Firma została założona w 2018 roku przez dwóch brodatych braci pracującymi wspólnie nad grami i aplikacjami rozrywkowymi od 12 lat.
W trakcie poprzednich swoich projektów zdobywali doświadczenie zarówno w produkcji, marketingu jak i sprzedaży gier. Poznali wszystkie elementy procesu wytworzenia i dystrybucji gier które podobają się graczom.
BeardedBrothers.games to niezależny wydawca i producent, z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych za pomocą "programmatic ads". Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom firma osiąga bardzo dobre rezultaty w samodzielnej promocji gier.
Spółka wygrała także konkurs w ramach programu Bridge Alpha NCBiR na przygotowanie oprogramowania analizującego rozgrywkę za pomocą data mining. W ramach dofinansowania projektu spółka otrzymała 800 tys. zł.
Zostań naszym udziałowcem i miej udział w naszym sukcesie!
Zespół
BeardedBrothers.games to ciężko pracujący i oddany tworzeniu zespół specjalistów doświadczonych w branży gier.
Zebrany zespół współpracował także ze sobą wcześniej przy różnych projektach, więc jest pewność że podoła wyzwaniom stawianym przez branże gier. To ludzie którzy wzajemnie sobie ufają i mają ten sam cel.
Łukasz Skrzypkowski
PRODUKCJA
Doświadczony manager, w ostatnim czasie nadzorował 6 projektów gier, w tym Biker Garage: Mechanic Simulator. W przeszłości współtworzył No Gravity Games S.A. oraz prowadził projekty aplikacji. Specjalista od widoczności produktów i rozwoju społeczności. Twórca filmów promocyjnych.
Darek Skrzypkowski
SPRZEDAŻ
Specjalista od reklam i sprzedaży. Były CEO oraz współzałożyciel No Gravity Games S.A. Pracował przy projektach gier mobilnych, F2P, PC, konsolowych oraz planszowych. Przedsiębiorca, na koncie ma ponad 30 wyprodukowanych i wydanych gier. W przeszłości producent, grafik, programista.
Inwestor
SPEEDUP VENTURE CAPITAL GROUP
Fundusz inwestujący w firmy technologiczne na wczesnych etapie rozwoju zainteresowany projektami z centralnej i wschodniej Europy. Wspiera projekty w drodze do podbicia globalnych rynków.
Produkcja
OLAF - PROGRAMISTA
Biker Garage / Underground Mechanic
4 lata doświadczenia w Unity. Poprzednio w de4play, gdzie pracował indywidualnie nad projektami gier indie.
ULA - PROGRAMISTA
Be the Ruler
7 lat doświadczenia w programowaniu i projektowaniu gier. Poprzednio pracowała głównie nad grami casual i HOPA w House of Fables.
KAMIL - GRAFIK 3D
Biker Garage / Underground Mechanic
Grafik 3D z 3 letnim doświadczeniem w tworzeniu modeli. Lead graphic artist w projekcie Biker Garage.
AGA - GENERALISTA
Biker Garage / Underground Mechanic
Grafik 2d z 10 letnim doświadczeniem, obecnie dokształcająca się na stanowisku generalisty (odpowiada za grafiki 3d otoczenia w Biker Garage).
EMILIA - GRAFIK 2D
Be the Ruler
Ilustrator z 8 letnim doświadczeniem. W przeszłości pracowała w Moonriste Interactive, House of Fables i Cobble Games.
RAFAŁ - SCENARZYSTA
Be the Ruler
Poprzednio project manager (np Apparition, Body of Evidence) w No Gravity Games S.A. Przed pracą w branży gier pracował jako dziennikarz oraz tłumacz języka angielskiego.
Struktura udziałowa
Gra wydana - Biker Garage
Biker Garage to symulator mechanika motocyklowego skierowany do wszystkich fanów gier symulacyjnych. Jest to flagowy produkt BeardedBrothers.games. Gra została wydana w wersji PC dnia 29.11.2019, jest ciągle aktualizowana. Obecna wersja gry zostanie sportowana na konsole oraz wydana na Nintendo Switch, Xbox Onez na PS4 w 2021. Trwają zaawansowane rozmowy z Koch Media w sprawie dystrybucji pudełkowej wersji konsolowych. Gra uzyskała pozytywne recenzje graczy na Steam (76% pozytywnych recenzji).
