switch, Xbox, PS4
- Wysokie miejsce na Appstorze w sekcji: Premium
- Ocena 86% (4,3 na 5) z 200 opinii użytkowników
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za stworzenie wersji gry w wersji PC i na pozostałe konsole
“Niemożliwa do nie polubienia. Jeśli szukasz wyróżniającej się zręcznościowej ścigałki, zdecydowanie warto spróbować!”
Pocket Gamer (wiodący i opiniotwórczy serwis o grach)
Rekt! High Octane Stunts w sklepie Nintendo.
Grasz? Sprawdź tutaj!
STRIKE FORCE KITTY
Data premiery: 29.11.2019 |
Strike Force Kitty to gra łącząca elementy RPG, gry platformowej i taktycznej z sympatyczną, przyjemną dla oka oprawą graficzną. Celem gracza jest odpowiednie przygotowanie wojowniczych kotów do walki, poprzez wzmacnianie ich cech i dobieranie odpowiednich strojów, nawiązujących do postaci znanych z popkultury, a następnie przeprowadzenie ich przez poziomy pełne niebezpieczeństw, ale i cennych skarbów.
- Gra w wersji PC otrzymała bardzo pozytywne oceny (Very Positive na Steam).
- Edycja na urządzenia z systemem Android może się pochwalić średnią ocen 84% od ponad 800 użytkowników.
- Liczba pobrań gry w wersji mobilnej - ponad 50 tysięcy.
- Szerokie zainteresowanie influencerów na platformie YouTube i innych.
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portu na konsolę Nintendo Switch.
Strike Force Kitty na Steam. Zobacz też trailer gry.
OFFROAD TRANSPORT SIMULATOR
Data premiery: Q4 2019 / Q1 2020 |
Usiądź za kierownicą ciężkich maszyn i realizuj dostawy towarów w najtrudniejszych terenach świata. Staw czoła trudnym warunkom terenowym i utrzymuj swoje pojazdy i sprzęt, aby skutecznie przewozić cenny ładunek na duże odległości! Uważaj, aby nie utknąć w błocie, ponieważ czas to pieniądz, a Twoja konkurencja nigdy nie zasypia!
Platformy docelowe: PC, Switch, Xbox, PS 4
- Gracze oczekują nowego wymiaru symulacyjnej rozrywki na wysokim poziomie, podobnej do tej oferowanej w symulatorze Spintires.
- Mała konkurencja na platformie Nintendo Switch.
- 10.000 osób posiada grę na liście życzeń platformy Steam.
- Zainteresowanie influencerów o zasięgu 5,5 mln obserwujących.
- Gra zostanie wydana jednocześnie na PC i Nintendo Switch.
- Negocjujemy wydanie gry w wersji pudełkowej.
Offroad Transport Simulator na Steam. Zobacz też trailer gry.
GOOD NIGHT, KNIGHT
Data premiery: Q1 2020 |
- Gra w wersji alfa dostępna jest w sprzedaży w serwisie itch.io, niebawem trafi do programu Early Access na Steam.
- Systematyczny przyrost dodania gry na listę życzeń na Steam świadczy o zainteresowaniu produktem przed premierą i wysokimi oczekiwaniami po debiucie.
- Produkcja idealnie nadaje się do przeniesienia na platformę Nintendo Switch, ze względu na proste, przystępne sterowanie.
- Szerokie zainteresowanie graczy w serwisach społecznościowych.
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji gry na konsolę Nintendo Switch i PC.
EGO PROTOCOL REMASTERED
Data premiery: styczeń 2020 |
- Gra zadebiutowała na Steam w 2016 roku, obecnie planowany jest port na konsolę Nintendo Switch.
- Ego Protocol może się pochwalić starannie przygotowaną, przykuwającą oko retro oprawą wizualną.
- Dzięki podziałowi na mniejsze poziomy, gra idealnie pasować będzie do stylu gry w przenośnym trybie Nintendo Switch.
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portu na konsolę Nintendo Switch wraz z jej lekkim odświeżeniem gry.
MAKE WAR
Data premiery: Q1 2020 |
- Edycja PC zadebiutowała w październiku 2019. Wcześniej dostępna była w programie Early Access, co wpłynęło pozytywnie na ostateczną jakość produkcji.
- W naszej opinii gra ma bardzo duży potencjał dla Nintendo Switch.
- Make War stworzone zostało przez Deqaf Studio, odpowiedzialne również za bardzo popularną produkcję Strike Force Kitty.
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portu na konsolę Nintendo Switch i wydanie gry.
DEATH’S HANGOVER
Data premiery: Q4 2019 / Q1 2020 |
Platformy docelowe: Switch, Xbox, PS4
- Bardzo pozytywne oceny wersji PC (ponad 280 recenzji użytkowników).
- Idealna gra na konsole z naciskiem na Nintendo Switch.
- Projekt od szanowanego i dobrze znanego studia Retro Army Limited.
- Wszystkie nowoczesne konsole do wydania.
- No Gravity Development będzie odpowiedzialne za przygotowanie portów konsolowych i wydanie gry..
W związku z dynamicznym rozwojem spółki i poszerzeniem zakresu działalności o nowe gry, bazowy harmonogram produkcji uległ zmianie. Aktualne plany wraz z przewidywaną liczbą sprzedanych sztuk i przychodów przedstawiamy poniżej.
Tytuł gry | Platformy docelowe | Data premiery | Planowana sprzedaż (1 rok) |
REKT! High Octane Stunts | PC, Switch, Xbox, PS4 | 08.11.2019 | 40 000 szt. |
Strike Force Kitty | Switch | 29.11.2019 | 15 000 szt. |
Offroad Transport Simulator | PC, Switch, Xbox, PS4 | Q4 2019/Q1 2020 | 30 000 szt. |
Death's Hangover | Switch, Xbox, PS4 | Q4 2019/Q1 2020 | 20 000 szt. |
Ego Protocol Remastered | Switch | Styczeń 2020 | 7 000 szt. |
Make War | Switch | Q1 2020 | 12 000 szt. |
Good Night Knight | PC, Switch, Xbox, PS4 | Q1 2020 | 50 000 szt. |
Anonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuDariusz Użarek
4 lata temuAnonim
4 lata temuMateusz Pastewka
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temu