Red Dev Studio sp. z o.o.

Naszą misją jest zapewnienie globalnej rozrywki mobilnej na najwyższym poziomie wyróżniającej się oryginalnością koncepcji i stylem graficznym.
Olsztyn, Polska
  • technologie mobilne
  • , media i rozrywka
  • Opis
  • Inwestorzy 22
  • Dyskusja
  • Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
  • Dokumenty
  • OPIS

Red Dev Studio sp. z o.o.

Marka Kotańskiego 6, Olsztyn, Polska

KRS: 0000613564 | NIP: 7393884352 | REGON: 364223726

http://www.reddevstudio.com
  • Udostępnij:

Podsumowanie kampanii

Podsumowanie I poł. 2017

Drodzy Inwestorzy,

od czasu zakończenia kampanii crowdfundingowej minęły cztery miesiące. Dziękujemy za okazane zaufanie i dofinansowanie naszego studia deweloperskiego. Chcemy podzielić się z Wami tym co w tym czasie zrobiliśmy. Zebrane w kampanii środki przeznaczyliśmy na produkcję i rozwój trzech gier Professor Madhouse, Down To Hell, The Station oraz marketing tych tytułów. Przez ostatnie cztery miesiące prowadziliśmy aktywne działania produkcyjne, których efektem są:

THE STATION

Gotowe grafiki dla poszczególnych modułów stacji, grafiki wszystkich postaci i większość z grafik interfejsu (w tej grze bardzo ważne, bo polega ona na zarządzaniu stacją), grywalny wczesny prototyp gry, na którym testujemy poszczególne mechaniki.


PROFESSOR MADHOUSE

Ulepszenia grafiki poprzez dodanie elementów poprawiających wizualnie grę (filtry, światło, elementy tła). Posiadamy także gotowy grywalny prototyp obejmujący wszystkie lokacje. Aktualnie trwają prace nad udźwiękowieniem gry i wspomnianą wyżej poprawą jakości grafiki.


DOWN TO HELL

Podjęliśmy prace służące rozbudowie scenariusza, opracowaniu kompletnego zestawu grafik, obejmujących elementy tła i przedmioty oraz mechanizmy występujące w grze, a także postacie przeciwników. Posiadamy działający prototyp pokazujący grafiki w ruchu, który aktualnie testujemy pod kątem wydajności silnika w zależności od liczby postaci na ekranie oraz zastosowanych efektów graficznych (filtry i efekty cząstkowe). Podjęliśmy decyzję o zmianie platformy, na której chcemy wydać grę, z mobilnej na PC/Mac, ze względu na charakter gry, który bardziej pasuje do platform stacjonarnych. W przyszłości planujemy wdrożyć grę na konsole stacjonarne, a następnie na platformy mobilne.


CO U NAS SŁYCHAĆ POZA TYM:

Negocjujemy podjęcie współpracy z Fat Dog Games w zakresie wydawania naszych gier, którym bardzo spodobały się nasze obecne produkcje, nad którymi pracujemy.

Złożyliśmy wniosek o dofinansowanie z UE w ramach programu GameINN, projekt:

„Przeprowadzenie badań przemysłowych i eksperymentalnych prac rozwojowych celem stworzenia innowacyjnego silnika GenX zwiększającego potencjał naukowo-komercyjny polskiego sektora gier oraz znajdującego zastosowanie podczas społecznościowych symulacyjnych badań naukowych i tworzenia gier”. Wniosek przeszedł pozytywnie etap oceny formalnej.

W dniach 28-30 lipca 2017 wzięliśmy udział w zawodach Slavic Game Jam 2017 rozgrywanych w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, podczas których łącznie powstało 80 produkcji. My także stworzyliśmy swój grywalny prototyp gry „Liquor Store” oparty na schemacie memory-game.

Nawiązaliśmy współpracę z Orbital Knight i Huuuuge Games.

Zmieniliśmy grafikę do Powertris na „flat design”, która już została wstawiona do gry, dodajemy możliwość zapisu wyników na liście globalnej, co pozwoli porównać swoje wyniki z osiągnięciami innych graczy. Gra wkrótce będzie dostępna na platformach iOS i Android.