Przychód z gry od grudnia 2019 wynosi 352 860,51 zł, a szacowany całkowity przychód wersji PC do końca 2020 roku wynosi 682 935,38 zł. Mechanizmy rozgrywki Biker Garage mogą zostać użyte do kolejnych gier symulacyjnych które spółka planuje stworzyć.
Be the Ruler to proceduralnie generowana gra decyzyjna o byciu królem, skupiona na wyborach moralnych oraz na zarządzaniu państwem. W trakcie rozgrywki gracz będzie podejmował decyzje dotyczące stanu państwa, wojen, handlu, inwestycji, rodziny, praw czy relacji z przedstawicielami kościoła.
Gracz wcieli się w dynastię panującą, której będzie musiał zapewnić kontynuację. Celem gracza w rozgrywce jest zjednoczenie Anglii i odparcie inwazji Wilhelma Zdobywcy.
Produkcja zmierza obecnie do finalnej wersji beta na której zostaną przeprowadzone testy z graczami. W ramach tworzenia projektu został zbudowany rozwojowy silnik do gier decyzyjnych, który będzie można wykorzystać w kolejnych projektach firmy.
Underground Mechanic to nowa produkcja z cyklu symulatorów. Będzie to gra w której gracz wcieli się w mechanika samochodowego, który naprawia i tuninguje samochody do nielegalnych miejskich wyścigów. Graczowi umożliwimy także start w nocnych wyścigach po mieście samochodem który sam zbudował.
Planowana premiera - wersja PC w roku 2021, wersje konsolowe w roku 2022.
Spółka planuje także nowy projekt z gatunku symulatorów. Plan wydania tego projektu to rok 2021 na PC i konsole.
Rynek gier - Sprzedaż
Konsole
W strategii sprzedaży produktów spółki ważnym elementem jest dystrybucja na konsole (Nintendo Switch, Xbox One, Playstation 4 oraz na konsole nowej generacji). Rynek sprzedaży gier na konsole jest większy od rynku gier na PC, oraz w bardzo ograniczonym zakresie występuje na nim piractwo. Jest także na nim mniejsza konkurencja ze względu na większą barierę wejścia dla twórców.
Portowanie
Ultimate Games S.A.
Spółka będzie współpracować z Ultimate Games S.A., doświadczonym wydawcą gier na konsole w zakresie portowania i dystrybucji gier na tych platformach.
Reklama i sprzedaż
Budując społeczność wokół gry spółka wykorzystuje unikalne umiejętności w zakresie programmatic ads, wykorzystując do tego platformę Facebook. Nasze działania opierają się doświadczeniu w budowaniu grup odbiorców reklam, wiedzy w jaki sposób aktywizować użytkowników już zainteresowanych produktem oraz jak skutecznie pozyskiwać nowych potencjalnych klientów do naszych baz mailowych.
Dzięki takiemu podejściu spółka może nie tylko konwertować pozyskanych potencjalnych klientów na wishlisty, ale skutecznie sprzedawać grę w okresie popremierowym oraz wspierać wcześniej pozyskaną bazą użytkowników kolejne premiery.
W ten sposób BeardedBrothers.games wypromowało autorski projekt Biker Garage oraz jako podwykonawca hybrydową grę planszową Beyond Humanity: Colonies i przeprowadziliśmy dla nich skuteczną kampanię reklamową dzięki której pozyskali 410 000 USD na Kickstarterze.
BeardedBrothers.games w liczbach
Przychód w 2019
266 tys. zł.
Przychód w 2020 (prognoza)
1,4 mln zł
Przychód w 2021 (prognoza)
2,9 mln zł
Premiery w 2021
3 nowe gry
Spółka również posiada akcje spółki notowanej na NC o wartości rynkowej 1,75 mln zł ( stan na dzień 25.05.2020).
Cele 2020-2023
Zostań naszym udziałowcem i miej udział w naszym sukcesie!
Anonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temu