Studio Vector
Studio Vector to innowacje i najnowsze technologie w zarządzaniu nieruchomościami, optymalizacji procesów, analizy danych i automatyki nieruchomości!
Świdnica, Polska
- informatyka
- , gry wideo
Opis
Inwestorzy 31
Dyskusja
Dokumenty
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
OPIS
Studio Vector sp. z o.o.
Rynek 10, Świdnica, Polska
KRS: 0000688200 | NIP: 8842780190 | REGON: 367664690
www.studiovector.plCel kampanii
1 995 000 - 2 100 000 zł
Wycena pre-money
21 000 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
285 - 300
Liczba nabytych udziałów
300
Udział % w kapitale
9,09%
%
Czas do zakończenia
Zakończone
O nas
Studio Vector jest spółką technologiczną skoncentrowaną na realizacji innowacyjnych aplikacji wspomagających zarządzanie nieruchomościami (Vitrual Building Simulator Business), aplikacji edukacyjnych dla uczelni wyższych oraz firm szkoleniowych wspomagających proces nauczania zarządzania nieruchomościami (Virtual Building Simulator Education).
W ramach szerokiego rozwoju zamierzamy wprowadzić na rynek gamingowy grę symulacyjno-strategiczną Building Mogul Online, a kolejnym krokiem w rozwoju oferty produktowej będzie wprowadzenie na rynek innowacyjnej platformy BIM Vector, która będzie unikalnym narzędziem digitalizacji rynku zarządzania nieruchomościami.
Jednym z kluczy naszego sukcesu jest zgromadzenie kadry o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu nieruchomościami, ekspertów wyspecjalizowanych w zakresie optymalizacji procesów, analizy danych, automatyki budynkowej i nowych technologii, którzy doskonale rozumieją potrzeby rynku nieruchomości, opracowując produkty o innowacyjnym przełomowym charakterze. Kompetencje poparte międzynarodowymi certyfikatami przekładają się na efekty naszej pracy - nasze produkty i usługi, które spotkają się z zainteresowaniem oraz uznaniem polskich i międzynarodowych partnerów.
Pod koniec 2020 roku zostaliśmy także Laureatem Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2020 w kategorii: Innowacyjne technologie Przyszłości. Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, na które czeka rynek wytyczając jednocześnie nową jakość w obszarze, w którym jesteśmy ekspertami. Tworzymy odpowiedź na potrzeby perspektywicznego segmentu rynku digitalizacji sektora nieruchomości.
Kadra zarządzająca
Tadeusz Brach
Chief Executive Officer
- 40+ lat doświadczenia w zarządzaniu portfelami nieruchomości (m.in. PZU, Dipservice)
- Wykładowca SGH w Warszawie i ekspert rynku nieruchomości posiadający międzynarodowe certyfikaty branżowe CCIM i IREM
Przemysław Jastrzębski
Chief Financial Officer
- 15+ lat doświadczenia w bankowości inwestycyjnej i korporacyjnej w największych polskich bankach
- Pracując w Santander Bank Polska i Banku Pekao prowadził transakcje IPO/M&A o łącznej wartości kilku miliardów złotych
Marcin Olczak
Chief Product Officer
- Wieloletnie doświadczenie jako producent technologii i doradca w branży IT. Przez wiele lat kierował pionem IT na jednej z największych uczelni wyższych w Polsce.
- Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w technologii wirtualnej rzeczywistości oraz ponad 10-letnie w rozwoju mechaniki i treści gier edukacyjnych oraz symulatorów.
Kadra doradcza
Prof. Bartosz Grucza
Doradca ds. projektów
- 20+ lat doświadczenia w zarządzaniu projektami i działalności naukowej
- Kierownik Katedry Badań nad Infrastrukturą i Mobilnością w SGH w Warszawie
- Kierownik projektów w dziedzinie zarządzania projektami, w tym finansowanymi ze środków UE
- Autor szeregu publikacji i popularnych podręczników z zakresu zarządzania i zarządzania projektami.
Dr Hubert Anysz
Doradca ds. Al/ML
- 15+ lat doświadczenia w działalności naukowej i doradczej
- Pracownik naukowy Wydziału Inżynierii Lądowej na Politechnice Warszawskiej. Ekspert naukowy w zakresie sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia
Prof. Marek Bryx
Doradca ds. nauki
- 40+ lat doświadczenia naukowo-dydaktycznego. Kierownik Katedry Miasta Innowacyjnego w SGH w Warszawie
- Posiada wieloletnią praktykę biznesową w projektach związanych z inwestycjami na rynku nieruchomości (kilkadziesiąt projektów badawczymi w obszarze rewitalizacji miast)
- Autor ponad 120 oryginalnych publikacji oraz kilkuset ekspertyz dotyczących rynku nieruchomości
Aleksander Szalecki
Doradca ds. inwestycji
- 10+ lat doświadczenia jako doradca w projektach inwestycyjnych i badawczych o wartości ponad 1 mld PLN
- Co-founder i inwestor w start-upach z obszaru nowych technologii, współzałożyciel Komitetu VC przy Krajowej Izbie gospodarczej
Struktura udziałów
Aktualna struktura udziałowców Studio Vector Sp. z o.o.
