Spółkę Titanie Games gościliśmy na naszej platformie we wrześniu 2020. Był to okres trudny i stanowiący niezwykłe wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw niezależnie od branży. Na początku roku 2021 Titanite Games podzieliło się informacjami o postępach w rozwoju projektów oraz wydarzeniami w samej firmie. Po prawie roku od zakończenia kampanii spółka dzieli się kolejnymi wiadomościami z działalności.

„Mija niemal rok od momentu, w którym dzięki zaufaniu i wsparciu naszych Inwestorów spółka Titanite Games rozpoczęła wprowadzanie działań ukierunkowanych na produkcję gier premium na platformy PC i konsole. Ostatnie osiem miesięcy było dla nas bardzo pracowitym okresem, w trakcie którego podjęliśmy szereg działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów strategicznych, jak również przeszliśmy kilka zmian jako studio produkujące gry. Część naszych celów strategicznych również uległa zmianie w odpowiedzi na ciągłe zmiany na rynku gier.”

– mówi prezes spółki Daniel Miszkiel

Producent gier Titanite Games to obecnie 34 osoby podzielone na cztery zespoły. Prezes spółki zwraca uwagę, że pozwala to na prowadzenie pracy nad każdym projektem równolegle z pozostałymi, jak również daje możliwość na efektywniejsze wykorzystanie synergii i wymianę kompetencje między zespołami. Spółka nawiązała także bliską współpracę z Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie, co pozwala w razie potrzeby na uzupełnianie kadry o młodych i utalentowanych specjalistów.

Za najważniejsze w ostatnim czasie osiągnięcie Spółka uważa zakończenie fazy pre-produkcji flagowego tytułu opartego o technologię Unreal Engine, czyli Heaven Spot. Ukończony w czerwcu prototyp został zaprezentowany grupie globalnych wydawców gier podczas targów Game Connection 2021 – cyklicznego wydarzenia networkingowego dla branży gamingowej. Efekt spotkań utwierdził Spółkę w tym, że obrany kierunek jest słuszny i że gra ma ogromny potencjał sprzedażowy. Z uwagi na podpisane przez spółkę umowy o zachowaniu poufności więcej informacji Spółka opublikuje wkrótce, po zakończeniu działań negocjacyjnych.

Drugi co do ważności projekt Titanite Games, czyli produkowany dla Gaming Factory We Are Legion: Rome również mocno rozwinął się w trakcie ostatnich miesięcy. W ostatnim miesiącu Spółka opublikowała materiały z produkcji na kanale Titanite Games na platformie Youtube (link na dole), a już wkrótce Spółka podzieli się także zwiastunem prezentującym docelową jakość tego projektu. Wiele wskazuje na to, że projekt cieszy się żywym zainteresowaniem ze strony graczy i budzi spore emocje.

Czy obecnie dostrzega się zmiany na rynku gier?

„Zauważamy zmieniające się tendencje na rynku, na które staramy się szybko reagować. W 2021 roku od stworzenia gry ważniejsze jest dotarcie z nią do zatłoczonego rynku i odpowiednie zakomunikowanie jej graczom. Ponieważ Titanite Games skupia się na produkcji, postanowiłem kompetencje sprzedażowe pozyskać od najlepszych z branży i wraz z pojawieniem się potrzeby zawieramy odpowiednie współprace. Od samego początku naszym celem była i jest współpraca z wydawcami gier na konsole i z każdym miesiącem jesteśmy coraz bliżej ugruntowania takiej współpracy dla naszego Heaven Spot. Chcemy aby nasze oryginalne gry, czyli Perseverance oraz Rules: Politically Incorrect, zostały wydane z uwzględnieniem ogromnej ekspozycji jaką daje uczestnictwo w wydarzeniach adresowanych do graczy, stąd ich premiery zostały zaplanowane na koniec roku 2021.”

– podkreśla prezes Daniel Miszkiel

Spółka podała także, że został złożony w sądzie plan przekształcenia spółki w spółkę akcyjną i aktualnie dalej oczekuje na nadanie biegłego rewidenta. Dalsze kroki mające na celu finalizację przekształcenia będą podejmowane niezwłocznie.

Zapraszamy na oficjalny kanał Titanite Games na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCvW7rM-_0SmszWmlQsQC7bA