W lutym 2021 roku Spółka 100Games z sukcesem zakończyła kampanię crowdfundingową przeprowadzoną na Find Funds. Zgodnie z zapowiedzią Spółka znajduje się w trakcie przekształcania w Spółkę Akcyjną – wniosek w tej sprawie został złożony do KRS. Debiut na NewConnect przewidywany jest na przełom 2022/2023 r.
W ramach działań QA, zespół zwraca uwagę między innymi na opcje dostępności oraz aspekty quality of life. W portfolio Spółki znajduje się między innymi tytuł Priest Simulator: Heavy Duty, który, dzięki współpracy zespołu developerskiego ze Spółką 100Games osiągnął niesamowicie pozytywne oceny na platformie Steam, z wynikiem 97% pozytywnych opinii. Innym przykładem tytułu, nad którym pieczę sprawował zespół testerski 100Games jest Prison Simulator, którego prolog osiągnął wynik 90% pozytywnych recenzji, a pełna wersja osiągnęła wynik 87%.
Największym sukcesem 100Games od czasu kampanii crowdfundingowej jest rozbudowa pionu portingowego Spółki. 100Games wykonuje obecnie kilkanaście portów gier dla Wydawcy Ultimate Games S.A., między innymi:
- Motorcycle Mechanic Simulator 2021 (Switch, w planach również XBOX i PS)
- Deadliest Catch: The Game (Switch, XBOX, następnie w planach: PS)
- Farming Life (Switch)
- Ultimate Summer (Switch)
- Gunslingers & Zombies (Switch)
- Aquarist (Switch, w planach też XBOX i PS)
- Hundred Fires (Switch) – wydane
- Tax Fugitive (Switch) – wydane
- Blandville (Switch) – wydane
- Ludo Just Chill Games (Switch) – wydane
- oraz wiele innych produkcji w trakcie certyfikacji
W każdym tygodniu portfolio portowanych tytułów się powiększa o kilka-kilkanaście tytułów. Ostatnio Spółka zakontraktowała wykonanie 11 gier Viki Spotter od G-Devs. Ultimate Games w aktualnościach informuje o zawarciu umów na porting powyższych, a Spółka 100Games wygrywa ich wykonywanie.
Innym prężnie rozwijającym się sektorem prac Spółki jest development. 100Games ma w produkcji 4 własne projekty, które będą wydawane przez Spółkę Ultimate Games SA. Prezentowany w zeszłym roku podczas kampanii tytuł Kidnap Me przechodzi przez gruntowny rework założeń, rozbudowywany jest scope gry i zawartość tytułu.
„Jesteśmy też w trakcie reworka graficznego, także pod względem technicznym, z którego kierunku jesteśmy coraz bardziej zadowoleni. Z racji zmian w designie i zwiększenia scope’u gry, nie publikujemy strony Steam, by nie udostępniać jeszcze treści graficznych oraz zawartości contentu, który ulega dalszym zmianom.” – mówi Agata Gajewska, CEO 100Games.
Roguelike’owy SpellDash przechodzi jeszcze prace nad udoskonaleniem graficznym i rozbudową poziomów, co przeniesie się na zwiększoną zawartość gry, w stosunku do pierwotnie zakładanej. Prace nad tym tytułem zbliżają się ku końcowi, a strona Steam zostanie opublikowana na dniach. Produkowany in-house’owo Elfin, czyli platformówka fantasy znajduje się na wczesnym etapie produkcji. Natomiast zawartość gry True Virus, do którego prawa 100Games odkupiło od Spółki Games Box SA, jest w tym momencie zwiększania i dopracowywania.
Do końca roku spółka planuje wykonać jeszcze minimum 2 duże porty projektów na platformy Nintendo Switch oraz Xbox, które zagoszczą w sklepie wydawcy Ultimate Games SA. oraz przygotować pod wydanie kilkanaście mniejszych tytułów.
Ponadto Spółka planuje skupić się na pionie developmentowym i zwiększyć ilość produkcji, również przez wykonywanie płatnych dodatków (DLCs) do już wydanych tytułów Ultimate Games SA.