HAJE sp. z o.o.
W Haje z pasją tworzymy gry samochodowe w oparciu o fizykę jazdy wysokiej jakości napisaną od podstaw pod Unreal Engine 4.
Piła, Polska
- media i rozrywka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 59
Dyskusja
Dokumenty
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
OPIS
Cel kampanii
800 000 - 1 000 000 zł
Wycena pre-money
10 000 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
160 - 200
Liczba nabytych udziałów
200
Udział % w kapitale
9,09%
%
Czas do zakończenia
Zakończone
Haje sp. z o.o.
Studio Haje w czerwcu 2019 rozpoczęło produkcję gry pt. Toge. W naszym operacyjnym biurze w Bydgoszczy tworzymy otwarty świat, który przeniesie graczy do Japonii - mekki driftingu i kultowych samochodów JDM.
Prace są zaawansowane, a sama gra jest w grywalnej formie. Pozyskany kapitał w ramach kampanii crowdfundingowej będzie przeznaczony na produkcję gry. Spółka obecnie prowadzi rozmowy z Koch Media oraz Milestone S.r.l. z Mediolanu, specjalistami od gier wyścigowych, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Spółka już teraz ma możliwość podpisania umowy z innym wydawcą na około 4 mln zł, jednak czekamy aż wszyscy wydawcy, z którymi prowadzimy rozmowy, przedstawią finalną ofertę.
Pozytywny odbiór wydawców świadczy o wysokim potencjale gry.
"We do think you have very talented people and physics you implemented is already great. We respect a lot what you are doing and we really think Toge have the potentiality to be a successful project."
Luisa Bixio Bordonaro, CEO Milestone
Poznaj nas - Haje
Haje to spółka założona przez Pawła Pilarczyka oraz Michała Kaweckiego, pasjonatów gier samochodowych z dużym doświadczeniem. Wspólnie stworzyliśmy międzynarodowy, siedmioosobowy zespół specjalistów z bardzo dużym doświadczeniem w konkretnych dziedzinach.
Paweł Pilarczyk
Współzałożyciel, pomysłodawca oraz dyrektor kreatywny
Sim racer od ponad 15 lat, pisał o grach wyścigowych dla miesięcznika Neo Plus. Od 2007 roku regularnie współpracował z Microsoftem przy marketingu gier z serii Forza Motorsport. Zwycięzca oraz organizator wielu wyścigów e-sportowych. Założył spółkę Haje wraz z Michałem Kaweckim, by spełnić marzenie o tworzeniu gier samochodowych. Wymagający, nastawiony na jakość i długoterminowe cele.
Michał Kawecki
Współzałożyciel oraz główny programista
Od 2009 roku pracuje jako programista gier, przez 9 lat w Vivid Games S.A. Był liderem w wielu projektach na różne platformy. Prywatnie twórca silnika fizycznego oraz graficznego w celu stworzenia własnej gry samochodowej. Technologię tworzenia gier poznał od podszewki oraz biegle posługuje się silnikiem do gier Unreal Engine 4. Zawsze stawia sobie wysokie cele i osiąga je z dużą dbałością o szczegóły.
Obecni udziałowcy
TOGE
Co oznacza Tōge? To miejsce narodzin driftingu - japońskie górskie serpentyny. Świat gry jest otwarty, to sieć dróg publicznych wśród malowniczych krajobrazów Japonii. Twoja kariera zaczyna się na legendarnym torze Ebisu, w mekce driftu. Po zakupie pierwszego używanego samochodu to Ty decydujesz, jaki kierunek rozwoju kariery wybierasz - DRIFT czy GRIP?
Są to dwa oddzielne tryby kariery, jeden dla fanów tradycyjnych wyścigów samochodowych, drugi – innowacyjny, skupiający się tylko na drifcie. Tōge jako jedna z pierwszych gier oferuje jazdę w parach wg zasad prawdziwych zawodów driftingowych.
W grze znajdą się bogate możliwości tuningu samochodu, zarówno mechaniczne, jak i wizualne, w tym również modyfikacje szczegółowego wnętrza samochodu, poszerzenia i tuning wizualny nadwozia.
Inspiracją dla naszej gry jest innowacyjny Test Drive Unlimited oraz „Drift King” Keiichi Tsuchiya z Best MOTORing, ojciec driftu oraz kierowca wyścigowy, zwycięzca wyścigu Le Mans 24h.
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way."
Keiichi Tsuchiya
Keiichi Tsuchiya
POTRZEBA RYNKU
Obecnie na rynku gier PC (a w szczególności na konsolach) nie ma wysokiej jakości gry o driftingu. Kanał YouTube o driftingu w grach TheSLAPTrain ma ponad 2 miliony subskrybentów, znacznie więcej niż podobne kanały o grach wyścigowych. Naszym celem jest wypełnienie tej niszy oferując grę wysokiej jakości. Ponadto większość fanów Forzy Horizon oczekiwało Japonii w czwartej odsłonie serii.
BIZNESPLAN
- Środki dotychczas wydane na produkcję to 400 000 PLN (w tym koszt prototypu, stworzonego zanim ruszyła produkcja gry w czerwcu 2019).
- Data wydania gry w Steam Early Access zależna jest od wydawcy, jednak wstępnie premierę planujemy na koniec 2020 roku, lub pierwsze półrocze 2021. Cena gry w fazie Early Access będzie na poziomie 19 € - 29 €.
- Minimalny cel sprzedażowy gry Tōge to 100 000 kopii. Wymagana ilość sprzedanych kopii by zwrócił się budżet gry to około 20 000 - 30 000 kopii.
- Powyższy poziom sprzedaży traktujemy jako zachowawczy poziom minimum, gdyż porównywalnie symulacja wyścigowa Assetto Corsa sprzedała się w ilości ponad 1 mln kopii na Steam wg SteamSpy, 2 mln łącznie z konsolami, pomimo że gra powstawała w zespole 5 osób, z początkowym budżetem 70 000 €.
- Po wydaniu wersji 1.0 zapewnimy ciągłe wsparcie gry, produkcję dodatków DLC (nowe samochody, tory) a po dobrym przyjęciu gry na PC, planujemy prace nad wersją na konsole następnej, dziewiątej generacji.
CELE ŚREDNIO I DŁUGOTERMINOWE
- Przekształcenie Haje na Spółkę Akcyjną do końca maja 2020.
- Złożenie wniosku o debiut na giełdzie New Connect do końca 2020 roku.
- Debiut na New Connect w Q1 / Q2 2021.
- Dywersyfikacja ryzyka poprzez stworzenie drugiej gry samochodowej, o mniejszej skali, opartej na mechanizmach wypracowanych przy produkcji Tōge.
- Produkcja Tōge 2.
- Długoterminowo - produkcja gier samochodowych wysokiej jakości na PC i konsole.
Zostań naszym udziałowcem i miej udział w naszym sukcesie!
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Sprawozdanie finansowe za 2018 rok
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuPiotr Bystrzejewski
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temu