Zaprojektowaliśmy nową grafikę do Patience Patterns i zmieniliśmy nazwę gry na XOR, aby była bardziej dostosowana na rynek azjatycki, na który chcemy wejść z grą.


Nasz zespół liczy już 9 osób.

NAJBLIŻSZE PREMIERY:

1. Professor Madhouse - wrzesień 2017

2. Down To Hell - październik 2017

3. The Station - grudzień 2017

Z uwagi na czasowe skupienie się na wdrożeniu zmian graficznych do Powertrisa i XOR, zasugerowanych przez wydawcę, musielismy przesunąć premierę gier Down To Hell, Professor Madhouse i The Station o miesiąc.

Cel kampanii
100 000 - 500 000 zł
Wycena pre-money
5 600 000 zł
Liczba udziałów w ofercie
39 - 196
Liczba nabytych udziałów
85
Udział % w kapitale
3,73% %
Czas do zakończenia
Zakończone


Dynamika rozwoju rynku gier mobilnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest aktualnie większa niż w krajach Europy Zachodniej, o czym świadczy średnie tempo wzrostu o 7% rocznie (względem 4% rocznie).



Źródło: newzoo GAMES (2016 Global Games Market Report, June 2016)



Źródło: newzoo GAMES (2016 Global Games Market Report, June 2016)

W Polsce w tym samym czasie na tle pozostałych krajów w regionie odnotowano aż 7% wzrost, co świadczy o dużym potencjale rynku m.in. dzięki powszechnemu dostępowi do nowoczesnych smartfonów i tabletów przez coraz więcej osób (wymiana starych urządzeń, promocje u operatorów, poprawa sytuacji materialnej). Obecnie około 80% wydatków na aplikacje kupowane za pośrednictwem iOS czy Google Play, stanowią wydatki na gry.

Rynek światowy w liczbach 






Źródło: newzoo GAMES (2016 Global Games Market Report, June 2016)

Rynek polski w liczbach






Źródło: PwC (Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce w 2016-2020, wrzesień 2016)

Zgodnie z szacunkami agencji Newzoo, w okresie 2015-2019 segment gier mobilnych wzrośnie o blisko 50%, co sprawia że jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w tej branży.



Źródło: newzoo GAMES (2016 Global Games Market Report, June 2016)

Pozyskane finansowanie - runda A



Kim jesteśmy i co już zrobiliśmy

Red Dev Studio to młode i prężnie rozwijające się studio, zajmujące się produkcją gier na urządzenia mobilne. Zanim spółka została formalnie zarejestrowana, zespół zdążył wyprodukować kilka wciągających gier logiczno - zręcznościowych.

Powertis



Powertris to połączenie dwóch klasycznych gier, jakimi są Tetris i Pipemania, w sposób dający nowe, nigdy nie stosowane wcześniej zasady rozgrywki. 


Jest to gra logiczno-zręcznościowa na platformy mobilne. Została wprowadzona na rynek w sierpniu 2016 roku i zdążyła już zebrać doskonałe recenzje na poziomie 4,9/5. W najbliższym czasie planujemy wydanie wersji na iOS z jednoczesnym ulepszeniem grafiki oraz dodaniem nowych etapów gry, co powinno wydłużyć czas korzystania z gry przez użytkowników.


Patience Patterns



Patience Patterns to gra dla miłośników kostki Rubika i zagadek logicznych, której celem jest ułożenie wszystkich płytek jednym kolorem do góry. Jest to gra logiczna na platformy mobilne. Została wprowadzona na rynek w marcu 2015 roku. Wkrótce planujemy wydanie wersji na iOS.

Laser Panic



Laser Panic to gra logiczno-zręcznościowa na platformy mobilne, która wymaga podejmowania szybkich decyzji lub budowania najlepszej taktyki w celu osiągania wysokich wyników. Została wprowadzona na rynek w styczniu 2016 roku i od razu zebrała doskonałe recenzje - średnia ocena użytkowników wynosi 5/5. 

