Raccoons Studio sp. z o.o.

Raccoons Studio to firma zależna od BeardedBrothers.games. W strategii sprzedaży produktów spółki najważniejszym elementem jest produkcja na konsole.
Warszawa, Polska
  • media i rozrywka
  • , gry wideo
  • Opis
  • Inwestorzy 50
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

Raccoons Studio sp. z o.o.

Śniadeckich 17, Warszawa, Polska

KRS: 0000858323 | NIP: 7010995933 | REGON: 386940215

https://www.raccoons.studio
  • Udostępnij:
Cel kampanii
960 000 - 1 200 000 zł
Wycena pre-money
12 000 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
80 - 100
Liczba nabytych udziałów
100
Udział % w kapitale
9,09% %
Czas do zakończenia
Zakończone

O nas



Raccoons Studio to firma zależna od BeardedBrothers.games założona w 2020 roku. W strategii sprzedaży produktów spółki najważniejszym elementem jest produkcja na konsole (Nintendo Switch, Xbox One, Playstation 4 oraz na konsole nowej generacji). 

Rynek sprzedaży gier na konsole jest większy od rynku gier na PC, oraz w bardzo ograniczonym zakresie występuje na nim piractwo. Jest także na nim mniejsza konkurencja ze względu na większą barierę wejścia dla twórców do czego Raccoons Studio jest juz przygotowane. Stategia działania studia skupia się na zagospodarowaniu rynku mniejszych projektów deweloperskich do których będą powoływane odpowiednie zespoły co pozwoli na szybkie dostosowanie się do potrzeb odbiorców i wydawców zewnętrznych. To skolei ma na celu szybsze wpisywanie sie produkcji w rynkowe trendy. Organizacja tego typu produkcji wymaga zarówno zebrania wyspecjalizowanego zespołu oraz specyficznego i elasycznego podejścia w zarządzaniu, aby finalnie móc maksymalizować możliwości sprzedażowych gir i usług we wspomnianym obszarze rynkowym. Jest to także jednym z głównych powodów wydzielenia spółki zależnej od dużego producenta jakim jest BeardedBrothers.Games. 

Spółka będzie realizować zlecenia w zakresie portowania i współtworzenia gier. Raccoons Studio planuje debiut giełdowy na rynku New Connect.


Zespół

Jakość zespołu studia zajmującego się produkcją gier jest jego kluczowym aktywem. Raccoons Studio to inicjatywa stworzona przez zespól pasjonatów produkcji gier, który zebrał się pod skrzydłami BeardedBrothers.Games. Świetnie sprawdza się w produkcji konsolowych wersji gier dlatego priorytetem jest tworzenie wersji gier na konsole, a dopiero na późniejszym etapie wersji PC.


Łukasz Skrzypkowski

CEO

Doświadczony manager, w ostatnim czasie nadzorował 6 projektów gier, w tym Biker Garage: Mechanic Simulator. W przeszłości współtworzył No Gravity Games S.A. oraz prowadził projekty aplikacji. Specjalista od widoczności produktów i rozwoju społeczności.

W skład organizacji pracującej na sukces Raccoons Studio wchodzą:

ZESPÓŁ UNITY 3D - 4 osoby

ZESPÓŁ GRAFIKÓW 3D - 2 osoby

OUTSOURCE - 4 osoby


PLAN ROZWOJU

  1. UTWORZENIE I ROZWÓJ KOMPETENCJI ZESPOŁU ZAJMUJĄCEGO SIĘ PORTOWANIEM GIER
  2. POZYSKANIE DODATKOWEGO KAPITAŁU NA ROZWÓJ I ZWIĘSZENIE SKALI DZIAŁALNOŚCI
  3. POWIĘKSZENIE ZESPOŁU O 2 NOWE OSOBY
  4. PRODUKOWANIE DO 6 GIER ROCZNIE
  5. WPROWADZENIE SPÓŁKI NA NEW CONNECT W IV kw. 2021
  6. WSPÓŁPRACA Z WYDAWCAMI GIER
  7. PRODUKCJA GIER MULTIPLATFORMOWYCH

STRUKTURA SPÓŁKI



Głównymi udziałowcami Raccoons Studio są BeardedBrothers.Games sp. z o.o. oraz Aspesi Investments LTD.
BeardedBrothers.Games to niezależny wydawca i producent specjalizujący się w produkcji symulatorów oraz dużych produkcji gier typu indie, która swój debiut na New Connect będzie miała w 2021. 

