Red Dev Studio sp. z o.o.
- technologie mobilne
- , media i rozrywka
Opis
Inwestorzy 22
Dyskusja
Dokumenty
Red Dev Studio sp. z o.o.
Marka Kotańskiego 6, Olsztyn, Polska
KRS: 0000613564 | NIP: 7393884352 | REGON: 364223726
http://www.reddevstudio.comPodsumowanie kampanii
Podsumowanie I poł. 2017
Drodzy Inwestorzy,
od czasu zakończenia kampanii crowdfundingowej minęły cztery miesiące. Dziękujemy za okazane zaufanie i dofinansowanie naszego studia deweloperskiego. Chcemy podzielić się z Wami tym co w tym czasie zrobiliśmy. Zebrane w kampanii środki przeznaczyliśmy na produkcję i rozwój trzech gier Professor Madhouse, Down To Hell, The Station oraz marketing tych tytułów. Przez ostatnie cztery miesiące prowadziliśmy aktywne działania produkcyjne, których efektem są:
THE STATION
Gotowe grafiki dla poszczególnych modułów stacji, grafiki wszystkich postaci i większość z grafik interfejsu (w tej grze bardzo ważne, bo polega ona na zarządzaniu stacją), grywalny wczesny prototyp gry, na którym testujemy poszczególne mechaniki.
PROFESSOR MADHOUSE
Ulepszenia grafiki poprzez dodanie elementów poprawiających wizualnie grę (filtry, światło, elementy tła). Posiadamy także gotowy grywalny prototyp obejmujący wszystkie lokacje. Aktualnie trwają prace nad udźwiękowieniem gry i wspomnianą wyżej poprawą jakości grafiki.
DOWN TO HELL
Podjęliśmy prace służące rozbudowie scenariusza, opracowaniu kompletnego zestawu grafik, obejmujących elementy tła i przedmioty oraz mechanizmy występujące w grze, a także postacie przeciwników. Posiadamy działający prototyp pokazujący grafiki w ruchu, który aktualnie testujemy pod kątem wydajności silnika w zależności od liczby postaci na ekranie oraz zastosowanych efektów graficznych (filtry i efekty cząstkowe). Podjęliśmy decyzję o zmianie platformy, na której chcemy wydać grę, z mobilnej na PC/Mac, ze względu na charakter gry, który bardziej pasuje do platform stacjonarnych. W przyszłości planujemy wdrożyć grę na konsole stacjonarne, a następnie na platformy mobilne.
CO U NAS SŁYCHAĆ POZA TYM:
Negocjujemy podjęcie współpracy z Fat Dog Games w zakresie wydawania naszych gier, którym bardzo spodobały się nasze obecne produkcje, nad którymi pracujemy.
Złożyliśmy wniosek o dofinansowanie z UE w ramach programu GameINN, projekt:
„Przeprowadzenie badań przemysłowych i eksperymentalnych prac rozwojowych celem stworzenia innowacyjnego silnika GenX zwiększającego potencjał naukowo-komercyjny polskiego sektora gier oraz znajdującego zastosowanie podczas społecznościowych symulacyjnych badań naukowych i tworzenia gier”. Wniosek przeszedł pozytywnie etap oceny formalnej.
W dniach 28-30 lipca 2017 wzięliśmy udział w zawodach Slavic Game Jam 2017 rozgrywanych w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, podczas których łącznie powstało 80 produkcji. My także stworzyliśmy swój grywalny prototyp gry „Liquor Store” oparty na schemacie memory-game.
Nawiązaliśmy współpracę z Orbital Knight i Huuuuge Games.
Zmieniliśmy grafikę do Powertris na „flat design”, która już została wstawiona do gry, dodajemy możliwość zapisu wyników na liście globalnej, co pozwoli porównać swoje wyniki z osiągnięciami innych graczy. Gra wkrótce będzie dostępna na platformach iOS i Android.
Zaprojektowaliśmy nową grafikę do Patience Patterns i zmieniliśmy nazwę gry na XOR, aby była bardziej dostosowana na rynek azjatycki, na który chcemy wejść z grą.
Nasz zespół liczy już 9 osób.
NAJBLIŻSZE PREMIERY:
1. Professor Madhouse - wrzesień 2017
2. Down To Hell - październik 2017
3. The Station - grudzień 2017
Z uwagi na czasowe skupienie się na wdrożeniu zmian graficznych do Powertrisa i XOR, zasugerowanych przez wydawcę, musielismy przesunąć premierę gier Down To Hell, Professor Madhouse i The Station o miesiąc.