Ptong!



Ptong! to gra zręcznościowa na platformy mobilne, przeznaczona dla najmłodszych graczy. Polega na skakaniu pomiędzy platformami i zbieraniu słodyczy. Została wprowadzona na rynek w styczniu 2016 roku i zebrała doskonałe recenzje - średnia ocena użytkowników wynosi 5/5. 


Na co przeznaczymy środki od inwestorów


Professor Madhouse



Professor Madhouse to gra, która przenosi użytkownika do zupełnie nowego leśnego świata. Bohater jest skrzatem, a jego zadaniem jest uwalnianie zwierząt z klatek znajdujących się w domu nieco szalonego profesora, prowadzącego zabawne eksperymenty. Gra wymaga rozwiązywania zagadek logiczno-przestrzennych. Professor Madhouse to gra logiczno-zręcznościowa na platformy mobilne. Aktualnie trwają prace nad scenariuszem i grafikami docelowymi. Działa już prototyp pierwszej lokacji. Premierę zaplanowano na lato 2017 r. Gra zostanie wydana równocześnie na platformy Android i iOS.

Down to Hell



Down to Hell to platformowa gra zręcznościowa z elementami RPG, wykonana w 2D, w której bohater podróżuje przez kolejne krainy o mrocznej stylistyce, pokonując kolejnych przeciwników. Bohater będzie walczył za pomocą broni białej i czarów. Zdobyte doświadczenie i znalezione przez bohatera przedmioty będą umożliwiały rozwój postaci, poprzez zwiększenie siły, umiejętności i wytrzymałości. Gra przewiduje również możliwość zakupu odpowiednich elementów wyposażenia. Wyróżnikiem gry będzie możliwość rzucania czarów za pomocą gestów, które gracz będzie musiał zapamiętać i powtórzyć wodząc palcem po ekranie, przy czym poprawne wykonanie poszczególnych gestów oraz dobór odpowiedniego do sytuacji czaru będzie miało istotny wpływ na rozgrywkę. Down to Hell to gra typu arcade, skierowana do odbiorców z kategorii wiekowej 16+. Prace nad grą rozpoczęły się w lutym 2017 roku. Aktualnie trwa przygotowanie grafik koncepcyjnych i opracowywanie scenariusza. Premierę zaplanowano na lato 2017 r. Gra zostanie wydana na platformy iOS i Android. Zakładamy, w tym zakresie, zawarcie kontraktów z firmami chińskimi.

The Station

The Station to gra typu survival - adventure, przeznaczona na platformy mobilne. Gra będzie polegała na prowadzeniu zmagań o przetrwanie załogi na stacji kosmicznej po jej awarii. Celem gry jest utrzymanie przy życiu jak największej liczby członków załogi do czasu przybycia pomocy lub usunięcia awarii. Niesprzyjające warunki będą potęgowane przez zdarzenia zachodzące w trakcie gry. Silnik gry będzie napisany w sposób umożliwiający osadzenie gry w różnych realiach (stacja kosmiczna, podwodna, arktyczna, podziemna), co pozwoli na szybkie wydawanie kolejnych odsłon produkcji. Planujemy docelowo wydać grę The Station na iOS i Android w IV kwartale 2017 roku. 

Gen Wars

Gen Wars to odpowiednik Core Wars (Wojny Rdzeniowe) dla nie-programistów. Gra polega na modelowaniu komórek, których kolonie rozwijają się w tym samym środowisku. Zwycięża gracz, którego kolonia opanuje całe środowisko lub jest najliczniejsza po zadanej liczbie cykli. Gen Wars to gra typu menedżerskiego, w której gracz nie ma bezpośredniego wpływu na przebieg meczu z kolejnym przeciwnikiem (podobnie jak w Football Manager), a jego zadaniem jest jak najlepsze przygotowanie wystawianego ‘zawodnika’ - w tym przypadku ‘kodu genetycznego’ komórki tworzącej kolonię. W grze będzie przewidziana możliwość rywalizacji z innymi graczami w pojedynczych rozgrywkach lub poprzez udział w turniejach. Prace nad grą planujemy rozpocząć w III kwartale 2017 roku. Premiera przewidziana  jest na I kwartał roku 2018 r. Gra  docelowo będzie wydana na Android, iOS, Windows (PC) i X OS (Apple).