Przewidywana struktura udziałowców Studio Vector Sp. z o.o. po zakończeniu kampanii
Produkty
Gra strategiczno-symulacyjna dla branży edukacyjnej
- Symulator dla wyższych uczelni i firm szkoleniowych realnie odwzorowujący realia zarządzania nieruchomościami, obejmujący specjalnie opracowane, edukacyjne scenariusze gry
- Atrakcyjna, innowacyjna formuła nauczania / szkolenia oraz testowania postępów w nauce
- Produkt stanowiący odpowiedź na trend do digitalizacji nauczania oraz oczekiwania młodego "cyfrowego" pokolenia
- Efektywne kształcenie oraz sprawdzanie wiedzy studentów w obiektywny i wystandaryzowany sposób
- Wysoka jakość merytoryczną produktu zapewniona przez najwyższej klasy specjalistów rynku real estate
Klienci:
Uczelnie wyższe, firmy szkoleniowe, podmioty zarządzające nieruchomościami
Unique selling points:
- Nowoczesna metoda nauczania zdalnego
- Atrakcyjna forma szkolenia dla "cyfrowego" młodego pokolenia
- Łatwa skalowalność biznesu szkoleniowego
System sprzedaży :
- Sprzedaż oparta w ramach subskrypcji
- Sprzedaż online oraz za pośrednictwem partnerów handlowych
- Promocja poprzez landing page, social media, wydarzenia branżowe
- Przedsprzedaż II/III kw. 2021, sprzedaż regularna koniec III kw. 2021
- Aktualnie trwają rozmowy z Asseco Polska odnośnie możliwości powołania wspólnej spółki do promocji i dystrybucji symulatora
Zainteresowani partnerzy — dystrybutorzy na rynku edukacyjnym:
Oferta dla firm:
- Indywidualna oferta dla firm zarządzających portfelami nieruchomości oparta na realistycznym odwzorowaniu budynków klienta i dedykowanych scenariuszach gry.
- Wbudowana baza wiedzy i wewnętrzny system certyfikacji oparty na ocenie różnych obszarów kompetencji.
- Uwzględnienie aspektów związanych z optymalizacją nieruchomości (m.in. zużycie mediów, stan techniczny.
- Symulator umożliwia pracownikom podnoszenie kwalifikacji w innowacyjnej, atrakcyjnej formie rozgrywki w wirtualnym świecie, a ponadto stanowi wsparcie procesów onboardingu oraz narzędzie integracji pracowników poprzez wspólne wyzwania
Logo przykładowej sieci tylko do celów wizualizacji
Klienci:
- Firmy zarządzające portfelami nieruchomości komercyjnych, sieci franczyzowe, samorządy, korporacje
Unique selling points:
- Możliwość szkolenia własnego personelu na realnie points : odwzorowanych w symulatorze własnych nieruchomościach
- Narzędzie do team building
System sprzedaży:
- Opłata za stworzenie wersji dedykowanej + subskrypcja
- Sprzedaż online oraz za pośrednictwem wyspecjalizowanych key account managerów
- Promocja przez organizacje branżowe, social media, wydarzenia online
- Przedsprzedaż II/III kw. 2021, sprzedaż regularna koniec III kw. 2021
Zainteresowani klienci, z którymi Spółka podpisała listy intencyjne:
Gra typu MMO tycoon na globalny rynek gamingowy
Buduj hotele, prowadź szkoły, projektuj centra sportowe. Analizuj, aktualizuj, optymalizuj, zarabiaj. Zarządzaj wszystkimi swoimi nieruchomościami w stale zmieniającym się świecie sandbox online. Rywalizuj i zawieraj sojusze z innymi graczami. Wpływaj na rozwój miasta. Zbuduj swoje imperium nieruchomości online.