Rynek światowy w liczbach
Rynek polski w liczbach
Pozyskane finansowanie - runda A
Kim jesteśmy i co już zrobiliśmy
Powertis
Patience Patterns
Laser Panic
Ptong!
Na co przeznaczymy środki od inwestorów
Professor Madhouse
Down to Hell
The Station
Gen Wars
Finanse
Plany wydawnicze na lata 2017 - 2018
Flat Cube
Flat Cube to gra zręcznościowo-przygodowa oparta na luźnej adaptacji scenariusza filmu „Cube”. Celem gry jest znalezienie wyjścia z labiryntu pomieszczeń z zainstalowanymi śmiercionośnymi pułapkami. Gracz będzie sterował dwoma postaciami, wspierającymi się w pokonywaniu pułapek. Rozgrywkę będzie można prowadzić samodzielnie, przełączając się pomiędzy postaciami lub w trybie kooperacji, gdzie każdy z uczestników gry będzie sterował jedną z postaci. Flat Cube to gra przeznaczona na platformy mobilne i skierowana do odbiorców w kategorii wiekowej 16+. Premiera planowana jest na I kwartał 2018 roku i będzie dostępna na platformach iOS i Android.
Gateway
Gateway to gra zręcznościowo-przygodowa oparta na powieści fantastycznonaukowej „Gateway. Brama do gwiazd”. Celem gry jest odkrywanie i eksploracja losowo wybranych planet o różnym środowisku. Zadaniem gracza będzie jak najlepsze przygotowanie się (wybór wyposażenia) do przeżycia w środowisku odkrytej planecie (na podstawie obserwacji z orbity), a następnie zbadanie powierzchni planety pod kątem obecności minerałów lub artefaktów pozostawionych przez obce cywilizacje. Grę urozmaicały będą różnego rodzaju zdarzenia, zależne od gatunku badanego środowiska, które będą znacząco wpływać na przebieg rozgrywki, a powodzenie misji będzie zależało od pomysłowości i zdolności adaptacyjnych gracza do zmieniającego się otoczenia. Gateway to gra typu survival - adventure z elementem eksploracji, przeznaczona na platformy mobilne. Gra będzie premiować dokładne przygotowanie się poprzez obserwację planety przed wylądowaniem. Nieprawidłowo dobrane wyposażenie spowoduje znaczące utrudnienie rozgrywki, którą trzeba będzie rozpocząć od nowa lub ułatwić poprzez ściągnięcie (odpłatne) ze statku-bazy dodatkowego wyposażenia (przykładowo, nieuwzględnienie czynnika trującego w atmosferze planety może zmusić gracza do ściągnięcia z orbity filtrów do oddychania lub do rezygnacji z eksploracji planety). Premiera gry planowana jest na II kwartał 2018 roku na iOS i Android.
Spell Clicker
Spell Clicker to prosta gra zręcznościowa typu ‘tower defense’, polegająca na rzucaniu czarów w kierunku nadchodzących przeciwników. Do pokonania każdego rodzaju przeciwnika będzie wymagane rzucenie odpowiedniego czaru lub ich kombinacji. Rozgrywka będzie prowadzona w szybkim tempie, a jej intensywność będzie rosła poprzez wprowadzanie nowych typów przeciwników oraz nowych rodzajów czarów wraz z postępami gracza. Gra będzie przeznaczona na platformy mobilne. Premiera gry planowana jest na II kwartał 2018 roku na iOS i Android.
I am the zombie
I am the zombie to gra będąca połączeniem gry survival-adventure z grą zręcznościowo-przygodową. Główną ideą gry jest odwrócenie klasycznych ról w polowaniu na zombie. W tej grze to gracz jest zainfekowany i ulega powolnej zombifikacji, a postacie występujące w grze polują na niego (i na inne zombie w okolicy). Zadaniem gracza jest przeżycie, uniknięcie zamiany w zombie, znalezienie sposobu na pozbycie się wirusa i wyleczenie się. Gracz będzie musiał podejmować liczne decyzje, balansując pomiędzy unikaniem ataków na ludzi a głodem i postępami choroby. Gra będzie przeznaczona na platformy mobilne. Premiera gry planowana jest na III kwartał 2018 roku na iOS i Android.
Konkurencja
Modele monetyzacji
Wyjście z inwestycji
Zespół
Pobierz teraz pierwszy dokument:
Prezentacja inwestorska Red Dev Studio sp. z o.o.
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby pobrać wszystkie dokumenty.
Anonim
7 lat temuTomasz Kobrzyński
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuEmil Kietzman
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuRafał Śliwa
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuBłażej Dowgielski
7 lat temuKrzysztof Konopka
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temu