Finanse


Plany wydawnicze na lata 2017 - 2018

Flat Cube

Flat Cube to gra zręcznościowo-przygodowa oparta na luźnej adaptacji scenariusza filmu „Cube”. Celem gry jest znalezienie wyjścia z labiryntu pomieszczeń z zainstalowanymi śmiercionośnymi pułapkami. Gracz będzie sterował dwoma postaciami, wspierającymi się w pokonywaniu pułapek. Rozgrywkę będzie można prowadzić samodzielnie, przełączając się pomiędzy postaciami lub w trybie kooperacji, gdzie każdy z uczestników gry będzie sterował jedną z postaci. Flat Cube to gra przeznaczona na platformy mobilne i skierowana do odbiorców w kategorii wiekowej 16+. Premiera planowana jest na I kwartał 2018 roku i będzie dostępna na platformach iOS i Android.

Gateway

Gateway to gra zręcznościowo-przygodowa oparta na powieści fantastycznonaukowej „Gateway. Brama do gwiazd”. Celem gry jest odkrywanie i eksploracja losowo wybranych planet o różnym środowisku. Zadaniem gracza będzie jak najlepsze przygotowanie się (wybór wyposażenia) do przeżycia w środowisku odkrytej planecie (na podstawie obserwacji z orbity), a następnie zbadanie powierzchni planety pod kątem obecności minerałów lub artefaktów pozostawionych przez obce cywilizacje. Grę urozmaicały będą różnego rodzaju zdarzenia, zależne od gatunku badanego środowiska, które będą znacząco wpływać na przebieg rozgrywki, a powodzenie misji będzie zależało od pomysłowości i zdolności adaptacyjnych gracza do zmieniającego się otoczenia. Gateway to gra typu survival - adventure z elementem eksploracji, przeznaczona na platformy mobilne. Gra będzie premiować dokładne przygotowanie się poprzez obserwację planety przed wylądowaniem. Nieprawidłowo dobrane wyposażenie spowoduje znaczące utrudnienie rozgrywki, którą trzeba będzie rozpocząć od nowa lub ułatwić poprzez ściągnięcie (odpłatne) ze statku-bazy dodatkowego wyposażenia (przykładowo, nieuwzględnienie czynnika trującego w atmosferze planety może zmusić gracza do ściągnięcia z orbity filtrów do oddychania lub do rezygnacji z eksploracji planety). Premiera gry planowana jest na II kwartał 2018 roku na iOS i Android.

Spell Clicker

Spell Clicker to prosta gra zręcznościowa typu ‘tower defense’, polegająca na rzucaniu czarów w kierunku nadchodzących przeciwników. Do pokonania każdego rodzaju przeciwnika będzie wymagane rzucenie odpowiedniego czaru lub ich kombinacji. Rozgrywka będzie prowadzona w szybkim tempie, a jej intensywność będzie rosła poprzez wprowadzanie nowych typów przeciwników oraz nowych rodzajów czarów wraz z postępami gracza. Gra będzie przeznaczona na platformy mobilne. Premiera gry planowana jest na II kwartał 2018 roku na iOS i Android.

I am the zombie

I am the zombie to gra będąca połączeniem gry survival-adventure z grą zręcznościowo-przygodową. Główną ideą gry jest odwrócenie klasycznych ról w polowaniu na zombie. W tej grze to gracz jest zainfekowany i ulega powolnej zombifikacji, a postacie występujące w grze polują na niego (i na inne zombie w okolicy). Zadaniem gracza jest przeżycie, uniknięcie zamiany w zombie, znalezienie sposobu na pozbycie się wirusa i wyleczenie się. Gracz będzie musiał podejmować liczne decyzje, balansując pomiędzy unikaniem ataków na ludzi a głodem i postępami choroby. Gra będzie przeznaczona na platformy mobilne. Premiera gry planowana jest na III kwartał 2018 roku na iOS i Android.