Potencjał komercyjny:
- Pierwsza na rynku gra typu tycoon w trybie Massive Multiplayer, dla miłośników gier typu Tycoon/4X/M MO
- Rozbudowa gry o nowe typy biznesu oraz zakupy w aplikacji
- Implementacja realnych obiektów (urządzenia techniczne konkretnych producentów, realne budynki itp.) i lokowanie produktów
- Model biznesowy:
- GAAP — sprzedaż gry
- GAAS:
- Mikropłatności
- Subskrypcje
- Asset market
Założenia sprzedażowe:
Scenariusze sprzedaży | Wartość sprzedaży (12 miesięcy) |
Pesymistyczny — 20 tys. kopii rocznie | 488.600 USD |
Średni — 60 tys. kopii rocznie | 1.465.800 USD |
Dobry — 100 tys. kopii rocznie | 2.443.000 USD |
* Przeciętna cena sprzedaży 34,90 USD; wartość sprzedaży pomniejszona o prowizję Steam w wysokości 30%. Szacunki nie uwzględniają zaangażowania międzynarodowego wydawcy oraz sprzedaży GAAS Early access w IV kw 2021, sprzedaż regularna w I kw. 2022
BIM VECTOR
Platforma do zarządzania i optymalizacji budynków
Platforma technologiczna do analizy i optymalizacji nieruchomości przez bezpłatne oraz płatne aplikacje, za pomocą których użytkownik otrzyma dostęp do zasilanego algorytmami Al systemu rekomendacji optymalizacyjnych.
Autonomizacja zarządzania nieruchomością
Połączenie funkcji: doradcy online w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz marketplace łączącego popyt z podażą na rynku nieruchomości. Unikatowy koncept wsparcia on-line w zarządzaniu nieruchomościami z zaawansowanymi rozwiązaniami z obszaru AI, loT, machine learning.
Uproszczony model działania.
Klient:
- Klient rejestruje się na platformie z dostępem do podstawowego zestawu aplikacji (opcjonalnie dodaje do pakietu aplikacje płatne)
- Klient korzystając z aplikacji dokonuje analizy wybranego obszaru zarządzania nieruchomością i otrzymuje rekomendację optymalizacji wraz z propozycją najkorzystniejszego zakupu usługi lub produktów od partnerów platformy (dostawcy zarejestrowani na platformie). Platforma umożliwia zawarcie umowy kupna on-line
- Klient dokonuje zakupu usługi lub produktu na platformie
Dostawca:
- Dostawca produktów, usług lub aplikacji zawiera umowę z platformą
- Dostawca wprowadza na platformę swoje produkty. W pierwszej fazie dostawcy będę weryfikowani ogólnie dostępnymi metodami — w przypadku dużych uznanych firm np. dostawcy energii (Innogy, PGE etc.) nie będzie to realizowane. W trakcie życia dostawcy na platformie podlegać będzie on stałemu monitoringowi jakości
- Dostawca realizuje transakcje na platformie za co płaci prowizję
Rynek:
Wartość rynku Facility Management w skali globalnej: 630 mld EUR
Wartość rynku Facility Management w Polsce: 18 mld EUR
Wzrost liczby innowacji w zakresie rozwiązań platform-to-connect: + 292%
Wartość rynku Facility Management w Polsce: 18 mld EUR
Wzrost liczby innowacji w zakresie rozwiązań platform-to-connect: + 292%
Zarządcy - Uczestnicy rynku Facility Management, tj. podmioty zarządzające nieruchomościami własnymi lub na zlecenie - strona popytowa marketplace
Dostawcy - Firmy oferujące rozwiązania i produkty dla rynku zarządzania nieruchomościami - strona podażowa marketplace
Deweloperzy - Zewnętrzni deweloperzy aplikacji, zainteresowani ich oferowaniem na platformie
Selling points:
- Polski rynek o wartości co najmniej kilkuset milionów złotych, który do tej pory nie został zdigitalizowany i przeniesiony do sieci
- Innowacyjna odpowiedź na szybko rosnące potrzeby optymalizacji kosztowej dużych portfeli nieruchomości (biura, obiekty handlowe, itp.)
- Elastyczność i skalowalność koncepcji
- Stosunkowo wysokie bariery wejścia - koncept nie jest prostym marketplace I wymaga połączenia eksperckiej wiedzy I doświadczenia z rynku real estate oraz rozwiązań IT
Plany rozwojowe
Przychody
Szacunkowe przychody
Szacunkowe przychody w podziale na produkty**
TEZY INWESTYCYJNE
- Zdywersyfikowana firma technologiczna u progu komercjalizacji innowacyjnych produktów
- Profesjonalna kadra, łącząca wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości oraz IT
- Trendy rynkowe sprzyjające rozwiązaniom on-line w obszarach edukacji zarządzania nieruchomościami
- Spółka działa w perspektywicznym segmencie rynku digitalizacji sektora nieruchomości
Dodatkowe informacje
Udziały należące do Tadeusz Bracha, Piotra Nowakowskiego oraz spółki Flash Ventures zostaną objęte umową typu lock-up na okres 12 miesięcy od debiutu na giełdzie.
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Studio Vector sp. z o.o. - aktualny eKRS
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temuAnonim
3 lata temu