Spółka Raccoons Studio złoży wniosek o wprowadzenie na New Connect do końca maja 2021 przy lockupie na akcjach wydanych w zamian za 70 proc. istniejących obecnie udziałów na okres 12 miesięcy od debiutu giełdowego. 

PROGNOZA PRZYCHODÓW

Spółka planuje osiągnąć sprzedaż gier na poziomie średnim 10 000 zł miesięcznie per gra, co już po pierwszym roku pozwoli na finansowanie dalszych produkcji z przychodów ze sprzedaży. 

Planowany przychód w 2021 to 500 000 zł, a w 2022 to 1 000 000 zł.

Głównym kanałem sprzedażowym będzie Nintendo Switch oraz inne konsole, w tym nowych generacji. Dalsze plany spółki to zwiększanie ilości projektów prowadzonych równolegle oraz rozwijanie nowych gier w ramach franczyz najpopularniejszych tytułów.
Spółka planuje także oferowanie usług jako podwykonawca w zakresie portowania gier, zwłaszcza większych tytułów, w celu rozwoju zespołu oraz zabezpieczenia przychodów. Spółka zakłada, że 30% przychodów spółki będzie pochodziło ze zleceń.


Podział na tytuł produkcji

Struktura przychodów 2021



Struktura przychodów 2022



Gry w produkcji

Storage Hunter Simulator





Gra w której gracz ma za zadanie wziąć udział w licytacji porzuconych magazynów. Jego zadaniem jest odpowiednie oszacowanie wartości rzeczy znajdujących się w pomieszczeniu. Wygrywa ten, kto zarobi najwięcej. Lokalizacje i licytujący mogą sprawić graczom nie jedną
niespodziankę.

PLANOWANA DATA PREMIERY: STYCZEŃ 2021

Let's Go Nuts 2




To kontynuacja imprezowej gry platformowej o uroczych wiewiórkach. W 2 części będzie ich jeszcze więcej. Pojawią się także nowe poziomy, a animacje postaci zostaną ulepszone co sprawi, że zbieranie orzechów z futrzanymi przyjaciółmi sprawi jeszcze więcej przyjemności.

PLANOWANA DATA PREMIERY: STYCZEŃ 2021

Zoomba




Symulator nieznośnego robota sprzątającego, którym możemy sterować i psocić. Mamy możliwość zdemolowania wszystkiego co jest w domu, a nie tylko na podłodze. Im więcej szkód wyrządzimy tym więcej punktów zdobędziemy. Mamy również możliwość pojedynków online.

PLANOWANA DATA PREMIERY: MARZEC 2021

Cyber Runner




Gra zlokalizowana w klimacie cyberpunk. Założeniem gry jest jak najszybsze dostarczanie nielegalnych przesyłek tak by unikać policji. Utrudnieniem w grze jest zmiana grawitacji tak, że sufit nagle zmienia się w podłogę, albo ścianę.

PLANOWANA DATA PREMIERY: CZERWIEC 2021

Racer




Gra wyścigowa z kilkunastoma rodzajami pojazdów, które możemy ulepszać i kilkoma rodzajami torów do wyboru, na których możemy robić różnego rodzaju tricki takie jak podskoki, czy obroty w powietrzu. Mamy możliwość ścigania się z wirtualnymi przeciwnikami, albo ze znajomymi online i wspólnie na jednej konsoli. Gra charakteryzuje się przyjazną grafiką low-poly.

PLANOWANA DATA PREMIERY: SIERPIEŃ 2021

Sokker.org (Gra zlecona)




Spółka będzie współtworzyć nową edycję znanego menadżera internetowego Sokker.org. Raccoons Studio będzie odpowiedzialne za przeniesienie gry na silnik Unity.

Pobierz teraz pierwszy dokument:

Odpis KRS

Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.