Konkurencja

Bloober Team S.A.
niezależny deweloper gier komputerowych i gier wideo z przeznaczeniem do cyfrowej dystrybucji na rynek światowy. Skupia się na psychologicznych horrorach, bogatych w mroczną atmosferę. 

EXAMOBILE S.A.
spółka produkuje i tworzy rozwiązania wykorzystując internet i technologie mobilne. Podstawowe produkty to aplikacje użytkowe i gry dla użytkowników indywidualnych oraz aplikacje dedykowane dla klientów biznesowych.

Forever Entertainment S.A.
pełni funkcję dewelopera i zajmuje się produkcją gier komputerowych oraz szeroko pojętej multimedialnej rozrywki na wszystkie dostępne obecnie platformy (iPad, iPod, Nintendo, PS VITA, Android system itd.). Dodatkową działalnością spółki jest aktywność jako wydawca gier innych deweloperów.

iFun4all S.A.
studio deweloperskie z grupy Bloober Team, produkujące niezależne gry komputerowe. Spółka specjalizuje się w grach indie wykorzystujących w czasie rzeczywistym dane typu “real-world data” (tj. informacje pobierane ze świata rzeczywistego do modyfikacji rozgrywki).

Jujubee S.A.
studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Firma produkuje doceniane - grwalne, o wysokiej jakości grafiki gry na takie platformy sprzętowe, jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC. Realizuje gry wideo oparte na własnych pomysłach, jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych.

QubicGames S.A.
podstawową działalnością spółki jest tworzenie wieloplatformowych gier komputerowych na platformy iOS, Android, PC (w tym wersji Steam oraz wersji Web HTML5), Nintendo 3DS, Sony PS4 i PS Vita oraz Xbox One, dystrybucja własnych gier na wybrane platformy (w szczególności na urządzenia Nintendo oraz iOS).

T-Bull S.A.
spółka specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji gier na urządzenia mobilne. Publikacja produktów odbywa się pod własną marką ThunderBull i za pośrednictwem globalnych platform dla urządzeń mobilnych: iOS (Apple), Android (Google), Windows Phone (Microsoft) i BlackBerry (BlackBerry).

The Farm 51 Group S.A.
tworzy gry komputerowe na PC, konsole stacjonarne (Xbox 360 i PlayStation 3) oraz konsole przenośne, aplikacje VR oraz uczestniczy w dynamicznym rozwoju nowych technologii. Skupia się także na rozwoju nowatorskiej technologii “Reality 51”, wykorzystującej elementy wirtualnej rzeczywistości poza rynkiem gier.

Modele monetyzacji

W pierwszej kolejności będziemy bazować na modelu Free2Play, ponieważ jest wymieniany jako jeden z czterech najbardziej perspektywicznych modeli na rynkach Europy Wschodniej pod względem monetyzacji. Eksperci szacują, że udział gier w modelu freemium w przychodach rynku polskiego waha się między 20% a 30%. Z kolei udział procentowy płacących graczy w zależności od gatunku gry plasuje się w przedziale od 5% do 15%.
W naszych grach planujemy zaimplementować także inne modele monetyzacji, tak aby uwzględnić preferencje graczy podczas zakupu gry i samej rozgrywki (reklamy lub ich brak, mikrotransakcje), a jednocześnie maksymalnie wykorzystać ich (pośrednią lub bezpośrednią) siłę nabywczą. 



Wyjście z inwestycji





Zespół

Red Dev Studio to specjaliści z zakresu programowania, tworzenia ilustracji, grafik i animacji. To nie tylko fachowcy w swojej dziedzinie, ale przede wszystkim pasjonaci – tworzenie wirtualnych światów to ich recepta na sukces.

Pobierz teraz pierwszy dokument:

Prezentacja inwestorska Red Dev Studio sp. z o.o.

Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.

Zaloguj się

To jest specjalna strona, która wymaga nowszej przeglądarki żeby działać poprawnie!

Proszę uaktualnij dzisiaj.